Valta Kuuluu Kansalle.

Olen 17-vuotias Dmitry Trubnikov. Nuoret tuntevat minut TikTokista.
Kansallismielinen patriootti. Äänestysoikeutta kannattava liberaali ja demokraatti.
Kirjailija| Poliittinen somettaja | Poliittisen vastakkainasettelun asiantuntija | Pöytätennisvarusteiden asiantuntija | Sijoitan kryptovaluuttaan.
Harrastukset: Pöytätennis, politiikka ja some.
Business College Helsinki


 
Olen 17-vuotias Dmitry Trubnikov. Nuoret tuntevat minut TikTokista.
Kansallismielinen patriootti. Äänestysoikeutta kannattava liberaali ja demokraatti.
Kirjailija| Poliittinen somettaja | Poliittisen vastakkainasettelun asiantuntija | Pöytätennisvarusteiden asiantuntija | Sijoitan kryptovaluuttaan.
Harrastukset: Pöytätennis, politiikka ja some.
Business College Helsinki


Minkähän maan "patriootti"? Vaikka ei sillä että nimi miestä pahentaisi, mutta vähän kyllä särähtää tämä kaveri..
 
Salaliitto-Tiihonen on täpinöissään kun sai käsiinsä "salaista tietoa." Tiettävästi tämä on joku ainakin päälle 5 vuotta vanha somekäytösohjeläpyskä, joka on löytynyt suunnilleen jokaisen sairaalan sosiaali- ja taukotiloista.

Taitaa tyyliin kaikilla vähänkin isommilla firmoilla olla tällaiset some-käytösohjeet.. Että on aika köykäiset eväät näillä sankareilla.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Tässä todellinen sopimusteksti,
ko. sopimuksessa ei ole mitää joka olisi NATO tai EU sopimuksien kanssa ristiriidassa. Toisaalta sopimuksen jälkeen on näthy Venäjän suhtautuminen ETYKin asiakirjoihin, rajojen kunnioittamiseen (ilmatilaloukkaukset, elintasopakolaisten kuskaus rajalle), yms. Aikaa montaa sopimuksen artiklaa vastaa Venäjä on toiminut. Eli jälleen yksi sopimus joka Venäjä ei noudata tai koettaa värittää sopimuksen luonnetta oman agendan mukaiseksi.
 
Ihmettelen tätä pöyristymistä vkk:sta. Enemmän ihmettelen miksi yli 20000 äänesti heitä, tätä perussyytä pitäisi analysoida
Olen joskus pelotellut 30-luvulla - että se tulee olemaan arvaamaton. Pitäisi tosiaankin ja ajoissa analysoida näitä, miksi 20000 äänesti. Mikä kytee jos kytee. Virus sekoitti päät, koronapassi, ilmasto, polttoaineet, mikä?
 
Back
Top