Varusmies-video Youtubessa

Samses

Ylipäällikkö
Intti pläjäytti juutuubiin infovideon alokkaille. Oikein hyvää infoa palvelukseen meneville, tosin alun mainososuus hiukan hymyilyttää, se saattaa saada porukan luulemaan että joka jamppa liikkuu pisteestä A pisteeseen B joko CV90:llä tai NH:lla... :a-rolleyes:

 
Last edited by a moderator:
Olisi niin paljon mielenkiintoisempaa jos näytettäisiin vaikka toispuoleiseksi kuluneiden varsikenkien uusjakoa ja jonotusta varuskuntasairaalaan... :D
 
Toisenlainen varusmiesvideo youtubessa... M05 reppu toimii. :rolleyes:
 
Dodiin, vinkattu on tuo video poliisille ja kaivettu vähän tietojakin kaverista. Otettu myös video talteen siltä varalta, että tuo pässi tajuaa poistaa sen Youtubesta. Eiköhän jää kiinni.
 
Liekkö tuo PS hänen oikea nimensä. Jotenkin vaikea kuvitella, että kukaan olisi niin tyhmä että laittaisi tuollaisen videon omalla nimellään nettiin, mutta aina saa yllättyä.
 
Ei jukolauta, jos minä näkisin jonkun tuollaisen "soltun" jossain niin kävelisin kyllä suoraan luokse ja kysyisin napakasti ja käskyttäen, että mikä on alokkaan nimi ja palveluspaikka ja miten alokas on voinut päästä lomalle, jos ei osaa käyttää lomapukua asianmukaisesti. Jokaiseen "mutta" tai "kukav..." kysymykseen toteaisin vaan tuimasti komentaen "Alokas vastaa kun puhutellaan vaikka minulla ei virkapukua olekaan päällä" tai "Puhuttelu, esittely, asia!". Voihan sitä itse esittäytyä jos "alokas" epäröi että kuka perkele tuo on, vaikka "luutnantti nönnönnööksi" evvk. Jos niskoittelee niin tuima käskytys, kuva ko. alokkaasta ja selväsanainen ilmoitus, että alokkaan nimi selvitetään ja tämäkin asia selvitetään kyllä kun alokas palaa lomilta.

Muistan pari kertaa oikaiseeni jotain lomalaisia lakin pitämisestä sisätiloissa päällä (kauppa kauppakeskuksessa). Kävelin vain luokse naama tuimana ja totesin, että eikö alokas ole vielä oppinut, että lakkia ei pidetä päässä. Vastaus taisi olla, että "en ole alokas vaan tykkimies/mikälie", johon totesin, että alokkaalta vaikutatte kun ette osaa lakkia ottaa pois sisällä. Lakki lähti äkkiä päästä ja jätkä(t) hiljaisiksi.
 
Dodiin, vinkattu on tuo video poliisille ja kaivettu vähän tietojakin kaverista. Otettu myös video talteen siltä varalta, että tuo pässi tajuaa poistaa sen Youtubesta. Eiköhän jää kiinni.

Näpistys on asianomistajarikos eli poliisi ei voi tehdä mitään, jollei kauppias vaadi rangaistusta.

Siksi olisi ennemminkin syytä laittaa videosta linkki kauppiaale.
 
Ihan vain mielenkiinnosta, mistä tiedät että on varusmies? Minulla samanlaiset housut ostettuna puolalaisesta nettikaupasta.

http://frontowiec.com/index.php?p2576,kostium-maskujacy-047-01-anglia-jagiel-fin-46-3

Yleisen elämänkokemuksen perusteella: Jos se haisee paskalta, se todennäköisesti on paskaa.

Tietenkään en voi olla 100% varma, mutta jos kyseessä on arviolta 19-21 vuotias mieshenkilö, jolla on M/05 housut särmättynä M/05 varsikenkien päälle ja daami on samaa ikäluokkaa tai hieman nuorempi, niin oddsit ovat aika vahvasti varusmiesvaihtoehdon puolella.
 
Back
Top