Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa mennä enemmän 'länsimaisen propagandakoneiston päivittäiset rimanalitukset' ketjuun tämä aihe Eli tämä 'Putinin mysteeriblondi' on kaksi aivan eri naista, jotka on hiukan samannäköisiä (tai oli joskus 5 vuotta sitten). Perustwittertuubaa, jossa joku rupeaa meemittämään ja valtamedia ottaa sen tosissaan, koska kaikki klikit kelpaavat.Nyt tää sama emäntä joka on 'yleisönä' on esittänyt palkittua sotilasta. Joka ilmoittaa että haavoittuneet haluavat jäädä rintamalle auttamaan tovereitaan. Eikö tuolta nyt useampaa daamia löytyisi kameran eteen??
Karjalaisia joutunut mahdollisen informaatiovaikuttamisen kohteeksi
Yksittäiset Karjalan Liiton jäsenet ovat saaneet viestejä, joissa kehotetaan nostamaan jälleen esille Karjalan palautus.
Viesteissä on saatettu myös kannustaa suvereenin valtion perustamiseen Suomen ja Venäjän väliin Karjalan alueelle, liiton tiedotteessa kirjoitetaan.
Tiedotteen mukaan joitakin liiton jäseniä on lähestytty myös kasvotusten ja heidän kanssaan on haluttu keskustella samasta teemasta.
Oli Karjala takaisin- ketjussa, mutta hyvä silti jakaaTämä ei näköjään ollut täällä.
Liitto: Karjalaisia joutunut mahdollisen informaatiovaikuttamisen kohteeksi
Yksittäiset Karjalan Liiton jäsenet ovat saaneet viestejä, joissa kehotetaan nostamaan jälleen esille Karjalan palautus.www.iltalehti.fi
No just olin myös samalla asialla. Ei voi muuta sanoa kuin että venäläiset on hulluja. Aivotonta ja vainoharhaista valehtelijaa koko paska.Laitetaan tämä tänne
Laitetaan tämä tänne
Kommentti: Putin kuvittelee Suomen havittelevan Karjalaa – ja siksi Venäjän propaganda vaatii jo erillistä tuomioistuinta ”suomalaisten natsirikoksille”
Venäjän propagandan Suomi-väitteet ovat niin järjettömiä, että monen suomalaisen mielestä niistä ei pitäisi uutisoida lainkaan. Putinin aikana niitä ei voi kuitenkaan ohittaa ”pelkkinä puheina”, vaan ne kertovat siitä, miksi Venäjän voitto Ukrainassa olisi kohtalokas myös Suomelle, kirjoittaa...www.is.fi
Ensin mä olin että ei vittu, mut sit mä olin että ei saatana!
Venäjän uusi mainosvideo eurooppalaisista.
Normaalia naista ei löydy kuin ryssälästä. Mä niin toivon, että vaikka sota olisi taputeltu niin maailma ei unohda ja itkeviä ryssä-ämmä videoita tulee vielä enemmän kun heitä ei arvosteta.
Sosiaalisessa mediassa kiinnitettiin erityisesti huomiota naiseen, joka on pukeutunut kirkollisessa tapahtumassa vaaleanpunaiseen päähuiviin, vuodenvaihteessa vihreään armeijapukuun ja merellä sateen kestävään oranssiin.
”Äärettömän onnekas ja monilahjakas venäläinen nainen törmää Putinin jatkuvasti”, irvailtiin viestipalvelu Twitterissä.
Venäjä | Putinin kuvien taustalla on jo vuosia esiintynyt samoja henkilöitä – Tutkija: Viestii vainoharhaisuudesta
Putin poseeraa valokuvissa samojen ihmisten edessä niin maalla kuin merellä. Tutkijan mukaan kuvat kertovat Venäjän hallinnon varovaisuudesta ja vainoharhaisuudesta.www.hs.fi
Kalastuskuvan (2016) ja kirkkokuvan (2017) samoista naamoista ei liene epäselvyyttä, onhan kyseessä sama paikkakunta. Kremlin tiedotteessakin kerrotaan 2017 tavatun samoja kalastajia kuin vuotta aiemmin. Kun porukan taustat on jo aiemmin selvitetty niin ei liene suuri harppaus siihen että samaa purukkaa näkyy seuraavan vuoden pr kuvissa, jos sama paikka. AI kasvotunnistuksessa (kahden kasvon samankaltaisuus) 2016 ja 2017 kuvien blondi on sama, mutta eri kuin tuossa uudessa. Toki plondi ei nyt tainnut ihan kalastaja ollaBBC tutkii Putinin statisteja kasvontunnistusohjelmalla
Tulos on epäraflaava, vaaleat naiset ovat eri henkilöitä, mikä nyt jo tiedettiinkin. Anna Sidorenko näyttää myös olevan oikea henkilö, eikä mikään keksitty. Myös novgorodilaiset kalastajat ovat oikeasti novgorodilaisia kalastajia.
Tuo on siitä pahaa propagandaa, että osaan jenkki konservatiivi yleisösssä varmasti uppoaa. "Kultturisotaa" käyttävät tässä taidokkaasti hyväkseen.Venäjän uusi mainosvideo eurooppalaisista.
Normaalia naista ei löydy kuin ryssälästä. Mä niin toivon, että vaikka sota olisi taputeltu niin maailma ei unohda ja itkeviä ryssä-ämmä videoita tulee vielä enemmän kun heitä ei arvosteta.