Vene

^Jaa a, en ole nähnyt missään.
The 30ft yacht Grimalkin was in the eye of the storm. Battered by soaring waves, she repeatedly capsized, and at one point pitchpoled — somersaulting stern over bow as a giant wave sent her careering into a trough. Her skipper, already injured by flying objects below (even secure storage spaces were lacking on many vessels) was swept to his death.

Olinkin unohtanut tämän vanhan postaukseni... siinä vaiheessa kun purjevene ristiaallokon johdosta menee pituussuunnassa maston kautta ympäri, alkaa olla vitsit aika vähissä.

Kippari maksoi tässäkin tapauksessa hengellään. Totally not worth it.
 
Oli niitä, jotka väittivät ettei se paljaassa vedessä ollut kulkenutkaan, vaan että sillä oli allaan jotain, jonka päällä se istui, ja yksi tiesi että se oli sielunvihollinen itse, punapäinen saatana, joka kulki
siunaamattomalla ruumisarkulla, lykkien järven pohjasta kaksipäisellä hiilihangolla... Toinen oli kuullut oudon pamauksen järveltä ja kun oli sinnepäin katsahtanut, niin oli nähnyt saman saatanan valkean
savupilven keskessä, kirjavalla kivellä istumassa ja savupilvien päällä oli leijaillut sysimustia pirunkorppeja... Hyi!

 
^^Hyvä, teillä on upea asenne .
Oliko minulle? Oletan ettei... lentäjänä tiedät että siipi on kuin purje, ja purje joskus kuin siipi, muttei aina! Isovanhemmat ovat kiertäneet pari kertaa noi Brittein saaret, mutteivat koskaan Irlantia. Syy on todennäköisesti juuri tämä tragedia, siellä Altantin myrskyt jotka törmäävät Ranskan rannikkoon, kimpoavat osittain takaisin, mikä aiheuttaa aika merkittäviä ongelmia. Biarritz Ranskassa ja Newquay Cornwallissa ovat eurooppalaisia lainelautailukeskuksia juuri tästä syystä, aallot äityvät maantieteesta ja merenpohjan topologiasta sekä Corioliksesta jne. välillä todella pahoiksi.

Ei pitäisi maksaa harrastuksesta hengellään... paljon hauskempi jutella läheisten kanssa kuin jättää tyhjä tuoli joulupöytään.
 

Svaippaa oikealle n. 10 kuvaa.

Tuota tarkoitin. Ajattelin että varmaan löytyy en vaan itse jaksanut etsiä. Tuossa voisi olla samantyylinen kelkka kuin @Leaderdog videolla oli, mutta kiinteästi, jolloin tyhjennys voisi olla helpompaa/mahdollista. Yleensä ne welldeckit tyhjennetään kun niitä ei käytetä. Toi kattokiinnitys tuntuu jotenkin vähän hassulta noin isolle veneelle.
 
Tuota tarkoitin. Ajattelin että varmaan löytyy en vaan itse jaksanut etsiä. Tuossa voisi olla samantyylinen kelkka kuin @Leaderdog videolla oli, mutta kiinteästi, jolloin tyhjennys voisi olla helpompaa/mahdollista. Yleensä ne welldeckit tyhjennetään kun niitä ei käytetä. Toi kattokiinnitys tuntuu jotenkin vähän hassulta noin isolle veneelle.
Voi olla Suomen karikkoisessa saaristossa vähän haastavaa kolistella ton kokoisella purtilolla... ei ainakaan tule aika pitkäksi, mutta kyllä siinä joutuu pari pierua pidättämään kun vahdit haukkana kaikuluontainta ja mietit että miten perhanassa mä pääsen edes maihin! Ja pois täältä!
 
Voi olla Suomen karikkoisessa saaristossa vähän haastavaa kolistella ton kokoisella purtilolla... ei ainakaan tule aika pitkäksi, mutta kyllä siinä joutuu pari pierua pidättämään kun vahdit haukkana kaikuluontainta ja mietit että miten perhanassa mä pääsen edes maihin! Ja pois täältä!
Jos veli-Ilmari pystyi siihen.
 
Back
Top