Viikonlopun munat samassa korissa

hsuominen

Alokas
BAN
ALTTERI
Muistaako kukaan sitä kun Puolan johto matkusti Katynin joukkomurhan muistopäivään 2010?
Siinä kuoli presidentti, ilmavoimien, merivoimien ja erikoisjoukkojen komentajat, yleisesikunnan päällikkö,
turvallisuuspalvelun johtaja, presidentin kanslian johtaja, kenttäpiispa ja ortodox arkkipiispa,
massoittain kansanedustajia, valtio- ja alivaltiosihteereitä jne jne 96 ihmistä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Smolenskin_lento-onnettomuus_2010

Nyt olis tyrkyllä vierailu lentotukialukselle:

http://www.defmin.fi/ajankohtaista/tiedotteet?9_m=6160

Suomesta vierailulle osallistuvat puolustusministeri Haglundin lisäksi eduskunnan puolustusvaliokunnan puheenjohtaja Jussi Niinistö sekä puolustusvoimista ilmavoimien komentaja kenraalimajuri Kim Jäämeri ja merivoimien esikuntapäällikkö lippueamiraali Juha Vauhkonen.

Suosittelisin tekemään niin että näköisnäyttelijät (esim Harry Potter) menevät koneeseen kiitoradan päässä, ja katsotaan että pääseekö perille, vai tuleeko matkalla onneton törmäys.
 
Toivotaan törmäystä. Josko vähän muuttuisi touhu järkevämmäksi tässä maassa.
 
Toivotaan törmäystä. Josko vähän muuttuisi touhu järkevämmäksi tässä maassa.

Justi. Mitäs hienoa tästä mahtaisi koitua? Touhun "muuttumiseksi tai muuttamiseksi" demokratiassa on ihan käypä väylä olemassa. En jaksa nyt innostua näistä fantasioista, joissa vieras valtio törmäyttää meikäläisiä, en yhtään. Leikinlaskun makua kannattaa funtsia.
 
Jos tuo porukka menetettäisiin, joka yrittää parhaansa mukaan pitää ja hioa suhteita länteen, olisi suuri vaikeasti korvattava katastrofi.
Mitä saisimme tilalle? ehkä tulevaisuudessa sitten puolustusministeri Kääriäinen , puolustusvaliokunnan puheenjohtaja Lehtomäki Ramppaisivat Alakurtissa , Pietarissa ja Murmanskissa ylistäen puolustuksen vahvuutta lännen varmaa hyökkäystä vastaan.
 
"Svenska Dagbladet uutisoi, että Yhdysvallat on houkutellut Ruotsia Naton jäseneksi lähestymällä sikäläisiä hallituksen puolustusvaliokunnan jäseniä. Tiedossani ei ole, että vastaavaa olisi Suomessa kokeiltu." -Jussi Niinistö 29.4.2014

http://jussiniinisto.puheenvuoro.uusisuomi.fi/166823-antaisiko-nato-apua

Voisko tästä vetää johtopäätöksen että Suomessa on nyt kokeiltu samaa, kun arvon herra itse on suostunut lähtemään sinne 30v vanhalle tukialukselle?
En tiedä.
 
Justi. Mitäs hienoa tästä mahtaisi koitua? Touhun "muuttumiseksi tai muuttamiseksi" demokratiassa on ihan käypä väylä olemassa. En jaksa nyt innostua näistä fantasioista, joissa vieras valtio törmäyttää meikäläisiä, en yhtään. Leikinlaskun makua kannattaa funtsia.

Kyseessä ei ollut todellakaan fantasia. Tyypit ovat itse arvioineet uhkan suureksi, ja siksi Lindberg jätettiin pois kyydistä.
Luultavasti Puolan tapahtuma on vielä tuoreessa muistissa, tai sitten Malesian reittikone.
 
Harvinaisen mauton ja typerä heitto.
Täytä sinä äänestyslippujasi ja usko, kuin pikkulapsi joulupukkiin, että sillä tapaa ne asiat muuttuvat paremmiksi. Kuten tähänkin asti ovat muuttuneet :rolleyes:
 
Mulle tuppaa joka vaaleihin vaan yksi äänestyslipuke. Eli se niistä lipukkeista. Huutoäänestyksiäkään en suosi, kun ovat enemmän tuon puna-armeijan heiniä.
Uskokin on eriasia, kuin toivo. Anarkismiakaan en suosi. Jatkan kirjoittamista mm. Joulupukille ja pyrin täyttämään minulle määrätyt tehtävät maamme puolustamisen hyväksi.
 
Täytä sinä äänestyslippujasi ja usko, kuin pikkulapsi joulupukkiin, että sillä tapaa ne asiat muuttuvat paremmiksi. Kuten tähänkin asti ovat muuttuneet :rolleyes:

Vaihtoehto äänestykselle on mikä?

Demokratia ei ole täydellinen systeemi, mutta en oikein jaksa uskoa mihinkään valistuneeseen diktatuuriinkaan.

Voi toki jättää äänestämättä, mutta sitten on turha mutista huonoista päättäjistä. Eikä pidä unohtaa sitäkään mahdollisuutta, että asettuisi itse ehdolle.
 
Vaihtoehto äänestykselle on mikä? Demokratia ei ole täydellinen systeemi, mutta en oikein jaksa uskoa mihinkään valistuneeseen diktatuuriinkaan. Voi toki jättää äänestämättä, mutta sitten on turha mutista huonoista päättäjistä. Eikä pidä unohtaa sitäkään mahdollisuutta, että asettuisi itse ehdolle.

Katsoppa tuo
 

Nyt on pakko myöntää, etten jaksanut katsoa tuota videota kuin 1,58 min.
Amerikkalainen kertoo ettei äänestäminen kannata, koska... mutta kertoja ei kuitenkaan aio kertoa faktoja, koska ihminen joka katsoo tätä on niin älykäs että se olisi loukkaavaa. Okei, kuullosti tosi hyvältä.


Kertoisitko Hessukessu minulle mikä olisi äänestämisen vaihtoehto?
 
Nyt on pakko myöntää, etten jaksanut katsoa tuota videota kuin 1,58 min.
Amerikkalainen kertoo ettei äänestäminen kannata, koska... mutta kertoja ei kuitenkaan aio kertoa faktoja, koska ihminen joka katsoo tätä on niin älykäs että se olisi loukkaavaa. Okei, kuullosti tosi hyvältä.
Kyllä se kertoi sen siellä hetken päästä. Oma vikasi, kun et katsonut tuota esipuhetta pidemmälle.
 
Mitäs nyt olet mieltä, vaalit on käyty ja kansa on saanut ansaitsemansa, sekä haluamansa eduskunnan.
 
Back
Top