Youtube-kanavia (ase- ja sotilasaiheiset jne.)

SatSotHist

Luutnantti
Allekirjoittaneen YouTube -kanava sai ensimmäisen virallisen Copyright huomautuksen.

Eniten harmittaa oma huolimattomuus. Olen yrittänyt olla tarkka lainattujen sisältöjen kanssa, ja pääosa kanavan videoiden sisällöstä on ihan ikiomaa tuotantoa. Olin kahdelle videon sekaan poiminut malliksi sota-aikaisia videoklippejä. Omasta mielestä en käyttänyt niitä kohtuuttomasti, ja grafiikassa tuotiin alkuperä hyvin selkeästi esille.

Iihmettelen kyllä miten Kansallinen audiovisuaalinen instituutti kehtaa riitauttaa 80 vuotta vanhan videoklipin hyödyntämisen.

Mutta ihan mielenkiintoista nähdä miten tämäkin asia toimii. Onneksi itsellä ei ole leipä tuossa kiinni videokanavassa, kunhan harrastuksena sotilashistoriallisia videoita askartelen.

Liitteet

• mpnet_copyright.jpg
    mpnet_copyright.jpg
    291 KB · Luettu: 37

Herman30

Supreme Leader
Miten on mahdollista että laitetaan sama postaus peräkkäin? Ymmärrän ettei koko ketjua lueta mutta ettei edes katso mikä on viimeisin ennenkuin itse postaa. :eek:

YJT

Ylipäällikkö
Oli aika yllättävää, kuinka suuri osa kanavan tilaajista on suomalaisia. Toisaalta, jos reagoi suomalaisiin videoihin, niin kyllähän meitä kiinnostaa, mitä ne meistä ajattelee...