maanpuolustus.net

Edit: Muut olivatkin näköjään jo asiaan puuttuneet. Todetaan sitten vain näin, että tilastoista välittämättä on Baikalin kirjoitukset laadullisesti minun taulukossani laadullisesti kärkikolmikossa.
 
No, tällä viestien määrällä ei ole syytä odottaa kärkisijoja. Mutta ei ole kyllä äskettäin tullut modeiltakaan huomautuksia, joten mitäs siitä. Jännä juttu, meinasin yhdessä vaiheessa pyytää kaikkia olematta käyttämättä tuota "like" nappia, kun siitä tuli aina ilmoitus. Sitten satuin löytämään napin josta sai ne ilmoitukset loppumaan.
 
Niin minunkin mielestä oikeasti, kunhan kiusaan vanhaa Baikal-setää...;)

Jahas jahas, ei siis riitä, että panssarimiehet kolhivat minua jatkuvasti, nyt siihen kööriin tulee lisää väkeä. :rolleyes:

Tykättiin tai ei, nyt kun pysähtyy miettimään, niin onhan tuo tietysti palautetta. Mutta vakuutan Teille foorumin lapsukaiset, että pidän kokonaisuutta kaikkein tärkeimpänä. Jokainen osallistuja tuo oman pikantin sävynsä tähän hommaan. Osa kommentoi aiheita, joihin ei osu tykkäyksiä, minä hutvatan kaikenlaista, osa tykkää, osa ei. Pääasia on, että kokonaisuus kehittyy vähän jokaista palvelevaksi.

Jos pitää paikkansa, että veljesfoorumi lopettaa, niin sitä suuremmalla syyllä täytyy huolehtia tästä foorumista, ei tämän alan keskustelua ihan hirveästi suomeksi löydy. Kuulemma IS IL HS US JNE. löytyy, suomi24:lla on varmasti, mutta täysin eksaktia ja aiheen ympärillä pysyttäytyvää keskustelua ei hirveästi ole.

Jos jotain kehittämistä kaipaan, se on kriha-aiheet ja taistelukentän pelastustoiminta. Kokonaismaanpuolustus on iso aihe, johon harvan kynnet yltävät, kenties siinäkin on avattavissa olevia teemoja?

Eräs asia on sitten se, että vielä tarkemmin voimme kunnioittaa toistemme vakaumuksia ja henkilöitä. Uskonto ja politiikka ovat aiheita, joissa helposti rupeaa kipinät suihkimaan. Malttia ja kanssaeläjien arvostusta.
 
Sitä paitsi tuo tilastointitapa ei välttämättä kerro koko totuutta, esim. minä en käytä some-nappuloita lainkaan ja voi jopa olla etten ole ainoa saitilla.
Baikalin kirjoitusten tasosta olen jo aiemmin esittänyt mielipiteeni, ovat saitin kärkipäätä. Perinnesaitilla käytettiin nimitystä "näppäimistön Menuhin" :cool:
 
Ole varovainen Baikal. Yleensä eläkkeelle menijää lepytellään tällä tavalla... tai kyrmyllään olevaa karhua peijaisissa. Juuri ennen kuin se syödään.

Vaikka reaalipoliitikkona sen varmasti tiedät. Mitähän Kekkonen tuumi niistä, jotka yrittivät jäädä vastaanottojonossa kättä vatkaamaan ja pasteerailemaan... Taisi silloin jäädä muistoksi lyhyt jäänsininen katse ja iso urheilumiehen koura, joka karkeasti saatteli peremmälle pois jaloista pyörimästä.

Jotain rakastettua Baikalissa on. Onko se kansanomainen kieli, jota jo Lönnrot idästä vaivihkaa ujutti tylsien turkulaisten sanastoon vai kyynisenlämmin Pielaveden salaovelan juoniloita muistuttava ajattelu siitä, miten varmuudella jokaisen aktin takana on suurvaltojen itsekäs vorostelu? Täällä ei uskota ketään, vaan puhistetaan kateet saunassa eikä hötkyillä...

TomTom on korkeimmalla sijalla, sillä hän tarjoaa hiekkiksen, jonka avulla voi jakaa maanpuolustustietoa. Hänellä on yhteiskunnallista merkitystä.

Itse ymmärrän peukuttamisen siten, että joskus haluan antaa jollekulle merkin, että olen lukenut viestisi ja että siinä on joku terävä formulointi. Aina ei ehdi vastata.
 
Kiitoksia tykkäyksistä! Sionistinen propagandakone on rajussa vedossa! :cool::D
 
Parhaat asiantuntijat kai erottuvat aina. Itseäni en laske asiantuntijaksi oikeastaan millään aihealueella. Kirjoitan sellaisista aihealueista joista on helppo kirjoittaa ilman asian Pro -tason hallintaa. Kirjoitukseni on kai aika populistisia. Aikanaan susi1 netin puolella väänsin kovastikin mm. panssarintorjunnasta, ilmatorjunnan tärkeydestä, mpk:n kursseista. Silloin oli paljon mpk:n väkeä kirjoittelemassa. Monen sotilaallisen kurssin jälkipuinti käytiin susi1 netissä. Uskon, että niillä kirjoituksilla oli todella positiivisia vaikutuksia. Ne keskustelut opittiin nimittäin käymään kurssien loppupuhutteluissa. Ennen ei annettu mitään mahdollisuutta antaa palautetta päin naamaa kurssin jälkeen. Vielä 12 vuotta sitten luulin olevani asiantuntija. Nyttemmin ehkä näiden foorumien avulla olen oppinut, etten osaa juuri mitään. No kriittinen ja kokonaisuuksia itsenäisesti ajatteleva luonteeni ei sentään ole tylsistynyt.

Tuon tykkäysprosenttitaulukon vois tietysti päivittää vielä kertaalleen. Nähtäisiin kuka onkaan kaikkien populistien äiti.
 
Itse asiassa peukku alas -nappi / "Roskaa" -nappi olisi erittäin tervehdyttävä. SoMe-alustojen suuri heikkous on se, että ne koittavat olla kaikillekivaa-henkisiä. Kannatan brutto- ja nettoraportoitua Tykkää/Roskaa-painikkeistoa sekä viesti- että käyttäjätasolla.
 
Peukku ylös ja kannatus ja puoltoääni ja papukaijamerkki koposen ehdotukselle, jos vain on teknisesti toteutettavissa eikä aiheuta turhaa lisätyötä modeille.
 
Kun nyt on päästy siihen kuuluisaan laatuun, niin postataan tällainen "freedom of information" -vaatimus.

1. Onko alun perin lahjoittajille annettu oikeus käyttäjän maineen kasvattamiseen (ja muistaakseni myös alentamiseen) poistunut foorumialustan vaihdoksessa? Ainakaan äkkiseltään en sitä löydä.
2. Onko foorumilla salaisia alueita, ja jos kyllä, niin minkänimisiä ja kuinka monta niitä on? Entä millaiset ovat pääsyvaatimukset? 35 vuoden ikä ja RUK? Mielestäni asian voisi tiedottaa julkisesti, vaikka pääsy olisikin oikeasti kiinni IRL-suosituksista.
3. Kenen altteri Charlyn_enkelit on? Jos kyseessä on nimimerkki Maj.evp, niin eikö hänetkin tulisi siinä tapauksessa "tägätä" tuolla "ALTTERI"-tekstillä? Tätä en kysy kieli poskessa, sillä en tiedä totuutta.


Kysytään mitä kysytään, vastataan mitä vastataan.
 
Itse asiassa peukku alas -nappi / "Roskaa" -nappi olisi erittäin tervehdyttävä. SoMe-alustojen suuri heikkous on se, että ne koittavat olla kaikillekivaa-henkisiä. Kannatan brutto- ja nettoraportoitua Tykkää/Roskaa-painikkeistoa sekä viesti- että käyttäjätasolla.
Ei löydy vakiona softasta, eli vaikeaa on toteuttaa.

Kun nyt on päästy siihen kuuluisaan laatuun, niin postataan tällainen "freedom of information" -vaatimus.
1. Onko alun perin lahjoittajille annettu oikeus käyttäjän maineen kasvattamiseen (ja muistaakseni myös alentamiseen) poistunut foorumialustan vaihdoksessa? Ainakaan äkkiseltään en sitä löydä.
2. Onko foorumilla salaisia alueita, ja jos kyllä, niin minkänimisiä ja kuinka monta niitä on? Entä millaiset ovat pääsyvaatimukset? 35 vuoden ikä ja RUK? Mielestäni asian voisi tiedottaa julkisesti, vaikka pääsy olisikin oikeasti kiinni IRL-suosituksista.
3. Kenen altteri Charlyn_enkelit on? Jos kyseessä on nimimerkki Maj.evp, niin eikö hänetkin tulisi siinä tapauksessa "tägätä" tuolla "ALTTERI"-tekstillä? Tätä en kysy kieli poskessa, sillä en tiedä totuutta.


Kysytään mitä kysytään, vastataan mitä vastataan.
1. On poistunut. Oli edellisen softan ominaisuus jota nykyisessä ei ole.
2. Ei varsinaisesti salaisia mutta vip, lahjoittajat ja ylläpito, vippiin pääsee jos on muodollisesti pätevä :confused:
3. Maj.evp oli altteri ja on bannattu kokonaan.
 
Äsken ilmoitti paristi: An unexpected database error occurred. Please try again later.

Tämän jälkeen sitten Google Chromen normaali "Google Chrome ei saa yhteyttä sivustoon" tms. ilmoitus.
 
Joku foorumilla oli sanonut jotain tulenarkaa ja foorumi pistettiin korkeammalta taholta nurin.
 
Back
Top