Päivän vitsi

No sittenhän Rantasen alkuperä on islamistisissa maissa, joissa tytöt ympärileikataan :rolleyes:

[joo, tiedän että väitetään ettei se ole islamiin sidoksissa]
Piti ihan tuokio miettiä. Mikä siitä herkkunappulasta kasvaa aavikolla tai toisaalta viidakossa? Vittupää? Kai tää on perjantaina Ok. Lisää whiskiä vitutukseen rajatoilailusta.
 
"ÄITI! Miten minä sain alkuni?"
"No kultaseni, sinun isäsi tuottaa sellaisia siemeniä, joista sinä sitten olet saanut alkusi."
"No entä kissan- ja koiranpennut?"
"Ihan samalla tavalla."
"ON SE ISKÄ KYLLÄ TAITAVA!"
 
"ÄITI! Miten lapsia tehdään?"
"Isällä on sellaisia vauvan siemeniä, jotka laitetaan äidin massuun ja siellä niistä kasvaa vauva."
"Ai nielläänkö ne?"
"Ehkä, jos äiti haluaa jotain kivaa ja kallista."
 
"ÄITI! Mistä minä olen tullut?"
"Minun masusta, kultaseni. Isä ja äiti pitivät kovasti toisistaan ja isä työnsi pippelinsä äidin pimppiin ja laittoi sinne siementä. Siitä siemenestä kasvoi äidin massuun vauva, joka olit sinä. Ja yhdeksän kuukauden kuluttua sinä tulit ulos äidin pimpin kautta ja niin sinä synnyit."
"Ahaa..."
"ISÄ! Mistä minä olen tullut?"
"Öööh... Miten niin?"
"No meidän luokalle tuli uusi poika, joka on tullut Lappeenrannasta!"
 
Pikku-Kalle ja Pikku-Liisa pelehtivät alasti sängyssä, kun isä tulee kotiin. Perheellinen mies ei lasten leikkejä punastu, vaan kysäisee rohkeasti, että leikkivätkös lapset lääkäriä?

- Ei, vaan äitiä ja naapurin setää!
 
Pikku-Kalle ja Pikku-Liisa pelehtivät alasti sängyssä, kun isä tulee kotiin. Perheellinen mies ei lasten leikkejä punastu, vaan kysäisee rohkeasti, että leikkivätkös lapset lääkäriä?

- Ei, vaan äitiä ja naapurin setää!
Alempaa kehitysoppia:
Jos lapsi on isänsä näköinen, kyse on perintötekijöistä.
Jos lapsi on naapurinisännän näköinen, kyse on ympäristötekijöistä.
 
Alempaa kehitysoppia:
Jos lapsi on isänsä näköinen, kyse on perintötekijöistä.
Jos lapsi on naapurinisännän näköinen, kyse on ympäristötekijöistä.
Tähän liittyen, meinasin kerran tehdä elämäni munauksen töissä.
Meilläkin on oppilaana perheitä, joista tulee useiden vuosien ajan oppilaita "sarjassa" kouluun. Näistä osa on vieläpä perheitä, joista näkee heti päältä, kenen lapsia on kyseessä. No, tulipa kerran 7.-luokkalainen, josta näki heti, että kyseessä on "Romppainen". Neljäs samasta sakista omalle kohdalle. Kuitenkin kun sanoin nimen, ihan väärä lapsi ilmoittautui. Lisäksi se "Romppainen" olikin "Korhonen", joilla myöskin on kolmen (muun) lapsen perusteella erittäin vahvat sukupiirteet.
Joskus on mielessä käväissyt ajatus, että hra "Romppainen" on käväissyt "Korhosilla", josta suivaantuneen rva "Romppainen" on käväissyt ns. rimpsalla...

Mutta nämä on niitä tuhmia ja tyhmiä ajatuksia.
 
"ÄITI! Mistä minä olen tullut?"
"Minun masusta, kultaseni. Isä ja äiti pitivät kovasti toisistaan ja isä työnsi pippelinsä äidin pimppiin ja laittoi sinne siementä. Siitä siemenestä kasvoi äidin massuun vauva, joka olit sinä. Ja yhdeksän kuukauden kuluttua sinä tulit ulos äidin pimpin kautta ja niin sinä synnyit."
"Ahaa..."
"ISÄ! Mistä minä olen tullut?"
"Öööh... Miten niin?"
"No meidän luokalle tuli uusi poika, joka on tullut Lappeenrannasta!"
Samaan teemaan : Pikku-Kalle kysyi kerran äidiltään että "Äiti, mistä minä olen tullut?"
Äiti vastasi " Sinun isälläsi oli kerran pienessä pussissa sellaisia pieniä siemeniä, jotka me istutettiin maahan ja sitten niistä kasvoi semmoinen kaunis vihreä kasvi. Ja sitten me kuivattiin sen kasvin lehdet, jauhettiin ne ja poltettiin niistä tehty sätkä. Sitten me täydessä pöllyssä pantiin ja unohdettiin kumi ja siitä 9 kk myöhemmin sinä synnyit."
 
Käräjillä käsiteltiin epäiltyä hirven salakaatoa, jossa syytetty puolustautui luulleensa ampuneensa metson. Tuomari kysyi, "Milloinkas te sitten huomasitte erehdyksenne?" "Sillon ko mie laitoin sitä reppuun."
 
Lapin äijä sai hirviluvan ja lähti pyytämään. Sattui yksittäinen hirvilehmä (parasta lihaa) vastaan ja hirveltä henki pois. Pahaksi onneksi paikalle tuli riistavalvoja, jolla oli kartta, josta näkyi valtionmaiden keskelle lohkaistu yksityinen suoniitty. Ja hirvi tietysti juuri siinä yksityisen palstassa. No. Käräjillä sitten tuomari yritti auttaa korven eläjää, joka oli yrittänyt hankkia isolle sakilleen vähän leivänlisää ja sanoi "Eikös siinä vain käynytkin niin, että hirvi oli luvallisella maalla, kun te ammuitte, mutta se viimeisillä voimillaan käveli siihen väärälle puolen rajaa?" Mutta silloin äijä hirmustui! "Kuuleppas sie! Se on kyllä niin, että ko mie ammun, niin niille sijoilleen se putoaa!"
 
Lapin Safarit oli viemässä turisteja Pohtimolammelle turistibussilla. Ryhmälle oli päätetty tehdä pikku pila ja niinpä eräs työntekijä oli mennyt Sinettään Pellon tien varteen bussipysäkille repun, asepussin ja poronvasan kanssa. Bussi tuli sovittuun aikaan ja pysähtyi kättä heilauttamalla. Mies kyytiin ja lippu Pelloon. "Poro pittää saaha mukkaan, mutta lastenlipulla, ko se on vasa." No asia järjestyi ja mies etupenkkiin ja poronvasa viereen istumaan. Vähän ajan päästä mies sitten alkoi katsella taaksepäin, että miltäs ne turistien naamat näyttävät, jolloin havaitsi hämmästyksekseen, että kyseessä olikin normaali Rovaniemi-Pello vuoroauto, eikä turistibussi. :D
 
Back
Top