Pakolaisuus

Eli viranomaiset, Tervo ja valtamedia olivat tämän päivän tapahtumien valossa täysin väärässä VOKien turvallisuusuhkista.

Sitten kauhulla odottamaan, oliko UPI ym. väärässä terroristiuhkasta. Yhtä "vahvat" eli olemattomat perusteet esitettiin molemmista uhkista.
 
Inhmillistä puoltanikin rupesi vituttamaan, kun tiivisti seurasin toissatalven Syyrian taisteluita. Se oli kuin stalingrad ainakin parissa piiritetyttä kaupungissa. Lapset söi kaarnaa ja jäätynyttä ruohoa. Sitä ajatteli että toivottavasti oli viimeinen tälläinen talvi,. Näitä Syyrian oikeita pakolaisperheitä ja lapsia suomi voisi pelastaa jos olisi aikuinen ja viisas maa. Vaan eipä ole. Irakin pojat käynnisti historiallisen muuttoliikkeen paremman elämän toivossa ja varmasti saavat aikaan sen että Eurooppa menee ensin tukkoon ja sitten lukkoon. Syyrian hätää kärsivät kokevat vielä monta nälkätalvea leireillä tai ulkosalla.
 
Toivottavasti tuo syömalakko ei vaikuta mitenkään linjauksiin. Tälläisillä "uhkauksilla" ei pidä olla mitään merkitystä.

Nooh,....ei nyt provosoiduta. Pojanviikarit nyt vaan hieman kokeilee rajoja, eihän tämä nyt mitään. Pojat on poikia.
Huomasivat että raja on auki Torniossa niin kokeillaan nyt sitten samantien kaikki muutkin rajat, että kuinka pitkälle venyy ja paukkuu. Suomi on hyväntahtoinen maa joka kyllä joustaa. :)

Ei mutta ihan oikeesti. Jos ei ilmaiset sapuskat maistu niin painukoon ulos maasta valittamaan. Ennen lähtöä se patjakin rullalle ja palautukseen, kun ei vissiin majoituskaan kelpaa.
Voi v***u hiekkamiehet !


.
 
Voisin kuvitella valittavani ruuasta, jos lähtisin kalliille unelmalomalle, kun minulle on luvattu että siellä on sitten niin vieraanvarasta että rahasta ei tulee pulaa minulle, kauniita ja anteliaita naisia, ja all-inclusive hoito. Sillon toki ruuankin pitää olla loistavaa.

Sen sijaan jos pakenisin vainoa toiseen maahan pakolaisena, niin olisin tyytyväinen että saan ilmaisen katon pään päälle ja ruokaa.
 
Pitäisi olla totaalisen kiellettyä itse hakea turvapaikkaa suoraan jostain maasta. Pakolaiosten pitäisi mennä jonkun pakolaisleirin kautta josta jokainen maa voi valkata itselleen tulijoita.

Tässä voi vaan sinisilmäiset eurooppalaiset katsoa peiliin. Ollaan niin pöllöjä että ollaan rakennettu tällaiset systeemit mitä raavaat miehet ulkomailta sitten sumeilematta käyttää hyväkseen.
Nykyään kun duuniinkin menen niin tuntuu ihan kuin koko ajan jonkun käsi olis mun taskussa. Just siltä se tuntuu kun ajatuksessa painaa se, että me maksamme koko ajan tätä näytelmää omista rahoistamme.

.
 
Viimeksi muokattu:
Onneksi oli jo vaalit. Tämä hallitus ei ole mitenkään erityisen hyvin kunnostautunut asian suhteen, mutta ajatella jos hallituksessa olisi vihreät, SDP, RKP ja vasemmistoliitto... Toki Räsänen sisäministerinä voisi olla pätevämpi kuin Orpo.
 
Olen jollain tavalla vahingoniloinen tapahtumasta. Olisivat perk..e kuunnelleet Suomen kansan varoituksia aikoinaan ja panneet rajat kiinni.

Tavallaan myös samaa mieltä. Olen aika varma, että ministeriön sisällä käydään keskustelua jossa poliisin edustajat puhuttelevat pöydän päässä istuvaa ministeri Petteri Orpoa.
Heh..heh... olisinpa kärpänen katossa...heh..heh...
 
Viimeksi muokattu:
Tuolla on muuten huumoria: "He ovat etnistä taustaa omaavia henkilöitä". Hieman kuin se, että "Söisitkö ruokaa jossa on geenejä?" (2/3 vastasi "en"). Eikö kaikilla ole "etnistä taustaa".
Eikös tuota geenimanipuloitua ruokaa jotkut vastusta koska siinä on geenejä :D
 
Eikös näiden pitännyt olla rauhan miehiä mitkä lähti sotaa pakoon erittäin kurjista oloista? miten veikkaan että tässä ruokajutussa on kyse että tod. ruoka ei ole valmistettu islamilaisten perinteiden mukaan, uutisessa vain unohtunut tälläinen maininta :rolleyes:
Eilen paikallisessa gigantissa oli näitä ostamassa uusia tabletteja rapiat 10 hengen porukka ja samaan aikaan paikallisella huoltoasemalla oli syömässä pitkänkaavan mukaan samanlainen porukka. rikkaita pakolaisia
 
Kattokaahan pojat millaisen paidan tämä kaveri on saanut päälleen. Tämä on helmi!!! :D:D:D:D:p:p:p:p:):)

http://yle.fi/uutiset/huono_ruoka_j..._poliisi_pelkaa_asenteiden_koventuvan/8344737

turvapaikanhakija%20ruoka%20protesti%20poliisi
 
Voisin kuvitella valittavani ruuasta, jos lähtisin kalliille unelmalomalle, kun minulle on luvattu että siellä on sitten niin vieraanvarasta että rahasta ei tulee pulaa minulle, kauniita ja anteliaita naisia, ja all-inclusive hoito. Sillon toki ruuankin pitää olla loistavaa.

Sen sijaan jos pakenisin vainoa toiseen maahan pakolaisena, niin olisin tyytyväinen että saan ilmaisen katon pään päälle ja ruokaa.

Onhan näilläkin tosin ihan oikea matkatoimisto eikä reissu todellakaan ole ollut ilmainen. Tosin menomatkan jälkeen kaikki on ulkoistettu matkatoimistolta tyhmimmille EU-maille. Ja näitä matkatoimistoja siis "suvakkien" ja "älymystön" linja 'ei saa arvostella mitään tai olet rasisti ja paskasakkia' sekä päättäjien 'ei uskalleta sanoa vastaan missään ettei olla Itä-Euroopan ali-ihmisiä' linja TIETOISELLA PÄÄTÖKSELLÄ tukee esim. rasistina kannattamani UNHCR:n lisärahoituksen ja laajennetun pakolaiskiintiön sijaan. Äly hoi.

Criminal tours - sponsored by Italian mafia and western EU countries. Guaranteed to take all your money to support Middle-eastern terrorism, put your life to danger, and make false promises.
 
Jopa pilipali-tiedekunnan tohtoriksi Eija-Riitta kirjoittaa loyhasti (vrt. teollisuusvartija Immonen), eika ole edes todistettavasti humalassa... mutta tama EJ Korhosen blogi on muuten yllattavan avoin (tosin MeNaiset hengessa haahuileva), ja jotenkin koen sen rohkaisevana jopa :rolleyes:. Jos poliitikko/ "aiti" -nainen voi loytaa jarkea taman syksyn Suomessa niin ehka noi kokoomuksen lammasmiehet seuraa perassa...

http://blogit.iltalehti.fi/eija-riitta-korhola/2015/09/16/jos-edes-puhuttaisiin-oikeilla-sanoilla/
 
Kuulin paikalliselta miten Forssan VOK:issa entisen Rantasipi Hotellin pihalla oli muutama tunti sitten 20 kpl poliisiautoja...? Eihän nämäkään poliisit ole muilta ja muista tehtävistä tietenkään poissa...?
Ihmettelen vaan, että mites sinikhmerien määrärahat nyt yht`äkkiä riittävätkin tälläisiin uus-soumilaisten turvaamis-operaatioihin ....


Ja itsehän olen varautunut vaikka Zombie Apocalypse:en jo useamman vuoden ajan.
Kuin myös. :)
Lippaat täynnä, reppu valmiina ja mieli virkeänä.


Petteri Orpo HS:lle: ... myös Suomessa tulee raja vastaan
Eheiii, ei, ei, ei ... ei ole rajan vastaantuleminen vielä lähelläkään. Päinvastoin, taidetaan olla jäljessä "aikataulusta" .....

Ja vaikka tuossa suur-valtiomies Jyrki Käteinen puhuukin työvoiman paikkaamisesta, niin juuri nythän meille tulee koko ajan mm. ammattitaitoisia koneinsinöörejä. Meillä on muuten varmaan ihan kohta eniten maailmassa näitä korkeasti koulutettuja insinöörejä. :D
 
Back
Top