Pakolaisuus

Ylipäällikkö @Tetra rakastaa ryhmärunkkausta. Hänestä se on reipashenkistä puuhailua poikien kesken. Bannit ja varoitukset - viesti #448
Sinä et siis osaa lukea, sillä kyseisessä viestissä nimenomaan halusin tänne enemmän erilaisia mielipiteitä. Tämä on jo toinen viesti jossa hyökkäät minua vastaan asiattomalla henkilöhyökkäyksellä - sen lisäksi että olet aijemmin kunnostautunut sillä väkivaltafantasiallasi. Joten ehkä parempi että et kommentoi minun viestejä, kun ne ilmeisesti on liian vaikeita sinun ymmärrettäväksi. Tätä hieman ihmettelen sillä ihan yleistajuisia viestejä ne on. Voit kuitenkin kysyä mitä tarkoitan jossain viestissä, vaikkapa yksityisviestillä jos sinua hävettää kysyä julkisesti että mitä jossain viestissä tarkoitan.
 
Tämä. Se mikä on aikuiselle jonkun...no, mulkun typerä heitto, jonka päästää toisesta korvasta ulos (etenkin v**tuilulle koko ikänsä luonnostaan altistuvien koiraspuolisten osalta), voi itkettää ja ahdistaa lasta kuukausia. Pahimmillaan tulee pitkään pysyvä kammo mennä johonkin paikkaan tai tilanteeseen. Nimimerkillä, kokemusta on.

Tätä ollaan yritetty tuoda esiin mutta "joku" ymmärsi taas kerran ihan tahallaan väärin ja alkoi banaalin solvausryöppynsä...:facepalm:

Eipä tästä tämän enempää ellei joku heitä "laattaansa" taas laudalle ..:cool:
 
Surkealtahan tämä vaikuttaa kun lapsia tarvii sekoittaa omien ideologioidensa jakamiseen. Silti rasisminvastainen viikko alkoi varsin kovalla rummutuksella.
index.php


Salla Saarinen: Ihminen toimii tunteella - Leo Stranius
"Tilastoihin ja lukujen voimaan uskoville tulee varmasti yllätyksenä, että selkeästi parhaan tuloksen toi vain tunteisiin vetoavaan tarinaan perustuva lahjoituspyyntö. Malilaisen nälkiintyneen Rokia-tytön tarina liikutti. Siis pelkkä tarina, eivät kylmät faktat."
http://leostranius.fi/2014/03/salla-saarinen-ihminen-toimii-tunteella/

upload_2016-3-22_11-54-11.png
upload_2016-3-22_11-57-2.png
http://us4.campaign-archive2.com/?u=c507601498b208b1f66583bb4&id=b4ff9959bc

Äiti: Teinitytöt pahoinpitelivät kymmenvuotiaan ja nimittelivät neekeriksi leikkipuistossa
http://www.hs.fi/kaupunki/a1438738420788

"Tapahtumankulun nyt poliisille välittänyt henkilö ei ollut aluksi tunnistanut tiedotusvälineissä uutisoitua juttua samaksi, jonka hän oli nähnyt.
Tutkinnanjohtaja Petri Juvosen mukaan leikkipuistossa oli tapahtumahetkellä ollut myös hieman vanhempia nuoria viettämässä aikaa.
– Yhden nuoren mukaan koko tilanne vaikutti leikiltä. Hän olisi voinut puuttua siihen kavereidensa kanssa, mutta ei nähnyt siihen syytä, Juvonen sanoo.
Tyttöjen henkilöllisyys on poliisin tiedossa.
Tapahtumasta ei seuraa poliisitoiminnallisia tai syytteeseen saattavia toimenpiteitä. Asian esitutkinta lopetetaan."

Epäily: Tummaihoista pikkupoikaa pahoinpideltiin leikkipuistossa – poliisi lopetti esitutkinnan
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/art...uistossa-poliisi-lopetti-esitutkinnan/5290196

Rasismikortti on tehty tutuksi:
Ylen tekstistä oli jätetty pois seuraava pätkä (alkaen kohdasta 2:25):
Toimittaja:
Tuleeks sulle semmosia tilanteita vastaan että on vaikea päästä joukkoon mukaan, että sä jäät ulkopuolelle?
Valtteri:
Joo, esimerkiksi fudiksessa mulle ei syötellä aina niin paljon sen takia koska mä oon tummaihoinen.



upload_2016-3-22_12-36-37.png
 
Viimeksi muokattu:
Toimittaja:
Tuleeks sulle semmosia tilanteita vastaan että on vaikea päästä joukkoon mukaan, että sä jäät ulkopuolelle?
Valtteri:
Joo, esimerkiksi fudiksessa mulle ei syötellä aina niin paljon sen takia koska mä oon tummaihoinen.

Tuo ei välttämättä ole ollenkaan rasistista. Tuommoista minäkin valkoisena poikana koin koulussa. En ole koskaan ollut urheilullinen joten olin aina se viimeinen joka jonkun oli pakko vastentahtoisesti ottaa joukkueseensa urheilutunneilla kun vaikkapa jalkapalloa pelattiin.
 
Eiköhän tällä postauksella uuskansalainen Kamal Palani Jafi pääse asedirektiivin nurjalle puolelle.

Niipä...sen vuoksi ei voi olla aseita kuin niillä jotka ovat "parempia ihmisiä" ja joilla on "ylevä aate" muilta ne pitää kieltää ja kerätä pois... :facepalm:

ruukinmatruunan kirjoituksesta lainaus: the question is not about who is right but who is left.

juttu siis liittyy Belgian terrori iskuun..
http://takkirauta.blogspot.co.ke/20...ed&utm_campaign=Feed:+Takkirauta+(Takkirauta)
 
Viimeksi muokattu:
Ulla Appelsin: "Pariisin jälkeen on nähty puheenvuoroja, joissa on vaadittu eurooppalaisten rajojen täydellistä avaamista. Perusteena on se, että juuri tuollaista kauhua Irakista ja Syyriasta paetaan. Se on totta. Monelle pakolaiselle se, mikä Pariisissa oli yksi kauhujen yö, on ollut päivittäistä helvettiä. Mutta ei kai ole kenenkään toive, että kaaos leviäisi?

Ketään ei nimittäin auta, jos Eurooppakin muuttuu sellaiseksi sotatantereeksi kuin ne maat, joista tänne paetaan. Jos terrorismista tulisi arkipäivää täälläkin, mistä sitten löytyisi niin oikeasti hädässä oleville pakolaisille kuin eurooppalaisille itselleenkin rauha?"


Kommentti: Terrorismia saa ja pitää pelätä
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001039458.html
 
Tuo ei välttämättä ole ollenkaan rasistista. Tuommoista minäkin valkoisena poikana koin koulussa. En ole koskaan ollut urheilullinen joten olin aina se viimeinen joka jonkun oli pakko vastentahtoisesti ottaa joukkueseensa urheilutunneilla kun vaikkapa jalkapalloa pelattiin.

Kouluissa, etenkin osassa niistä, on rankka meininki, ja mikä tahansa erilaisuus voi olla asia johon tarrataan kiinni. Onhan se periaatteessa rasismia, mutta yhtä lailla voi olla syynä se, jos joku on lihava, silmälasipäinen tms tms tms.

Mitä omia kouluaikaisia tuttuja on tavannut, niin aika lailla on niin, että useimmat kiusatuista ovat joko hiton vahvoja persoonia ja/tai löytäneet itselleen jonkin "oman jutun" jossa ovat todella hyviä. Sen lisäksi myös kiusaajat tuntuvat yleensä muuttuneen jopa mukaviksi ihmisiksi, jotka ovat myös usein aika menestyneitä. Mutta ne, jotka menivät ns. "porukan mukana" kiusaamisessa, peläten ehkä myös itse joutuvansa sen kohteeksi muuten, ovat oman kokemuksen mukaan pääosin olleet samanlaisia aika hajuttomia ja mauttomia vässyköitä kuin jo kouluaikoina...

Täällä maalaiskunnassa on ainakin näin sivusta seuraten kohtalaisen leppoisa meno koulussa verrattuna vaikkapa lapsuuden kokemuksiin Itä-Helsingissä. Tämä kunta tosin on pärjännytkin Hesari-Pravdan järjestämissä "onnellisin kunta" -vertailuissa, joissa oli kriteereinä myös koulukiusaamista, ilman kaveria olevien lasten määrää jne. Uskon että täällä nämä ulkomaalaistaustaiset lapset tulevat pärjäämään oikein mukavasti, vaikka joidenkin mukaan maalla asuvat ovat takapajuisia rasisteja, fasisteja ja sadisteja. Varsinaisia maahanmuuttajaperheitähän on sitten toisaalta tosi vähän, ja nekin pääasiassa venäläisiä joihin täällä maankolkalla ollaan aika tottuneita, eivät juuri eroa "katukuvassa".
 
Kouluissa, etenkin osassa niistä, on rankka meininki, ja mikä tahansa erilaisuus voi olla asia johon tarrataan kiinni. Onhan se periaatteessa rasismia, mutta yhtä lailla voi olla syynä se, jos joku on lihava, silmälasipäinen tms tms tms.

Mitä omia kouluaikaisia tuttuja on tavannut, niin aika lailla on niin, että useimmat kiusatuista ovat joko hiton vahvoja persoonia ja/tai löytäneet itselleen jonkin "oman jutun" jossa ovat todella hyviä. Sen lisäksi myös kiusaajat tuntuvat yleensä muuttuneen jopa mukaviksi ihmisiksi, jotka ovat myös usein aika menestyneitä. Mutta ne, jotka menivät ns. "porukan mukana" kiusaamisessa, peläten ehkä myös itse joutuvansa sen kohteeksi muuten, ovat oman kokemuksen mukaan pääosin olleet samanlaisia aika hajuttomia ja mauttomia vässyköitä kuin jo kouluaikoina...
.

Omaltakohdaltani olen kokenut koulukiusaamista myös...kerran minua koulussa jatkuvasti kiusanneet ja nyt kotiin seuranneet "isot pojat" hakkasivat minut verille... No eipä silloin ollut somea eikä muutakaan hössötystä minua puolustamassa ja parkumassa minulle oikeuksia, vaan piti niellä katkeruus ja jatkaa koulua ja elämää..... Niin teinkin ja kasvoin ......

...kun joskus vuosia vuosia myöhemmin kohtasin iltayössä hakkaajani en muuten ollut enää se ainoa "pieni poika" joka jäi kerrostalon käytävälle itkemään surkeuttaan.... nyt niitä oli useampi vähän minua suurempia "miehiä" jotka jäivät itkemään omaa surkeuttaan kadulle ...:p

edit.

Muistan edelleen kuin eilisenpäivä yhden kiusaajani kasvot sekä nimen vaikka aikaa on kulunut jo lähes 40 v...:confused:
 
Viimeksi muokattu:
Näissä tapauksissa kiinnostaisi tietää, mikä on saanut Irakin armeijassa palvelevan sotilaan lähtemään Eurooppaan pakolaiseksi. Ja mitähän ovat täällä kertoneet Migrin haastattelussa lähtönsä syyksi.

http://www.hs.fi/kotimaa/a1458616921598?ref=hs-prio-4-1

Onko Irak niin sekasortoisessa tilassa, ettei maan hallitus halua näitä (todennäköisiä) sotilaskarkureita takaisin ruotuun ?
Tässä hiukan pidempi versio niille jolle ei hyysärisanomien maksumuurien takaa artikkelit aukea.
Sotarikoksesta syytetyn puolustus: Kersantti otti pään talteen kulkukoirilta
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016032221310071_ul.shtml
 
Tässä hiukan pidempi versio niille jolle ei hyysärisanomien maksumuurien takaa artikkelit aukea.
Sotarikoksesta syytetyn puolustus: Kersantti otti pään talteen kulkukoirilta
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016032221310071_ul.shtml

"Mies kuului Iraqi Special Operations Forces (ISOF) -yksikköön ja sen osana toimivaan Iraqi Counter-Terrorism (ICTB) pataljoonaan"

Erehdynkö vai eikö jossain sanottu että äijä on saanut 45 päivän sotilaskoulutuksen? Joko erehdyn, tai sitten koulutus on todella tehokasta, tai sitten noilla on aika rempseät nimeämiskäytännöt.
 
"Kessulle" saisi minun puolestani lätkäistä ensin sotarikoksesta elinkautisen, ja heti toisen perään tyhmyydestä. Sitten linnatuomion täytäntöönpano Irakiin.

Miettikää nyt mikä valopää; irtopään kanssa poseerausta omassa FB-profiilissa ja sit turvapaikanhakuun. :D
 
"Mies kuului Iraqi Special Operations Forces (ISOF) -yksikköön ja sen osana toimivaan Iraqi Counter-Terrorism (ICTB) pataljoonaan"

Erehdynkö vai eikö jossain sanottu että äijä on saanut 45 päivän sotilaskoulutuksen? Joko erehdyn, tai sitten koulutus on todella tehokasta, tai sitten noilla on aika rempseät nimeämiskäytännöt.

Tuo 45 päivän solttu oli jo se tuomionsa saanut. Tämä kessu on eri mies ja eri tapaus.
 
Back
Top