Pakolaisuus

11v muuta teekkään kuin sepittää satuja. Se tässä onkin omituista, että noin nuori puhuu tarkasti totta yms. Liian aikuismainen tarina, noin nuoren suusta.
Ja ketä ei olisi joskus ala-asteella tai koulussa haukuttu joksikin?
 
Nykyisessä pakolaisongelmassa voidaan suoraan puhua islamisaatiosta. Vaikka pakolaisia liikkuu Euroopassa ympäri maailmaa niin suurin osa on muslimeita. Kaksi tärkeää kysymystä:
Miksi kriisimaiden (esim. Syyria ) naapureina olevat muslimimaat eivät halua ottaa näitä pakolaisia?
Miksi vasemmistoliberaali monikulttuuria palvova "suvaitsevisto" mielihyvin tukee islamin leviämistä Euroopassa. Samalla tämä aate pyrkii heikentämään juutalaiskristillistä käsitystä esim avioliitosta, perheestä ja moraalista. Tähän aatteeseen kuuluu vahvasti kristillisyyttä pilkaava ateismi ja ajatus siitä, että islam on hienoa monikulttuurillisuutta jolle raivataan tilaa.

Pitää muistaa, että samat henkilöt jotka vielä 90-luvulla kuuluttivat tasa-arvoa, ihmisoikeutta ja vapautta ovat nyt valmiina luopumaan näistä kunhan monikulttuurismi toteutuu. Yksi hauska esimerkki: Iso kampanja Tahdon! Tasa-arvoinen avioliitto-kampanja hyökkäsi kirkkoa vastaan ja teki asiasta ihmisoikeuskysymyksen. Joka lakia vastusti oli tyhmä, hullu ja rasisti. Samaan aikaan islam ihan avoimesti Suomessa opettaa, että homot saa ja pitäisi tappaa. Ei ongelmaa vasemmistolle.

Saudit ym. rikkaat muslimimaat kyllä mieluusti rahoittavat muslimien toimintaa Euroopassa. Moskeijat rahoitetaan ja koraanikouluja tuetaan. Pakolaisia ei haluata omiin maihin pilaamaan heidän elintasoaan. Islamin tarkoitus on levitä ja valloittaa. Se onnistuu nykyisellä pakolaisvirralla aika mukavasti. Me vääräuskoiset vielä maksamme lystin ja haluamme vahvasti sen tapahtuvan.

Tähän liittyy vahvasti islamilainen teologia joka on omaa vahvuusaluettani. Se on niin laaja käsite ja menee helposti pois ketjun asiasta joten en sitä tähän ala ruksaamaan.

Jos tassa ketjussa on joku valmis asumaan kaupungin vuokrakampassa somalien naapurina niin handua ylos vaan... ei meinaan ole kivaa eika mene selittamalla ne jutut niille. NE meinaan vihaa ja halveksii suomalaisia ja me olemme heille 'palvelijoita'. Lepo.
 
Voiko suomalainen oikeusistuin tuomita esimiehen väkivaltaisesta vastustamisesta, jos tapaus ei sattunut Puolustusvoimien palveluksessa? Meillä on nimittäin maassa paitsi sotarikollinen niin myös oikea kuumakalle.

Sotarikoksista tuomittu tuli Suomeen, koska pelkäsi upseerin kostoa

Maanantai 21.3.2016 klo 20.51

Sotarikoksesta tuomittu 29-vuotias irakilaismies kertoi paenneensa Irakista, sillä hän oli ajautunut kahnaukseen erään upseerin kanssa.

(MINNA JALOVAARA)
LUE MYÖS

Irakilaismiehelle sotarikoksesta ehdollista vankeutta - oli helpottunut vapautuessaan vankilasta

Näin sotarikoksesta tuomittu selitti päänleikkauskuviaan: "Kuvat olivat viesti myös Isisille"

Sotarikoskäräjät: "Jos joku Irakissa tappaa ISIS-sotilaan, häntä palkitaan eikä rangaista"

Miehen mukaan tilanne sai alkunsa Hajjajin kylässä Tikritin pohjoispuolella, kun yksi hänen ryhmänsä upseereista antoi kolmelle miehen ystävistä käskyn mennä sisään erääseen taloon.

Talo räjähti ja kaikki kolme kuolivat Isisin virittämään ansaan.

- Räjähdyksen jälkeen kysyin tältä upseerilta, miksei hän antanut meidän pommiryhmän ensin tarkistaa tämän talon. Upseeri alkoi huutaa minulle, että hän on upseeri eikä minulla ole mitään asiaa puuttua hänen toimintaansa. Tästä suutuin ja löin häntä päähän Kalashnikov-rynnäkkökiväärin perällä, mies kuvailee.

Välikohtauksen jälkeen mies joutui kuulusteluihin. Hän jätti ryhmänsä ja palasi perheensä luokse Karbalaan. Pahaksi onneksi myös upseerin veli asui Karbalassa.

- Tämä veli meni perheeni omakotitalolle ja ampui taloa kohti muutaman laukauksen Kalashnikovilla. Perheeni oli talossa tapahtumahetkellä. Itse olin silloin setäni kotona Karbalassa ja saatuani tietää ampumisesta lähdin välittömästi pakoon, mies kertoo.

Sittemmin mies sai kuulla, että hänen perheensä oli sopinut asian ampujan kanssa ja maksanut hyvitysmaksun siitä, että hän oli lyönyt upseeria.

- Sain tietää tästä sopimisesta silloin kun olin tullut Suomessa. Eli nyt minulla ei ole mitään syytä pelätä, olen valmis lähtemään takaisin Irakiin, mies kertoi poliisille joulukuussa 2015.

JOHANNA MATTINEN

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016032121306386_uu.shtml
 
Mahtaako täällä sitten olla säästöt käynnissä kun täällä jaellaan vain ehdollisia... vai odotellaan vesi kielellä että päästään tuuppaamaan takaisin sinne mistä on tullutkin...

Pakolaiskriisin synkät sivuvaikutukset iskevät – Vankiloiden tila uhkaa loppua kesken

Saksalaisvankiloiden tila uhkaa loppua kesken ennennäkemättömän pakolaistulvan johdosta, kirjoittaa The Daily Caller.

Ulkomaalaisten osuus Saksan väestöstä on uutissivuston mukaan noin yhdeksän prosenttia, mutta vankiloissa saman väestöryhmän osuus on taas Saksan vankilahenkilöstöä edustavan Bsbd-liiton mukaan lähes 30 prosenttia.

Bsbd:n johtaja Anton Bachlin mukaan nykyisten vankiloiden tulisi tämän johdosta palkata lisää henkilöstöä ja samalla osavaltioiden tulisi avata uusia vankiloita. Bachl sanoo, että vankiloiden täyttyminen juontaa juurensa Saksaan vuoden aikana saapuneesta yli miljoonasta pakolaisesta.


Bachl odottaa parhaimmillaan käsiteltävissä olevan 30 000 oikeustapauksen johtavan vähintään 2000 uuteen vankilatuomioon.

Vankilaongelma näkyy muun muassa Saksan Nordrhein-Westfalenin osavaltiossa, jossa 10 128 vangille suunnitelluissa tiloissa joudutaan pitämään 11 149 vankia. Bsbd:n Nordrhein-Westfalenin osavaltion osaston puheenjohtaja Peter Brock sanoi, että vankilahenkilöstön liian alhaisesta määrästä johtuen, moni joutuu myös tekemään lähitulevaisuudessa lukuisia tunteja ylitöitä.
http://www.tekniikkatalous.fi/talou...-vankiloiden-tila-uhkaa-loppua-kesken-6534461
 
Toivottavasti tuo "villavantustuomio" on vain siksi, että voivat palauttaa tuon talipallon takaisin sinne, mistä tänne tullut....
Mutta katsokaas vaan, tässä käy siten, että joku valaankokoinen siideripissis tekee sille vielä kikkarapään ja sitten hän pääseen suomalaisen sosiaaliturvan piiriin. Tulee tunnetuksi paikallisen poliisiaseman henkilöstölle ja sosiaaliviranomaisille tutuksi siitä, että keskiviikkoisen dokausretken päätteeksi pieksee siiderivalaansa ja mukiloi mukulansa, huutelee kerrostalon rappukäytävässä 2 aikaan aamuyöllä "Allahu akhbar" ja "ISIS Nousee" huutojaan viinan käheyttämällä äänellä. Saa useita tuomioita kaupungilla törttöiltyään lauantaipullon jälkeen ja seksuaalisia päällekarkauksia tapahtuu kerran kuussa, yleensä täydenkuun tietämillä...

Paska juttu.
 
Mutta onko oikein käyttää lapsia leimaamaan "rasisteja".

Tässä on kyllä pointtia. Lapsia kun käytetään ikävällä tavalla vanhempienkin parisuhdeongelmien välikappaleina eikä edes kaikki asiantuntijatkaan ole yhtä mieltä lasten kertomuksista hyväksikäytöttöväitteiden todistelussa uskottavina.

se mikä on totuus näiden asioiden suhteen niin siihen en osaa sanoa juuta enkä jaata mutta sen tiedän että lapsien ei kuulu olla kenenkään tai eikä käyttää minkään jutun selivittelyssä välikapaleena, eikä lapsia pidä sotkea mihinkään mikä lasta loukkaa ja lapsen psyykettä vahingoittaa.
 
Tässä on kyllä pointtia. Lapsia kun käytetään ikävällä tavalla vanhempienkin parisuhdeongelmien välikappaleina eikä edes kaikki asiantuntijatkaan ole yhtä mieltä lasten kertomuksista hyväksikäytöttöväitteiden todistelussa uskottavina.

se mikä on totuus näiden asioiden suhteen niin siihen en osaa sanoa juuta enkä jaata mutta sen tiedän että lapsien ei kuulu olla kenenkään tai eikä käyttää minkään jutun selivittelyssä välikapaleena, eikä lapsia pidä sotkea mihinkään mikä lasta loukkaa ja lapsen psyykettä vahingoittaa.

Näin se on. Tästä syystä en veisi lapsiani mihinkään mielenosoitukseen, vaikka en kylläkään ole sellaisessa muutenkaan vielä ollut. He eivät ole oikeustoimikelpoisia henkilöitä, eivät täysin kykeneviä muodostamaan omia mielipiteitään (kun tuntuu ettei aikuistenkaan mielipiteitä oteta nykyään vakavasti) ja mielestäni on eräänlaista hyväksikäyttöä laittaa lapset kantamaan mitään plakaatteja tms. Tämä on minun mielipiteeni, toivottavasti en loukkaa ketään täällä joka mahdollisesti on lapsiaan jossain "miekkarissa" käyttänyt.

Tietysti nykypäivänähän saa joka tapauksessa pelätä myös "anarkisteja" jotka kihisevät poliisilauman takana päästäkseen tappelemaan. Sekin olisi itsessään riittävä syy jättää puolustautumiskyvyttömät pois.
 
Arvasin, että ryhmärunkkauspiiri saa tuon Valtterinkin tapauksen käännettyä nurinkurin, eli siis tehtyä uhrista syyllisen. Samalla logiikalla Vilja-Eerikakin oli syyllinen omaan kuolemaansa: miksi ei totellut 'vanhempiaan'.

Itse olen nähnyt niin paljon tuollaista huutelua tummaihoisille - myös lapsille - että minulla ei ole minkäänlaista syytä epäillä, etteikö Valtterikin olisi joutunut moista kokemaan.
 
Minulle tämä on helppoa.

Olen alusta saakka kiinnostunut vain ja ainoastaan isosta kuvasta: USA:n Lähi-Idän politiikasta, mistä kaikki on lähtenyt liikkeelle ja myöhemmin myös Venäjän osuudesta. Olen myös selkeästi tuonut esiin faktoja: irakilaiset ja somalialaiset eivät ole kaikkein työhaluisimpia siirtolaisia, joten he tulevat hyvin kalliiksi. Syitä siihen, että juuri he eivät yritä, voi ja pitää tutkia. Mikään maailmassa vain ei muutu hitaammin kuin kulttuuri. Itse epäilen siis "kannustinloukkuja". Olen suurelta osin maahanmuuttokriittinen mutta lähinnä oman politiikkamme typeryyden suhteen.

Ihmisen sinänsä hyväksyn. Jostain me kaikki tulemme ja jonnekin menemme. Meitä suomalaisia on lähtenyt elintasoa hakemaan sadoin tuhansin. He ovat yleensä olleet kovaa työväkeä ja menneet paikkoihin, joissa ei laiska syö. Mutta ovat aiheuttaneet ongelmiakin esim. päihteiden ja väkivaltarikosten muodossa.

Ihmistä ei koskaan saa tuomita ihonvärin perusteella. Jos meidät kaikki nyljetään, näytämme aika samalta.


1383086_10209074778011648_8132862217515822503_n.jpg
 
Arvasin, että ryhmärunkkauspiiri saa tuon Valtterinkin tapauksen käännettyä nurinkurin, eli siis tehtyä uhrista syyllisen.

Aivan. Mutta missähän se ryhmärunkkauspiiri on? Itse en ole ainakaan täällä sellaista havainnut asian tiimoilta.

Edit: En kuitenkaan epäile etteikö juuri näin olisi. Jossain muualla.
 
Arvasin, että ryhmärunkkauspiiri saa tuon Valtterinkin tapauksen käännettyä nurinkurin, eli siis tehtyä uhrista syyllisen. Samalla logiikalla Vilja-Eerikakin oli syyllinen omaan kuolemaansa: miksi ei totellut 'vanhempiaan'.

Itse olen nähnyt niin paljon tuollaista huutelua tummaihoisille - myös lapsille - että minulla ei ole minkäänlaista syytä epäillä, etteikö Valtterikin olisi joutunut moista kokemaan.

Oho? "Niin paljon"... no mitas teit asialle? Saitko kaasua rassisteilta, vai veditko turpaan? Pari pahoinpitelytuomiota jostain somalille huutelemisesta, oliko hyva diili? ja valtteri ei muuten ole somalipakoloinen joten vaara ketju...

Enta KUN afrikan mustalaiset huutelevat 'meille'... mites sitten tehdaan? mennaan Ylipaallikolle valittamaan? vai hakataan ne samantien suorilta jaloilta? suorista jaloista puheenollen oletko huomannut kun naemma tiedat kaiken naista parasiiteista kuinka monella sompulla on pihtipolvet? ja miten blokkaat alapotkuja pihtipolvisena? vastaus: et vittu mitenkaan.
ovat saatana riistaa.
 
Aivan. Mutta missähän se ryhmärunkkauspiiri on? Itse en ole ainakaan täällä sellaista havainnut asian tiimoilta.

Edit: En kuitenkaan epäile etteikö juuri näin olisi. Jossain muualla.

Kyllä on joillakin ihmeellinen kyky...?:eek:

Tällä laudalla on siis Ilmeisesti kuitenkin sallittua käyttää loukkaavia sanontoja ect...mutta kuitenkin tämä taitaa koskea vain muutamia nimimerkkejä... ei kaikkia...?

Edit.
Taitaa tällainen "rajoitettu sallivuus" eräänlaista positiivista syrjintää mikä ei tietenkään ole "syrjintää" muita kohtaan kun toiset vaan ovat tasa-arvoisempia kuin toiset...? :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä on joillakin ihmeellinen kyky...?:eek:

Tällä laudalla on siis Ilmeisesti kuitenkin sallittua käyttää loukkaavia sanontoja ect...mutta kuitenkin tämä taitaa koskea vain muutamia nimimerkkejä... ei kaikkia...?

Ryhmärunkkaus on tällä foorumilla yleinen ja ihan tunnustettu ilmiö.

Moderaattori @baikal harrastaa ryhmärunkkausta, vaikkei pidäkään siitä. Tulee kuulemma karvoja kämmeniin ja selkäranka mädäntyy. Bannit ja varoitukset - viesti #449

Ylipäällikkö @Tetra rakastaa ryhmärunkkausta. Hänestä se on reipashenkistä puuhailua poikien kesken. Bannit ja varoitukset - viesti #448

Lahjoittaja @Honcho tunnustaa ryhmärunkkauksen olemassaolon, mutta pitää sitä välttämättömänä pahana. Bannit ja varoitukset - viesti #442.
 
Kyllä on joillakin ihmeellinen kyky...?

Tällä laudalla on siis Ilmeisesti kuitenkin sallittua käyttää loukkaavia sanontoja ect...mutta kuitenkin tämä taitaa koskea vain muutamia nimimerkkejä... ei kaikkia...?

Henkilökohtaisesti en edes toisella lukemisella havainnut, mikä tykkäämässäni ja lainaamassani viestissäsi olisi jotenkin indikoinut, että tässä Valtteri-asiassa (josta en totta puhuen ole lukenut mitään) olisi kyse siitä, että uhri olisi syyllinen. Mutta kaipa minäkin olen sitten "rinkirunkkaaja" joka väittää että koko asia (toistaakseni itseäni, josta en edes tiedä muuta kuin pressan kommentit) on keksittyä. Taitaa Tacitus olla näitä Taitolajin kaltaisia "rivien välistä lukijoita" jotka lukevat rivien välistä sellaistakin jota siellä ei ole.

Mitä lasten kiusaamiseen tulee, minkään väristen tai taustaisten lasten, se on itselleni herkkä paikka kun on noita omiakin siinä määrin. Esimerkkinä, vitutus nousi taivaisiin kun äitinsä kanssa hiihtänyttä lasta oli pari vuotta sitten kiusattu joidenkin oman elämänsä huippuhiihtäjien toimesta, ja 80% kommenteista Iltalehti-tyyppisissä medioissa tuntui olevan sitä että lapsen pitäisi hiihtää muualla kuin siellä, kun siellä on laskujakin jne. Kuulemma kaikki jotka puolustavat lasta ja hänen äitiään eivät ymmärrä hiihtämisestä mitään. Itse olen hiihtänyt aika hiton monta kilometriä elämässäni, voittaisin nykykunnollakin 90% noista kommentoijista ja näkemykseni on se että jos ei osaa väistää lasta laskiessa niin kannattaa ITSE mennä hiihtämään muualle kuin sinne reitille. Toisekseen, tasaiset matkareitit ovat harvoin valaistuja, ja kaikki eivät ehdi hiihtämään klo 12.00. Ja kolmanneksi, miten se lapsi oppii laskemaan ja nousemaan mäkiä, jos pelotellaan pois ladulta. Aikuiset äijät kiusaavat pientä lasta ja äitiä, tekisivät palveluksen ja hiihtäisivät avantoon.

Vanhimman poikani paras kaveri on Kaukoidästä adoptoitu, ja täällä kotikylälläkin on täysin suomalaiset nimet omaavat sisarukset jotka kuitenkin ovat ihonväriltään täysin tummia. En osaa ajatella että minun pitäisi suhtautua heihin millään muulla tavalla kuin muihin suomalaisiin lapsiin. Mutta ehkäpä minunkin pitäisi opetella lukemaan omia ajatuksiani RIVIEN VÄLISTÄ. Ehkäpä olen kuin alkoholisti, joka peittää ongelman koska ei halua kohdata sitä. VMP...
 
Ryhmärunkkaus on tällä foorumilla yleinen ja ihan tunnustettu ilmiö.

Moderaattori @baikal harrastaa ryhmärunkkausta, vaikkei pidäkään siitä. Tulee kuulemma karvoja kämmeniin ja selkäranka mädäntyy. Bannit ja varoitukset - viesti #449

Ylipäällikkö @Tetra rakastaa ryhmärunkkausta. Hänestä se on reipashenkistä puuhailua poikien kesken. Bannit ja varoitukset - viesti #448

Lahjoittaja @Honcho tunnustaa ryhmärunkkauksen olemassaolon, mutta pitää sitä välttämättömänä pahana. Bannit ja varoitukset - viesti #442.

jaha ja mitenka liittyy pakolaisuuteen tuo avauksesi? koska olemme ainakin @Bushmaster in kanssa saaneet viikon bannit kun keskustelimme tassa ketjussa huomattavasti asiallisemmin etnisista ruuista tai jostain vastaavan tangentiaalisesta asiasta... syyttamatta kuitenkaan foorumin kayttajia ryhma-onanoinnista
 
Lahjoittaja @Honcho tunnustaa ryhmärunkkauksen olemassaolon, mutta pitää sitä välttämättömänä pahana. Bannit ja varoitukset - viesti #442.

Kannattaa varoa ensi kerran jonkun kanssa jutellessaan, ettei tule oltua samaa mieltä. Siinä nimittäin syntyy jo kahteen pekkaan helposti "ryhmärunkkaus". Puhumattakaan jos kolme ihmistä on samaa mieltä!

Edit: Ja edelleen - lainaa viestit missä indikoidaan että Valtteri on syyllinen eikä uhri. Itse havaitsin yhden viestin, ellei sitten lueta RIVIEN VÄLISTÄ (tm).
 
Henkilökohtaisesti en edes toisella lukemisella havainnut, mikä tykkäämässäni ja lainaamassani viestissäsi olisi jotenkin indikoinut, että tässä Valtteri-asiassa (josta en totta puhuen ole lukenut mitään) olisi kyse siitä, että uhri olisi syyllinen. Mutta kaipa minäkin olen sitten "rinkirunkkaaja" joka väittää että koko asia (toistaakseni itseäni, josta en edes tiedä muuta kuin pressan kommentit) on keksittyä. Taitaa Tacitus olla näitä Taitolajin kaltaisia "rivien välistä lukijoita" jotka lukevat rivien välistä sellaistakin jota siellä ei ole.

Mitä lasten kiusaamiseen tulee, minkään väristen tai taustaisten lasten, se on itselleni herkkä paikka kun on noita omiakin siinä määrin. Esimerkkinä, vitutus nousi taivaisiin kun äitinsä kanssa hiihtänyttä lasta oli pari vuotta sitten kiusattu joidenkin oman elämänsä huippuhiihtäjien toimesta, ja 80% kommenteista Iltalehti-tyyppisissä medioissa tuntui olevan sitä että lapsen pitäisi hiihtää muualla kuin siellä, kun siellä on laskujakin jne. Kuulemma kaikki jotka puolustavat lasta ja hänen äitiään eivät ymmärrä hiihtämisestä mitään. Itse olen hiihtänyt aika hiton monta kilometriä elämässäni, voittaisin nykykunnollakin 90% noista kommentoijista ja näkemykseni on se että jos ei osaa väistää lasta laskiessa niin kannattaa ITSE mennä hiihtämään muualle kuin sinne reitille. Toisekseen, tasaiset matkareitit ovat harvoin valaistuja, ja kaikki eivät ehdi hiihtämään klo 12.00. Ja kolmanneksi, miten se lapsi oppii laskemaan ja nousemaan mäkiä, jos pelotellaan pois ladulta. Aikuiset äijät kiusaavat pientä lasta ja äitiä, tekisivät palveluksen ja hiihtäisivät avantoon.

Vanhimman poikani paras kaveri on Kaukoidästä adoptoitu, ja täällä kotikylälläkin on täysin suomalaiset nimet omaavat sisarukset jotka kuitenkin ovat ihonväriltään täysin tummia. En osaa ajatella että minun pitäisi suhtautua heihin millään muulla tavalla kuin muihin suomalaisiin lapsiin. Mutta ehkäpä minunkin pitäisi opetella lukemaan omia ajatuksiani RIVIEN VÄLISTÄ. Ehkäpä olen kuin alkoholisti, joka peittää ongelman koska ei halua kohdata sitä. VMP...

:solthum::solthum::solthum:
 
Se asia mikä tuppaa unohtumaan kaikessa tohinassa, on että pitkälti rasismissa on kyse aikuisten jutuista. En tiedä millaisia lapsia foorumilaiset ovat olleet, mutta kyllä keskimääräinen lapsi on sen verran skarppi tajutakseen, että kaverilla on tummempi tai vaaleampi iho kuin itsellä. Ei se vielä tee asiasta sen rasistisempaa kuin, että bongaa kaverin olevan pitempi tai lyhyempi. Lapsen mieli lokeroi asoita eri tavalla, jotta se jäsentaisi maailmaa helpommin.

Jokaisen aikuisen (ja näköjään myös ylen) pitää muistaa vastuunsa siitä, että lapsia ei sotketa aikuisten välisiin keisseihin. Case Valtteri häiritsee kieltämättä jos ja kun aikuiset ovat käyneet esikouluikäiselle "nekruilemaan" ja "somppuleimaan". Ei voi olla niin vaikeaa ymmärtää, ettei lapsen mieli osaa käsitellä sitä minään kevyenä heittona. Vähän saman tyyliin kuin iltasadun mörkö saattaa lapsen mielessä kasvaa nopeasti joka yö kaapissa lymyäväksi otukseksi, lapsen mieli saattaa ottaa äärimmäisen tarkasti kopin kaltoinkohtelusta. Siksi tuollainen käytös osoittaa vain sen, että henkisesti se ala-aste voi edelleen olla päällä fyysisesti aikuisella huutelijalla.

Pidetään siis lapset erillään aikuisten jutuista ja annetaan heidän kasvaa ja kehittyä rauhassa.
 
Viimeksi muokattu:
Ei voi olla niin vaikeaa ymmärtää, ettei lapsen mieli osaa käsitellä sitä minään kevyenä heittona.

Tämä. Se mikä on aikuiselle jonkun...no, mulkun typerä heitto, jonka päästää toisesta korvasta ulos (etenkin v**tuilulle koko ikänsä luonnostaan altistuvien koiraspuolisten osalta), voi itkettää ja ahdistaa lasta kuukausia. Pahimmillaan tulee pitkään pysyvä kammo mennä johonkin paikkaan tai tilanteeseen. Nimimerkillä, kokemusta on.
 
Viitaten ketjun kritiikkiin,
tämän ketjun otsikkohan on pakolaisuus vaikka täällä puhutaan kaikesta muustakin, laittomasta maahantulosta ja olosta, rikollisuudesta, rasismista ja myös islamisaatiosta.

Jos ketjua lukee joku, joka on sisäistänyt ajatuksen, että kaikki maahantulon kritisointi tai edes keskustelu siihen liittyvistä ilmiöistä on automaattiseti rasistista, niin eihän ketju hyvältä näytä.

Joku toinen huutaa rasistia tai islamofobiaa, jotta saisi vastapuolen vaimennettua eli käyttää sitä käsikassarana omien ajatustensa ajamiseen.

Miksi näistä asioista on niin vaikea keskustella asiallisesti?
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top