Suurmoskeija

Itse olen miettinyt tätä niin ehkä kannattaa kääntää pelilautaa 180 astetta. Perustetaan suurmoskeijakeskus valtion rahoilla mutta venäläisittäin valikoidaan ja kontrolloidaan ketkä siellä saarnaa ja painotetaan suufilaisuutta eli mytologista islamia joka on tavallaan islamin objektiivisen seuraamisen vastakohta. Eli käydään omaa informaatiokampanjaa islamisteja vastaan.
Samalla tarpeeksi nettikameroita ja julkiset sivut, rukouskutsut radiolla/nettiradiolla/APP:lla ja maisemaan sulautuva julkisivu.

Jos tämä projekti torpataan niin miten estetään Bahrainin kautta välitettävillä varoilla muuten yksityisten tilojen hankkimista ja käyttöä?
 
Itse olen miettinyt tätä niin ehkä kannattaa kääntää pelilautaa 180 astetta. Perustetaan suurmoskeijakeskus valtion rahoilla mutta venäläisittäin valikoidaan ja kontrolloidaan ketkä siellä saarnaa ja painotetaan suufilaisuutta eli mytologista islamia joka on tavallaan islamin objektiivisen seuraamisen vastakohta. Eli käydään omaa informaatiokampanjaa islamisteja vastaan.
Samalla tarpeeksi nettikameroita ja julkiset sivut, rukouskutsut radiolla/nettiradiolla/APP:lla ja maisemaan sulautuva julkisivu.

Jos tämä projekti torpataan niin miten estetään Bahrainin kautta välitettävillä varoilla muuten yksityisten tilojen hankkimista ja käyttöä?
Kirkolla vaikuttaisi olevan rahaa, ylimääräistä kapasiteettia hirvittävästi intoa. Tehköön se, samalla kukin voi tykkänään päättää haluaako osallistua kustannuksiin.

Ongelmaksi kävisi kontrolli, nykyjohto o aivan vastuuton.
 
Kirkolla vaikuttaisi olevan rahaa, ylimääräistä kapasiteettia hirvittävästi intoa. Tehköön se, samalla kukin voi tykkänään päättää haluaako osallistua kustannuksiin.

Ongelmaksi kävisi kontrolli, nykyjohto o aivan vastuuton.
Jos kirkon rahaa käytettäisiin tuohon niin se pitäisi kierrättää tarpeeksi hyvin välikäsien kautta, muuten olisi aivan liian ilmeistä.
Ja jos homma paljastuisi niin se kostautuisi.
 
Itse olen miettinyt tätä niin ehkä kannattaa kääntää pelilautaa 180 astetta. Perustetaan suurmoskeijakeskus valtion rahoilla mutta venäläisittäin valikoidaan ja kontrolloidaan ketkä siellä saarnaa ja painotetaan suufilaisuutta eli mytologista islamia joka on tavallaan islamin objektiivisen seuraamisen vastakohta. Eli käydään omaa informaatiokampanjaa islamisteja vastaan.
Samalla tarpeeksi nettikameroita ja julkiset sivut, rukouskutsut radiolla/nettiradiolla/APP:lla ja maisemaan sulautuva julkisivu.

Jos tämä projekti torpataan niin miten estetään Bahrainin kautta välitettävillä varoilla muuten yksityisten tilojen hankkimista ja käyttöä?

Se mikä onnistuu Venäjällä, ei onnistu Suomessa. Meillä kun ei ole kovaa keskushallintoa, häikäilemätöntä tiedustelupalvelua, virkavallan mielivaltaa ja vielä oikea kokoontumisoikeus sekä uskon ja sananvapaus rasitteena siihen päälle...

Suomen virkamiehet eivät saa häädettyä telttaleiriä Helsingin rautatietorilta, niin miten kuvittelet heidän kykynevän valvomaan moskeijaa ja head huntaamaan imaameja? Saati estää epätoivottujen henkilöiden kokoontumisen yhteen ja pitää huolta, että heidät poistetaan takavasemmalle pysyvästi?

Sehän olisi syrjivää ja rasistista. Suorastaan vihapuhetta ja vainoa kansanryhmää kohtaan :rolleyes:
 
Se mikä onnistuu Venäjällä, ei onnistu Suomessa. Meillä kun ei ole kovaa keskushallintoa, häikäilemätöntä tiedustelupalvelua, virkavallan mielivaltaa ja vielä oikea kokoontumisoikeus sekä uskon ja sananvapaus rasitteena siihen päälle...

Suomen virkamiehet eivät saa häädettyä telttaleiriä Helsingin rautatietorilta, niin miten kuvittelet heidän kykynevän valvomaan moskeijaa ja head huntaamaan imaameja? Saati estää epätoivottujen henkilöiden kokoontumisen yhteen ja pitää huolta, että heidät poistetaan takavasemmalle pysyvästi?

Sehän olisi syrjivää ja rasistista. Suorastaan vihapuhetta ja vainoa kansanryhmää kohtaan :rolleyes:
Eihän Bäckmaninkaan annettu käyttää julkisia tiloja propagandansa edistämiseen ainakaan tietyssä vaiheessa.
Ja aikataulun ollessa mitä on vähän kaikenlaista ehtii vielä tapahtua.
Kuten luuletko että asenteet ja lait pysyvät samoina jos terot yksinkertaisesti kaappaavat 4 ruotsinlaivaa myrskyn aikaan, irrottavat pelastusveneet ja pelastuslautat lukuunottamatta mitä itse tarvitsevat ja ajavat laivat keulaportti auki vastatuuleen?
 
Eihän Bäckmaninkaan annettu käyttää julkisia tiloja propagandansa edistämiseen ainakaan tietyssä vaiheessa.
Ja aikataulun ollessa mitä on vähän kaikenlaista ehtii vielä tapahtua.
Kuten luuletko että asenteet ja lait pysyvät samoina jos terot yksinkertaisesti kaappaavat 4 ruotsinlaivaa myrskyn aikaan, irrottavat pelastusveneet ja pelastuslautat lukuunottamatta mitä itse tarvitsevat ja ajavat laivat keulaportti auki vastatuuleen?

Bäckman ei edustakaan uskontoa tai kansanryhmää vaan vierasta valtiota, tässä se ero on. Oli molempien pyrkimykset kuinka samansuuntaiset, niin jälkimmäiseen on vaikea puuttua jos vaikutuskeinot eivät ole räikeän suorat.

Neljä ruotsinlaivaa muuttaisi asiaa, mutta sitten on kyllä jo paljon pahaa päässyt tapahtumaan...
 
sitten on kyllä jo paljon pahaa päässyt tapahtumaan...
Tuo tilanne on nykyisellä suunnalla ennemmin tai myöhemmin edessä ja silloin suunnitelmat saisivat olla valmiina kun kansa kääntyy niiden puoleen jotka ovat uhasta varoittaneet.
 
.
 
Onko sille tontille haudattu sian pää vai onko se vain kaupunkilegenda?
 
Mielestäni tämä ketjun nimi on harhaanjohtava ja vihamielinen. Sehän ei ole SUURMOSKEIJA vaan KESKUSMOSKEIJA. Sellainen oikein suuri, suuri Keskusmoskeija, mutta ei mikään Suurmoskeija. Ei.
 
Ei nyt ihan suoraan liity suurmoskeijaan mutta tuon imaamin puhe käsittelee samoja aiheita, joista täälläkin on keskusteltu.

Australian Shiite Imam Mohammad Tawhidi: We Did Not Come to Australia to Have Burqas Running around; Don’t Like it? Hop on a Kangaroo Back to Where You Came from

Australian Shiite Imam Mohammad Tawhidi said that some Islamic books, like The Bukhari compilation of the hadith, should be banned in Australia. “Every act of terrorism is taught from that book,” he said. Speaking at the Rotary Club of Adelaide, the Iranian-born Sheikh Tawhidi supported limiting the building of mosques, and said that his father had not come to Australia to see “burqas running around.” He called on the ASIO, the Australian Security Intelligence Organization, to keep tabs on religious leaders to see who funds them, and called on Australian politicians not to wear a headscarf when going to visit counterparts in Muslim countries. “This will get me in trouble, Imam Tawhidi added, “but Palestine is Jewish land. I mean, come on, who doesn’t know this?” Imam Tawhidi is a graduate of the Islamic seminary in Qom, Iran, and is the Imam of the Islamic Association of South Australia. The lecture was posted on the YouTube channel for the Adelaide Rotary club on March 21.


www.facebook.com/memri.org/videos/10155169172494717/
 
Alan Salehzadeh kirjoittaa viisaita.

http://blogit.iltalehti.fi/alan-salehzadeh/2017/04/05/onko-fasismia-vastustaa-suurmoskeija-hanketta/


Suomessa vallitsee yhden totuuden monologia, joka mielestäni on vain kärjistynyt turvapaikkakriisin myötä. Olipa teemana mikä vaan, toisinajattelijoihin suhtaudutaan puolin ja toisin vihamielisesti. Moni on lyönyt kantansa lukkoon ja takertunut siihen. Kuljetaan silmät suljettuina ja korvat tukossa, eikä vastaanoteta argumentteja.


Eilen sattui pieni välikohtaus. Kävelin Narinkkatorilla alkuillasta, kun Vihreiden vaaliesitteitä jakanut edustaja nimitti minua fasistiksi, kun tiesi kantani suurmoskeijahankkeeseen. Hän lisäksi nimitti minua Ayan Hirsi Alin ja Salman Rushdien kaltaiseksi islaminuskon vastustajaksi. Pari kuukautta sitten vasemmiston kansanedustaja, tutkija ja kuntavaaliehdokas nimitti minua Twitterissä populistiksi jälleen sen vuoksi, että kantani suurmoskeijahankkeeseen on kielteinen. Minusta poliitikko itse toimi epätasa-arvoisesti nimittelemällä muita ja tukemalla epätasa-arvoista hanketta.


Sivuhuomautuksena mainittakoon, että suurmoskeijahankkeen vastustaminen ei tee kenestäkään “epäsuvaitsevaista” tai “islam-foobikkoa– epätasa-arvoiset hankkeet ja poliittinen islam eivät vain minusta kuulu Eurooppaan. Itse olen uskonnollisesti sekä poliittisesti sitoutumaton, ja tutkijana analysoin asioita parhaan kykyni mukaan ilman, että tarkoituksena olisi miellyttää tai suututtaa ketään osapuolta.

Euroopassa on pidettävä huolta omista arvoistamme. Niihin kuuluu uskonnonvapaus ja sananvapaus. Erilaisia näkökantoja sen sijaan tulee sallia. Poliittisen islamin rantautumista saa vastustaa, sillä se vaarantaa tänne rakennetun demokratian perusperiaatteet. Maltillista islamia ei ole, maltillisia muslimeita sen sijaan on kymmeniä miljoonia.
 
Ei tunnu vielä olevan islamistien kaappaama mutta infiltroima kyllä, siellä tuntuu olevan henkilöitä jotka ovat islamisteja ja pyrkivät saamaan lisää valtaa.

http://www.aftonbladet.se/debatt/article22668467.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22685523.ab

Yasri Khan som inte ville ta en kvinnlig reporter i hand.
flera MP-företrädare också gjort Muslimska brödraskapets tecken med fyra fingrar upp i luften.
Mehmet Kaplan, som fick avgå som bostadsminister i veckan, syntes också göra tecknet under en demonstration på Medborgarplatsen i Stockholm 2014.
 
Back
Top