Tiltujen piipitykset. (Bäckman, Putkonen, Tankki-Leena et al.)

Erinomaista huomata, että edes jollain tasolla asiallisen itsetutkiskelun sijaan tiltut keskittyvät fake-huuteluun vaalivilpistä yms. ja tietysti aina yhtä hupaisaan sisäiseen tappeluun.

Ei näillä eväillä idästä nyt vihdoin pysyvästi irronneessa Suomessa saada kuin somehuutelua aikaiseksi :solthum:
 
Koskahan tiltujengi, hännystelijät ja hyödylliset idiootit ymmärtävät, että ameriikan temput eivät Suomessa toimi. Convoy-hulinoista ei tullu paljon mitään ja jatkokierros lässähti ennen kuin alkoi. Pietarin trollien tukema salaliittohörhöily ja natopelottelu ei tuottanut mitään. Pölhöporukka ei saanut vaaleissa näkyvyyttä eikä ääniä. Eivätkä tule toimimaan vaalivilppiväitteetkään. Ketään normaalia ihmistä ei vaan kerta kaikkiaan kiinnosta noiden jutut.

Kremlillä on aika vähäiset tulostavoitteet kun sietävät nollatuloksia vuodesta toiseen.
 
Koskahan tiltujengi, hännystelijät ja hyödylliset idiootit ymmärtävät, että ameriikan temput eivät Suomessa toimi. Convoy-hulinoista ei tullu paljon mitään ja jatkokierros lässähti ennen kuin alkoi. Pietarin trollien tukema salaliittohörhöily ja natopelottelu ei tuottanut mitään. Pölhöporukka ei saanut vaaleissa näkyvyyttä eikä ääniä. Eivätkä tule toimimaan vaalivilppiväitteetkään. Ketään normaalia ihmistä ei vaan kerta kaikkiaan kiinnosta noiden jutut.

Kremlillä on aika vähäiset tulostavoitteet kun sietävät nollatuloksia vuodesta toiseen.

Laaja sivistyspohja ja hyvä koulutusjärjestelmä vievät tehokkaasti pohjaa disinformaation levittämiseltä ja siihen samaistumiselta. Nämä ovat Suomen parhaita vahvuuksia ryssän harjoittamaa hybridisodankäyntiä vastaan.
 
Koskahan tiltujengi, hännystelijät ja hyödylliset idiootit ymmärtävät, että ameriikan temput eivät Suomessa toimi. Convoy-hulinoista ei tullu paljon mitään ja jatkokierros lässähti ennen kuin alkoi. Pietarin trollien tukema salaliittohörhöily ja natopelottelu ei tuottanut mitään. Pölhöporukka ei saanut vaaleissa näkyvyyttä eikä ääniä. Eivätkä tule toimimaan vaalivilppiväitteetkään. Ketään normaalia ihmistä ei vaan kerta kaikkiaan kiinnosta noiden jutut.

Itse olen pitänyt näitä äänekkäitä pellejä vain julkisivuna. Eli kun nämä keräävät huomion niin oikea vaikuttaminen tapahtuu taustalla.

Olen kohta vuoden verran odotellut että Venäjä-myönteinen mielipidevaikuttaminen oikeasti käynnistyy ja palataan henkiseen YYA-aikakauteen. Olen suorastaan pettynyt jos Moskova ei tämän parempaan pysty.
 
Itse olen pitänyt näitä äänekkäitä pellejä vain julkisivuna. Eli kun nämä keräävät huomion niin oikea vaikuttaminen tapahtuu taustalla.

Olen kohta vuoden verran odotellut että Venäjä-myönteinen mielipidevaikuttaminen oikeasti käynnistyy ja palataan henkiseen YYA-aikakauteen. Olen suorastaan pettynyt jos Moskova ei tämän parempaan pysty.
Näin minäkin ajattelin ja sitä mieltä Martti J. Karikin oli.

Alkanut vaan nyttemmin tuntua siltä, että kyllä nuo mölyäjät ovat ihan vaan sitä mitä ovat. Taustalla on toki yritetty vaikuttaa entiseen malliin, välillä onnistuttu ja välillä ei. Mutta ei siihen ennenkään tuollaisia kulisseja tarvittu. Toissavuosikymmenellä Bäckmanin touhut herättivät paljonkin kohua, kun sellaiseen ei oltu totuttu Suomessa ja ryssänmaa oli alkanut näyttää arvaamattomalta ja jopa vaaralliselta. Nyt ei kukaan jaksa edes tiltujen tekemisistä ja sanomisista kiinnostua enää muuten kuin huumorimielessä tai kummastellen. Vähän kuin katsoisi eläintarhassa apinoiden puuhia. Tiltujen olemassaolo menetti viimeisenkin tarkoituksensa viimeistään 2022 ja niistä viimeistään silloin tuli säälittäviä trolleja.
 
VKK:n ehdokas ja Ano Turtiaisen eduskunta-avustaja Teppana Euro keskustelee sujuvasti venäjäksi Bätmänin kanssa. Sattumaako tuo kielitaito?
No Turtiainen sai aivan varmasti niin rahallista , kuin muutakin tukea ryssiltä.
 
Olen täällä aiemminkin maininnut että (vastentahtoisesti) nostan virtuaalisesti hattua tekniselle suoritukselle.

Tokentuben kaltaisen videopalvelun ylläpito vaatii kohtuullista määrää osaamista. Olen nörtti, mutta oma osaaminen ei riittäisi mihinkään.

Minäpä en ole edes nörtti ja osaisin pyörittää vastaavaa palvelua. Nimittäin taustalla on maksullinen Viewshark-palvelu ("Create your own youtube-like website in minutes").
 
No Turtiainen sai aivan varmasti niin rahallista , kuin muutakin tukea ryssiltä.

Olisi kiinnostava tietää saiko oikeasti mitään.

Hesarissa oli joulun tienoilla juttu Bäckamista. Muistaakseni perustui Venäläisten mediatalojen vuodettuihin sähköposti-arkistoihin. Itselle oli yllätys että nimenomaan Bäcman oli yhteydenpidossa aktiivinen osapuoli. Hän suorastaan tyrkytti itseään haastateltavaksi venäläiseen mediaan.

Jutusta pystyi vetämään johtopäätöksen että Bäcmäniä ei sinällään ole edes värvätty, vaan hän on ihan itse hankkiutunut asemaansa.

Eli onkohan tuossa pellekerhossa ainuttakaan oikeasti värvättyä tekijää, vai ovatko kaikki vain kotukutoisia "wanna-be" moskoviitteja.
 
Olisi kiinnostava tietää saiko oikeasti mitään.

Hesarissa oli joulun tienoilla juttu Bäckamista. Muistaakseni perustui Venäläisten mediatalojen vuodettuihin sähköposti-arkistoihin. Itselle oli yllätys että nimenomaan Bäcman oli yhteydenpidossa aktiivinen osapuoli. Hän suorastaan tyrkytti itseään haastateltavaksi venäläiseen mediaan.

Jutusta pystyi vetämään johtopäätöksen että Bäcmäniä ei sinällään ole edes värvätty, vaan hän on ihan itse hankkiutunut asemaansa.

Eli onkohan tuossa pellekerhossa ainuttakaan oikeasti värvättyä tekijää, vai ovatko kaikki vain kotukutoisia "wanna-be" moskoviitteja.
Kuvitelleet ryssää liehittelemällä saavuttavansa jonkinlaisen valta-aseman ryssän tilapäishallinnossa, onneksi kaikki on vaan noiden harhaa.
 
Back
Top