Ukrainan konflikti/sota

Huonosti kävi haavoittuneelle venäläiselle, mutta sellaista se sota on.

..no jos tänne Tikkakosken tienoolle änkeävät, niin minä olen ensimmäisenä vastassa, vaikka en ihan varusmiesikäinen enää olekaan.

Eiköhän Porosenko rakasta kiovalaista kulmakuppilaansa yhtä paljon kuin minä pientä mettääni: ryssä ei sitä ilmaiseksi vie!
Se on oikeaa puhetta. Itsekin pistän ryssän panssarit palamaan jos pilliin vihelletään.
 
Jos olisin nuorempi niin lähtisin vapaaehtoiseksi tuonne. Siinä samalla puolustaisin myös suomea.
 
Olet ollu foorumilla hiljainen pitkään, ja muutama kielellinen juttu jota voit kuvata, jos siis haluat?

EDIT: Kerro vaan rohkeasti jos oot esmes Inkerin Suomalainen.

Olet ollu foorumilla hiljainen pitkään, ja muutama kielellinen juttu jota voit kuvata, jos siis haluat?

EDIT: Kerro vaan rohkeasti jos oot esmes Inkerin Suomalainen.
Veikkaampa että ei sinullakaan palstavierailu ole hiljaisempaa ollut nyt kun naapuri aktivoitui
Ihan supisuomalainen entäs itse? Ainakin Nato-olettamuksesi kannattaa päivittää-
 
Groznyi 1995Katso liite: 57163
Joskus joku sanoi että ryssiä vastaan pärjää ne jotka on valmiita tarvittaessa kuolemaan. Tälläistä uhrimieltä on löytynyt mm. Suomesta ja Tšetšenialaisen piiristä.
Katso liite: 57166
Oon tänään miettinyt suomalaisia sotilaita Talvisodassa, ja sitä miten he tuhosi/teki liikuntakyvyttömiksi panssarivaunuja koivuhalon telan väliin työntämällä. Tai polttopullolla. Se on ollut kyllä todella kuolemaa halveksuvan ukon hommaa. Ehkä sillä asenteella pärjää ryssää vastaan nykyäänkin..
 
Mikä olisi neutraali Ukrainan hallinto???
Suomettunut Ukraina?:mad: Vittu Perkele Saatana. Anteeksi, lueskelen tämän päivän viestejä kun en ole ehtinyt aiemmin lukea. Meinaa hermot mennä. Paras ryssä on kuollut ryssä. Meidän suvussa on ollut sanonta että lopulta ryssä näkee maansa kotitalonsa ikkunasta.

Pyydän foorumilaisilta anteeksi kielenkäyttöäni.

Jk. Ja täysin off topic : Natoon niinkuin perkele olisi jo. Menee hermot myös näiden poliitikkojen jaarittelujen kanssa.
 
Älä valehtele. Näet sellainen tappion jälkeinen Saksa oli myös Aatun Saksa. Ja mistähän olet kaivanut väitteen, että Aatu olisi suomalaiset aikonut uunittaa? Ja Aatun Saksassa tavallisen kansan materiaalinen elintaso oli parempi kuin esimerkiksi Suomessa. Aikalaislähteiden lukeminen kannattaa. Mussolinin Italia muka tuhat kertaa korruptoituneempi? 🤣🤣🤣 Sitten käsitämme sanan korruptio eri tavalla. Muuten, paljonko suomalaisten veronmaksajien rahaa annettiin Mussolinin Italialle lahjaksi? Numeroita esiin, kiitos. Japani ei ollut diktatuuri vaan monarkia jossa parlamentti päätti mm. budjetista. Ja mitä teet ylipäätään sotilasfoorumilla, jos mielestäsi militarismi on pahaa? Puolustusvoimat on militaristinen organisaatio. Ja ihailet itse maata, joka käytti omia sotilaitaan koekaniineina ja maksoi tapporahaa elävistä ihmisistä ja jonka sotilaille on annettu de facto vastuuvapaus massiivisista sotarikoksista ja kansanmurhasta.
Olet ollu foorumilla hiljainen pitkään, ja muutama kielellinen juttu jota voit kuvata, jos siis haluat?

EDIT: Kerro vaan rohkeasti jos oot esmes Inkerin Suomalainen.
Veikkaampa että ei sinullakaan palstavierailu ole hiljaisempaa ollut nyt kun naapuri aktivoitui
Ihan supisuomalainen entäs itse? Ainakin Nato-olettamuksesi kannattaa päivittää-
Lopettakaa offtopikki, ensimmäinen ja viimeinen varoitus, koskee myös muita.
 
Veikkaampa että ei sinullakaan palstavierailu ole hiljaisempaa ollut nyt kun naapuri aktivoitui
Ihan supisuomalainen entäs itse? Ainakin Nato-olettamuksesi kannattaa päivittää-

Kun käskettiin olla hiljaa. @TomTom , muokkasin tään vastaukseni pois. 1. quottaamasi posti ei kyllä liittynyt, enkä elämässäni ole ees nähnyt sitä.

Kysyin vaan foorumikumppanilta miten murteesi on noin Karjalaan viittava? , kas sieltähän miäkiin.
 
Viimeksi muokattu:
Kun tämän näin, ensin ajattelin kyseessä olevan vain lyhyt esitys. Ei ollut. Lopussa lähtevät eivät taida olla Gradej vaan jotain ikävämpää. Ääni on TOS:in mutta tiedä näistä.

Saattaa olla myös vanhempaa materiaalia jostain harjoituksesta. Kuka tietää.

 
Back
Top