612-marssi & anarkistit

Eivät nuo anarkistit kyllä ikinä varmaan opi sitä, että lippujen polttaminen ei ole niiden häpäisyä, vaan tuossa kontekstissa aggressionosoitus (ellei se sitten ollut heidän tarkoituksensa, jotenkin kuitenkin epäilen että se olisi ollut edellinen eikä jälkimmäinen). Lipun häpäisyä olisi esimerkiksi sen pyöritteleminen kuravedessä.
 
Eivät nuo anarkistit kyllä ikinä varmaan opi sitä, että lippujen polttaminen ei ole niiden häpäisyä, vaan tuossa kontekstissa aggressionosoitus (ellei se sitten ollut heidän tarkoituksensa, jotenkin kuitenkin epäilen että se olisi ollut edellinen eikä jälkimmäinen). Lipun häpäisyä olisi esimerkiksi sen pyöritteleminen kuravedessä.

Lisäksi liput mitä ilmeisimmin varastettuja.
 
Äärivasemmistolaiset polttaa liharekkoja, autoja sekä varastettuja suomenlippuja.. Tuskinpa tekijöitä viitsitään edes etsiskellä kaikki tietää mitä porukkaa löytyy taustalta. Kysymyshän ei ole rikoksista, sehän on vain ns. suoraa toimintaa. Sille löytyy tukijoukot eduskunnasta.
 
Äärivasemmistolaiset polttaa liharekkoja, autoja sekä varastettuja suomenlippuja.. Tuskinpa tekijöitä viitsitään edes etsiskellä kaikki tietää mitä porukkaa löytyy taustalta. Kysymyshän ei ole rikoksista, sehän on vain ns. suoraa toimintaa. Sille löytyy tukijoukot eduskunnasta.
Niin eikös Li ja Touko kannata tätä touhua?
 
Li on kutakuinkin puolustanut vasemmiston väkivaltaa koska se suuntautuu rakennuksiin ja ajoneuvoihin eikä ihmisiin.
 
Tuskin avoimesti kannattaa kovinkaan moni, mutta enpä mä ole kuullut oikeastaan kenenkään tuomitsevan näitä touhuja kovinkaan äänekkäästi.

Eduskunnassa asti selvitellään suomalaisten äärioikeistolaisuutta, vaikka meiltä ei todellakaan löydy edes rehellisesti oikeistolaista poliittista liikettä. Samalla kun äärivasemmisto toimii eduskunnassa ja kaiken lisäksi vaikuttavat siihen että monille äärivasemmistolaisten tukijärjestöille osoitetaan verovaroja, suoranaisesti yhteiskunnan vastaiseen rikolliseen toimintaan.

Niitä muutamia jotka kulkevat erikoisten lippujensa kanssa ei todellakaan voi oikeistolaisiksi sanoa..Ei heillä ole mitään tekemistä yrittämisen, vapaan liike-/markkinatalouden, ylikansallisten kauppa-/talousjärjestelmien jne. jne. kanssa. Eivät heitä ole mukana siinä markkinatalousjärjestelmässä jonka avulla luodaan yhteiskuntaan tyotä ja hyvinvointia ja viime kädessä myös sitä jakovaraa joilla pidetään yllä koulutusta, sosiaalisisektoria, hallintoa jne.
 
Li Anderssonin ja Ville Niinistön radikalismille antama tuki on selvää. He ovat menetettyjä ja "on the dark side".
Touko Aallolla on vielä mahdollisuus, en ole vielä havainnut hänellä samanlaista anarkki-natsin imagoa kuin yllä mainituilla.

Anarkistin parasta aikaa on pimeällä liikkuminen - aitosuomalainen "kristallnacht".

.
 
Viimeksi muokattu:
Lisää Alpakkaa... nyt kuohuu vassareiden keskuudessa... :D Eli ei ihme, että tästä nousi niin lyhyessä ajassa hirveä älämölö, jos kaikki oli jo etukäteen suunniteltua.
http://www.capricaseven.com/politiikka/alpakkagate/
Alpakkagate eli vasemmiston valhe
December 8, 2017admin
Politiikka
3 Comments
Alpakkagate: todistusaineisto siitä, että alpakkatapahtuma eli “Suomen 100-vee synttärit Töölössä” oli alun alkaen suunniteltu blokkaamaan natsien mielenosoitus alkuperäisessä muodossaan.
Pyydän etukäteen anteeksi Peli Poikki! -jengiltä ja Aleksi Pahkalalta. Olen pahoillani, mutta viimeaikaisten tapahtumien johdosta koen henkilökohtaisen moraalini vuoksi välttämättömäksi kirjoittaa ja julkistaa tämän postauksen. Tiedän pettäneeni luottamuksenne ja pyydän sitä jo etukäteen anteeksi. Tämä postaus on tarkoitettu vasemmiston kritiikiksi, ei teidän. Arvostan tekemäänne työtä.
Itsenäisyyspäivän 6.12. tapahtumat ovat varmasti pääpiirteissään useimmille tätä lukeville tuttuja. Virallinen narratiivi ja vasemmiston levittämä narratiivi – joka on valheellinen, kuten kohta näette – lienevät tosiaan suurimmalle osalle pääkaupunkiseudun ihmisistä tuttuja mutta tässä kuitenkin ihan lyhyt kertaus.
  • 6.12. järjestettiin tänä vuonna kuten aiempinakin vuosina natsimarssi joka lähtee Töölöstä
  • “Töölöläisten isien porukka” aikoi tänä vuonna järjestää Tukkutorilla Töölössä tapahtuman, joka järjestäjien virallisen narratiivin mukaan “vahingossa” sattui samalle paikalle ja samaan aikaan kuin natsimarssi
  • Tästä syntyi vasemmiston narratiivi, jonka myötä vasemmisto tukotti koko sosiaalisen median täyteen “äärioikeiston salaliitolle” ilkkumista ja erilaisia alpakkameemejä
  • En tiedä tapahtuiko tämän jälkeen jotain muuta merkittävää liittyen tähän asiaan, käsittääkseni ei.
Tässä siis ikään kuin vasemmisto sai jonkinlaisen voiton, tai ainakin vasemmisto teeskenteli saaneensa voiton ja täytti oman somekuplansa voitonriemuisella ilakoinnilla ja äärioikeiston pilkalla, koska äärioikeisto oli “salaliittoteoriallaan” paljastanut oman typeryytensä ja vasemmisto löysi jälleen yhden köykäisen syyn tuntea ylemmyyttä, ikään kuin se olisi saavuttanut jotain.
Todellisuudessa vasemmiston kannatus polkee paikallaan, mistä syystä se joutuu etsimään onnistumisen tunnetta reaktiivisesta ja loppujen lopuksi täysin merkityksettömästä toiminnasta, kuten alpakkameemien postaamisesta.
Tässä asiassa on vain yksi ongelma, nimittäin se, että kaikki on täyttä valhetta.
Yhdet valehtelivat ja toiset levittivät valhetta koska se sopi heidän maailmankuvaansa.
Kuulostaako tutulta? Nouseeko sinullakin oksennus jo kurkkuun?
Minulla sattuu olemaan saatavilla asiasta melko “raskauttavaa” todistusaineistoa, olin nimittäin omin silmin seurannut alpakkatapahtuman kehittymistä ideasta toteutukseen Facebook-ryhmässä nimeltä Peli poikki! -jengi.
Alun perin en halunnut tehdä yhtään mitään asialle. Tiesin totuuden, mutta aioin pitää sen omana tietonani. Seurasin omassa somekuplassani olevia vasemmistolaisia kuten ihmiset, jotka somea käyttävät tekevät. Suureksi ärsytyksekseni huomasin, että nämä vasemmistolaiset rupesivat pian jauhamaan alpakoista kuin tämä maailma ei muuta olisikaan kuin yhtä isoa alpakkaa.
Erilaiset vasemmistolaiset “taiteilijat” ovat jo tähän mennessä luoneet kaikenkarvaisia luomuksia joilla ignorantit vasemmistoaktiivit pystyivät yhä uusin keinoin tukottamaan somea, yrittäen myydä koko tapahtumaketjua vasemmiston voittona ja osoituksena natsien naurettavuudesta/typeryydestä. En tiedä kuinka moni vasemmiston ulkopuolella uskoi näitä valheita tai edes välitti niistä. Minua henkilökohtaisesti se häiritsi aika helvetisti.
Minustakin natsit ovat aika naurettavia ja typeriä, ja tuomitsen heidän vastenmielisen aatteensa.
Kun ihmiset, joiden kanssa jaan samoja aatteita tekevät jotain typerää ja halveksuttavaa, on sen herättämä tunne kuitenkin hyvin erilainen.
Olen vasemmistolainen ja minusta on vastenmielistä se valheellisuus mille tämä koko alpakkaskeida perustuu, ja koska se ei katoa silmistäni vaan tätä samaa meemiä toistetaan eri muodoissa joka ikisessä somefeedissä mitä olen viitsinyt seurata, on minun pakko tehdä asialle jotain.
En yksinkertaisesti siedä sitä että vasemmistolainen aate loataan valheilla, tietämättömyydellä, opportunismilla ja puhtaalla typeryydellä.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun pääkaupunkiseudun vasemmistolainen eliitti tai se väestönosa, joka sellaisena itseään pitää tai haluaisi pitää, osoittaa typeryytensä.
Alpakkagate on kuitenkin se korsi, joka katkaisi minun selkäni, jotain, mikä oli enemmän kuin mitä voin hyväksyä edes ihmisiltä, joilta en enää mitään odotakaan.
He tekevät kuitenkin omat halveksuttavat temppunsa minun aatteeni nimissä.
En ole koskaan odottanut pääkaupunkiseudun vasemmistolta mitään erityistä, vain että se noudattaisi jonkinlaisia inhimillisiä perusperiaatteita ja jonkinlaista moraalia. Olen siis odottanut samaa mitä odotan ylipäätään ihmisiltä.
En jaa tätä puolustaakseni natseja vaan paljastaakseni pääkaupunkiseudun vasemmiston valheellisuuden, teennäisyyden ja moraalittomuuden, toiminnan jossa tarkoitus näköjään pyhittää kaikki keinot, ja valheiden levittäminen oman aseman parantamiseksi ja vastustajan lyömiseksi otetaan käyttöön.
Nämä vasemmistolaiset eivät välttämättä edes tienneet totuutta, tai sitten tiesivät. Joka tapauksessa he eivät edes pysähtyneet miettimään asiaa, vaan ottivat valheen annettuna totuutena, koska se sopi heidän maailmankuvaansa.
Alpakkagate pähkinänkuoressa: ideologia kohotettiin totuuden yläpuolelle.
En hyväksy sitä että nämä ihmiset häpäisevät vasemmistolaiset arvot.
Olen viime aikoina pettynyt liian moneen ihmiseen, ja jos voin jollain teolla tuoda tähän maailmaan vähän lisää rehellisyyttä ja oikeutta, haluan tehdä sen.
Sattumalta käsiini tippui mahdollisuus tehdä juuri niin.
Alpakkagate: miten vasemmiston valheellinen narratiivi luotiin suunnitellusti jo kauan etukäteen
Tässä siis se todistusaineisto mitä minulla on siitä, että alpakkagate oli alun alkaen tietoisesti suunniteltu blokkaamaan natsien mielenosoitus alkuperäisessä muodossaan.
En tiedä miksi sitä ei voitu rehellisesti sanoa median kysyessä asiasta. Medialle valehtelu ei ole minulle vielä niin iso ongelma, että viitsisin siihen puuttua. Se vasemmiston naurettava ja lapsellinen rehvastelu, mikä sen seurauksena lähti käyntiin ympäri somea, ja mikä ei vieläkään ole loppunut, on se mitä en siedä.
Tämä todistusaineisto on mielestäni niin vedenpitävää kuin se voi olla.
Tiedän että moni ihminen tulee vihaamaan minua tämän johdosta, todennäköisesti myös moni arvostamani ja ainakin vielä tässä vaiheessa kavereihini kuuluva ihminen.
Silti joskus ihmisen pitää toimia puhtaasti omien periaatteidensa mukaan, ja mielestäni tätä valhetta levittäneet ihmiset eivät ole toimineet oikeiden periaatteiden mukaan.
Sanalla sanoen he ovat toimineet väärin, ja ajatus siitä että kukaan ei saisi ikinä tietää sitä, vituttaa minua liikaa.
Vasemmiston maineenmenetys ei minua sureta, sillä ihmiset ja organisaatiot niittävät sitä mitä kylvävät. En hyväksy valheiden hyväksikäyttöä oman poliittisen aseman tai agendan pönkittämiseen. Vasemmisto on tuottanut minulle monta pettymystä jo aiemmin, silti en olisi kuvitellut sen vajoavan näin alas.
Jos vasemmistolaiset eivät olisi aloittaneet omaa rehvasteluaan joka ei ole tainnut vieläkään päättyä, en olisi jakanut tätä. Koska alpakkagatea nyt selvästi halutaan pitää esillä vasemmiston voittona, on vihdoin aika tuoda totuudellinen ääni esiin tämän vasemmistolaisen valheiden kuoron keskelle.
Vasemmisto ei ole voittanut yhtään mitään. Vasemmisto on hävinnyt pahemmin kuin koskaan ennen, koska tällä kertaa se on myynyt oman moraalinsa ja omat arvonsa ja häpäissyt oman aatteensa.

Alpakkagate: todistusaineisto siitä, että alpakkatapahtuma oli alun alkaen suunniteltu blokkaamaan natsien mielenosoitus alkuperäisessä muodossaan
 
Niinpä. Ja kuinka taas valtamedia juoksi lankaan. Jotenkin tuntuu, että elämä ilman facebookia ja twitteriä on niiiin paljon laadukkaampaa.

No kai se noinkin olisi, mutta onhan tämän alpakka-sikailun todistaminen aivan helvetin hauskaakin, omalla tavallaan. Nuo siis tosiaan rummuttivat täysin palkein paskaa, ja väittäisin että tietoisesti (tuon FB-ryhmän jäsenet kun jostain löytäisi ja vertaisi listaa sitten alpakoista kirjoittaneiden toimittajien nimilastaan jne) jotta laillinen mielenilmauskulkue olisi saatu estetyksi. Poliisihallintoon asti on jo valitettu jne.

Tällä isosti housut kintuissa kiinni jäämisestä on se hyvä puoli, että noiden hörhöjen juttuihin uskoo taas entistä vähemmän ihmisiä.
 
Tällä isosti housut kintuissa kiinni jäämisestä on se hyvä puoli, että noiden hörhöjen juttuihin uskoo taas entistä vähemmän ihmisiä.

Älähän sano. Tällaiset poliittiset -ryhmittymät- ovat kuin uskonlahkoja, siis oikeesti. Omaa käsitystä asioista puolustetaan todella tiukasti ja jopa äärimmäisyyksiin saakka, järjestä viis, kunhan se oma maailmankuva vaan saa säilyä.

Petturi joutuu toverituomioistuimen eteen ja edes aktiivinen katuminen ei tuo synninpäästöä.

Jos tuo faceposti on oikea, niin tässä paljastuu kuinka syvä ja samea on tämänkin ryhmän pohjavirtaus.
 
Back
Top