Silloin kun maailma oli tietämättämme ydinsodan partaalla vuonna 1983, minä kuuntelin... no Toto, David Bowie, The Police, Men At Work, The Eurythmics (Annie Lennox), Duranb Duran ja mitä niitä oli. Ostin vm 1971 Toyota Corollan, kaamean ruman ja sinapinvärisen. Ratissa oli pari kierrosta klappia mutta kyllä silläkin sai saattokeikkaa.
Dire Straitsin kappaleista tanssittiin Twisting by the pool ja sitten haluttiin hitaita.
Armeija siinä pilasi sen vaiheen.
Vuosikymmenen lopusta muistan, kun tosiaan sitä rahaa oli joillakin. Ei minulla ollut, olin duunari enkä edes kouluttautunut vielä. Asuntoja ostivat isolla lainalla ja sanoivat minulle, "sinä olet jäänyt junasta jo aikoja sitten". Siihen aikaan aina jäätiin junasta, jos ei tehty kaikkea samalla tavalla kuin muut. No minä vanhanaikainen jäin junasta sille junttiasemalle, jossa ei ollut velkaa yhtään eikä konkurssia.
1989 asuin Espoon Westendissä vähän aikaa. Kapakassa kaksi humalaista riiteli siitä, kumpi on jotain. Toisella oli joku purjehdusklubin merkki ja toisella joku kerhosormus. Kumpikin teki konkan myöhemmin. Sillä toisella oli muskelivene ja Porsche. Kai ne joku realisoi, sillä ne veneet katosivat Suoimesta.