Vonka
Supreme Leader
Ruotsinlaivat...
Tuossahan se on pähkinänkuoressa, 1980-luvun risteily.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ruotsinlaivat...
80-luvulla leikin He-Maneilla
Olet siis kasarin lapsi, jolla on ysärin tatsi. Eikös näin laulanut JVG muutama vuosi sitten?
Juu, tosin en kyllä tiedä mitään JVG:stä tai muista kotimaisista nykypäivän "artisteista", mutta JVC:n stereot mulla kyllä joskus oli. Olen päätynyt varjelemaan tärykalvojani tältä nykypäivän suomihipetihopilta.
80-lukua ei mielestäni voi käsitellä ilman tätä (e: ja olihan se toki jo mainittukin):
Siis Dire Straits. Jotenkin tämä Making Movies -albumi kolahti lujaa (tosin tämä nimenomainen Youtube-versio tuntuu ihmeellisen nopealta luennalta).
Olkatoppaukset olivat järkyttäviä, kun katso jälkeenpäin. Maltilliset vielä menettelivät mutta ne jättikokoiset..Sitten 80-luvulla oli turkikset muodissa, pääkaupunki oli täynnä pitkissä laatikomaisissa minkkiturkeissa laahustavia naisia, se oli status symbooli. Kaikki haaveili minkkiturkista. Mutta ne jos mitkä olivat rumiluksia!Ja nuo olkatoppaukset
Maistoin eka kebabit Tukholmassa. Sinne mentiin mieheni kanssa tietenkin ruotsinlaivalla Mies eka matkalla söi itseään ähkyyn seisovalla pöydällä, ja voihkinut koko yön hytissä itse söin vain katkiksia ja kalaantimia mäteineen ja mansikkakakku. Hän söi kakustakin kaksi kappaletta.Ja paljon. Ei mitään pakasteeseen pilkottua "kebab-eläintä".
Työpaikalla joskus viettiin syömään ravintolaan, siellä maistoin eka kerran kivi hedelmän. Taisi olla uusi asia Suomessa.
Maistoin eka kebabit Tukholmassa. Sinne mentiin mieheni kanssa tietenkin ruotsinlaivalla Mies eka matkalla söi itseään ähkyyn seisovalla pöydällä, ja voihkinut koko yön hytissä itse söin vain katkiksia ja kalaantimia mäteineen ja mansikkakakku. Hän söi kakustakin kaksi kappaletta.
Muistan myös pizzat Happy Daysissa Espalla, sinne käytyy joskus viikonloppuna ja joskus syötiin komeita annoksia jäätelöjä.
Työpaikalla joskus viettiin syömään ravintolaan, siellä maistoin eka kerran kivi hedelmän. Taisi olla uusi asia Suomessa.
Eräs uusiseelantilainen kauhistui, että syödäänkö täällä kiwi-hedelmiä (siellä' niitä syötetään kuulemma hevosille).
Happy Days, muistan. Kävin pari kertaa. ... Kauppatorilla oli Margona, vanha jaala eli kaljaasi.
Happy Days, joo muistan. Margonasta tuli myös flashback - onko se ollut muualla kuin Kauppatorin rannassa? Olen siellä kyllä käynyt, mutta jotenkin Kauppatorin ranta ei olkein soita kelloja. Enkä nyt kyllä pysty varmuudella sanomaan, onko kyseessä ollut ysäri vai kasari. Jysäri lienee tullut kuitenkin.
No prkl, kukas teistä on IS:n henkilökuntaa? Häh?Hah!
IS tajusi tehdä erikoisnumeron vain siksi että toimituksen johto ilmeisesti luuraa täällä mpnetissä ottamassa selvää ajakohtaisista aiheista.
http://www.is.fi/suomi100/art-2000005311687.html