Ajatuksia keskusteluvitjojen otsikoista

Teräsvilla

Kersantti
Heitämpähän ilmoille idean, että seurattaisiin täälläkin esim. Flightforumissa käytössä olevaa tapaa, jossa on suosituimmille aiheille sekä uutis- että keskusteluvitja. Nyt esim. kuuma hävittäjähankinta on keskusteluissa levällään ku huolimattoman henkilön eväät. Itse olisin kiinnostunut lukemaan esim hävittäjäkohtaisia uutisia, kun läsnäolijat niitä osaavat ansiokkaasti kaivaa. Vähemmän kiinnostaa kun vitjan aihepiiristä ollaan niin kaukana inttämässä, että pelkän teksin perusteella aihepiiriä ei ihan helpolla arvais.

Saisko tämä idea kannatusta? Joku noheva osais varmaan tehdä tästä jopa äänestyksen?

Patu

Kapteeni
Lahjoittaja
Itse en ole tuosta toteutuksesta muilla foorumeilla ole pitänyt, paria poikkeusta lukuunottamatta. Minulta siis vastaääni.

Mitä poikkeusta? Seuraan toisaalla esim. ketjua "Pelitarjoukset", johon saa postata vain tarjouksia tietokone/konsolipeleistä. Koska keskustelu tarjouksista on eri ketjussa, pysyy tuo varsinainen tarjousketju siistinä, mikä tekee sen seuraamisesta mielekästä. En keksi, mistä aiheesta tällä foorumilla kannattaisi tällainen jako tehdä. Inttämisen voisi kitkeä kokonaan pois tai tehdä taas kuten toisaalla, missä on luotu erillinen yleinen inttämisketju.

Mutta kun kerran otsikoista oli puhetta, voisi niistä repiä pois turhat "ketju", "vitja", "lärpäke" yms lisäykset, koska ketjut nyt ovat aina ketjuja, ilman että sitä otsikossa erikseen mainitaan.

Ymmärrän idean, mutta sekään tuskin käytännössä toimisi. Foorumin mottohan kun on lähinnä "Hyvää päivää, kirvesvartta!"

Teräsvilla

Kersantti
Ymmärrän idean, mutta sekään tuskin käytännössä toimisi. Foorumin mottohan kun on lähinnä "Hyvää päivää, kirvesvartta!"
Kieltämättä olen saman havainnon täällä tehnyt. Seurantaa toki vuosia, mut nyt vasta rekisteröityneenä.

Flightforumissa tuo toimii hyvin. Siellä on asiallisia ketjuja esim kaukolentojen myöhästymisesta, halvoista lentolipuista jne. Mikähän siinä on, että siellä homma toimii?

Sarek1

Kenraali
Kieltämättä olen saman havainnon täällä tehnyt. Seurantaa toki vuosia, mut nyt vasta rekisteröityneenä.

Flightforumissa tuo toimii hyvin. Siellä on asiallisia ketjuja esim kaukolentojen myöhästymisesta, halvoista lentolipuista jne. Mikähän siinä on, että siellä homma toimii?
Täällä meillä on suurempi ego, joka vaatii tilaa ja Asiantuntemusta. :D

Ikarus

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
Täällä meillä on suurempi ego, joka vaatii tilaa ja Asiantuntemusta. :D
Kyllä flightforumin juttuja kun katselee, ei lentäjienkään egoja voi liiasta vaatimattomuudesta moittia:) Mikä määrä Asiantuntijuutta (mutta vain Asiasta) onkaan esim. lentokerhon kokouksessa saman pöydän ympärillä, aivan päätä alkoi huimata..
30673
Edit: vanha vitsi, mutta pakko oli laittaa:)

Viimeksi muokattu: