En osannut päättää mihin aihealueeseen tän laitan niin laitetaan iltavapaisiin, kun osalta tulee kuitenkin huumorintasolal olevia vastauksiakin.
Skenaario: Kuuluisa harmaa vaihe on alkanut. Kuulut kolme miehiseen partioon joka on osa isompaa kokonaisuutta, jonka tehtävänä on toteuttaa hajautettua taistelutapaa. Ensimmäisenksi pitäisi varustamisen jälkeen ttiedustella toiminta- ja väistöalueet ja luoda edellytykset hajautetulle toiminnalle. Esimiehenne on ilmoittanut että se toteutetaan partioittain. Kolmimiehiselle partiollenne on määrätty ottoajoneuvo.
Kentällä on tuhansia ottoajoneuvoja. Valitse haluamasi ja selitä miksi juuri se. Miten varustat kyseisen ajoneuvon tulevan varalle?
Skenaario: Kuuluisa harmaa vaihe on alkanut. Kuulut kolme miehiseen partioon joka on osa isompaa kokonaisuutta, jonka tehtävänä on toteuttaa hajautettua taistelutapaa. Ensimmäisenksi pitäisi varustamisen jälkeen ttiedustella toiminta- ja väistöalueet ja luoda edellytykset hajautetulle toiminnalle. Esimiehenne on ilmoittanut että se toteutetaan partioittain. Kolmimiehiselle partiollenne on määrätty ottoajoneuvo.
Kentällä on tuhansia ottoajoneuvoja. Valitse haluamasi ja selitä miksi juuri se. Miten varustat kyseisen ajoneuvon tulevan varalle?
On tullut ajettua Pajeroa, LC:tä, Hiluxia, Defenderiä ja G:tä (vuosimallit 90-luvun puoliväli) aika huonoilla teillä ja aika vaikea sanoa näin amatöörin (ei off-road harrastajan) onko mitään eroa Pajeron ja LC:n välillä. Hi-luxin jousitus saa perseen pomppimaan penkistä, G-mersu on laiska ja Defender epämukava traktori. Siinä se jäävät kaikki kiinni ja lähtevät irti yleensä kun laittaa nelivedon, hitaanpuolen ja lukot päälle. Henkilökohtaisesti näkisin että suurin merkitys on autosta löytyvällä varustuksella (vinssit, työvalot, renkaat jne.) kuin merkillä ja mallilla kunhan siitä nyt löytyy vain perusmaasturin ominaisuudet.