Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Minä välikysymyksen teen"
Katso liite: 33246
Juuri tuo paikka, linkin kuvassa näkyy tutka-asema ihan suoraan. Tuolla oli todella hyvä vaellusreitti Purgosista tänne tutka-asemalle, siitä edelleen Theraan antiikin ajan kaupunkiin ja todella jyrkkää reittiä alas Kamariin, jossa meidän hotelli oli.Santkarin pooki (mikä lie perkele), Rauma.
@Hanski kyllä miekin eilen koko illan googlasin Kreikan lentokenttiä, raunioita, vaellusreittejä ja kahlasin google mapsia. Sopivaa ei vaan löytynyt. Oliko se tää? https://goo.gl/maps/9VeFbpmtnaCDb4ETA
Uusi kuva tulee seuraavaan viestiin...
Ensin katsoin, että Djakarta, mutta se ei ole noin vuoristoinen. Yhdyn Rio-arvaukseen...Missä ollaan?
Rio de Janeiro
Ensin katsoin, että Djakarta, mutta se ei ole noin vuoristoinen. Yhdyn Rio-arvaukseen...
Nyt meni hankalaksi! Jokin törkeän iso kaupunki on kyseessä, voisikohan tämä olla Kiinasta? Arvataan siis: Shanghain laitamilta?Ei ole. Lämmintä ja kosteaa oli, mutta emme ole tuolla mantereella.
Siinä tapauksessa kyseessä on Taipein lähiöt!Ei olla Shanghaissa eikä Kiinassa (tästä voi olla muitakin mielipiteitä, riippuen keneltä kysytään).
Siinä tapauksessa kyseessä on Taipein lähiöt!
Jatkossa pidän salusiinit kiinni.Auts, nyt jäin kiinni! Minä olen se kivääriä kantava Aku Ankan näköinen tyyppi, joka mulkoilee sieltä ikkunasta sisäänpäin...
Voi vitsi, Taiwaniin olen aina halunnut matkustaa!Lähiöön en osaa ottaa kantaa, mutta kaupunki on oikein. Olemme Taipei 101:n huipulla.
Aku Ankan näköinen mies jatkaa.
Oliko niitä paljonki siellä? Saako siitä mitään jos tietää, että tuo on STOPPI-merkki.Voi vitsi, Taiwaniin olen aina halunnut matkustaa!
Mutta, jatketaan sotilaallista arvuuttelua. Millä alueella on 2. maailmansodan aikana varauduttu hyökkäyksiin tällaisilla bunkkereilla? Lisäpisteitä saa, jos tietää kaupungin, mutta aluekin voi olla haastava. Bunkkerin päälle on jossain vaiheessa asennettu krusifiksi.
Katso liite: 33258
Alueella oli niitä varsin paljon eri puolilla. Stop-merkistä voi ainakin päätellä, kumman puoleinen liikenne alueella on...Oliko niitä paljonki siellä? Saako siitä mitään jos tietää, että tuo on STOPPI-merkki.
Oikein hyvä arvaus, mutta Albanian bunkkerit ovat vähän uudempia.Albania