Arvaa paikka

Niin on, ne on Hoxhan aikaisia, eikä niissä olisi ollut krusifiksiä. Anna köyttä vähän.
Krusifiksi rajaa jo pikkuisen mahdollisuuksia. Kasvusto antaa minusta vähän viitteitä siitä, missä päin maapalloa ollaan...

Barin satama.
Tämä on minun viimeinen veto ja se onkin saksalaisten tekemä. En ollut kuullutkaan.

Barin satama.
Tämä on minun viimeinen veto ja se onkin saksalaisten tekemä. En ollut kuullutkaan.
Bari menee ohi sekin. Kuvan bunkkeri on myös saksalaisten tekemä ja tämä sijaitsee Sassarin kaupungin lähellä Pohjois-Sardiniassa. Sardinia oli täynnä vastaavia bunkkereita, saksalaiset pelkäsivät tosissaan tänne suuntautuvaa maihinnousua! Saksalaiset miehittivät saaren 1940 ja vuonna 1943 he poistuivat alueelta. Alghero ja Cagliari olivat pahojen pommitusten kohteena mm. Royal Navyn tukialuksilta lähteneiden pommikoneiden toimesta.

Jatka @Hilan lukko , niin saadaan arvuuttelu jatkumaan!

Olen mökillä, eikä ole kuvia mukana. Muutenkin papparaisten tutuaika.✋
Harmi! Minä jäin kirjoittamaan yhtä artikkelia ja samalla on hyvä mahdollisuus seurata myöhäisyön keskustelua mp.netissä...

Hiukan off-topicia mutta kun muistui mieleen. Interrailmatkalla mentiin mm junalla Jugoslavian läpi (tämä oli -88) Kreikkaan. Jossain kohtaa vuoristossa (taisi olla jo Kreikan maaperää) näin ikkunasta kivestä ladottuja bunkkereita. Lieneeköhän ollut jäänteitä WWII;sta.

Elvytetään ketjua:

VsWXRiW.jpg

10 pistettä ja Aku Ankka -merkki.
Tänään en ehdi todennäköisesti kaivaa uutta kuvaa ja huomenna olen toisten harrastusten merkeissä Keski-Ruotsissa. Jos jollain on sopiva kuva tulilla, voi jatkaa!

Back