Niin on, ne on Hoxhan aikaisia, eikä niissä olisi ollut krusifiksiä. Anna köyttä vähän.Oikein hyvä arvaus, mutta Albanian bunkkerit ovat vähän uudempia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niin on, ne on Hoxhan aikaisia, eikä niissä olisi ollut krusifiksiä. Anna köyttä vähän.Oikein hyvä arvaus, mutta Albanian bunkkerit ovat vähän uudempia.
Krusifiksi rajaa jo pikkuisen mahdollisuuksia. Kasvusto antaa minusta vähän viitteitä siitä, missä päin maapalloa ollaan...Niin on, ne on Hoxhan aikaisia, eikä niissä olisi ollut krusifiksiä. Anna köyttä vähän.
Nyt alkaa jo polttaa, mutta alue tulee määritellä tarkemmin ennen lopullista hyväksyntää!Italia
ei ihan niin pohjoisessa. Siellä olisi kyllä varmasti bunkkereita! Sota päättyi täällä jo 1943.Monte Cassino
Vähäisen polttaa sekin, mutta ei kuitenkaan oikein. Täällä ei varsinaisesti koskaan taisteltu, mutta pommitukset olivat rankkoja.Sisilia
Bari menee ohi sekin. Kuvan bunkkeri on myös saksalaisten tekemä ja tämä sijaitsee Sassarin kaupungin lähellä Pohjois-Sardiniassa. Sardinia oli täynnä vastaavia bunkkereita, saksalaiset pelkäsivät tosissaan tänne suuntautuvaa maihinnousua! Saksalaiset miehittivät saaren 1940 ja vuonna 1943 he poistuivat alueelta. Alghero ja Cagliari olivat pahojen pommitusten kohteena mm. Royal Navyn tukialuksilta lähteneiden pommikoneiden toimesta.Barin satama.
Tämä on minun viimeinen veto ja se onkin saksalaisten tekemä. En ollut kuullutkaan.
Olen mökillä, eikä ole kuvia mukana. Muutenkin papparaisten tutuaika.Jatka @Hilan lukko , niin saadaan arvuuttelu jatkumaan!
Harmi! Minä jäin kirjoittamaan yhtä artikkelia ja samalla on hyvä mahdollisuus seurata myöhäisyön keskustelua mp.netissä...Olen mökillä, eikä ole kuvia mukana. Muutenkin papparaisten tutuaika.
Hiljainen kansa... eli paikka on Suomussalmi.Elvytetään ketjua:
Hiljainen kansa... eli paikka on Suomussalmi.
Tänään en ehdi todennäköisesti kaivaa uutta kuvaa ja huomenna olen toisten harrastusten merkeissä Keski-Ruotsissa. Jos jollain on sopiva kuva tulilla, voi jatkaa!10 pistettä ja Aku Ankka -merkki.
Abu Dhabi?Nopee kyssäri, helppo vihje on alus.
Katso liite: 33376