Narttu sai mitä tilasi ja mitä minä saalinut sille antavaan, valitettavasti myös terveille kudoksille. .Nämä hoidot kuten nyt selvisi ovat yksi syöpähoitojen rankkimmista hoidoista, kun viikottaiset sytostaatit olivat joka arkipäivän sädehoidon kanssa,ja muut ikävät asiat terveille kudijsille. Minusta ne olivat maanpäällinen helvetti. Samassa venessä olleilta kuulin että alkuun tultiin hymysuin, mutta tosella-kolmennella viikolla hymyt alkoi hyytymään.
Elin 6 vkoa hyvin vähällä ravinnolla, nielukivun- ja pahoinvoinnin takia että kunto/ verenarvot olivat sen mukaiset, aliravitsemusta..tästä sitte pitää jotenkin rakentaa itseän takaisin. Jotkut olivat PEG letkun kanssa, minä en halunnut, PEG letkulla tilanne ravistemustilanne on parempi, mutta hoitotulokseen se ei vaikuttaa, jotkut PEG letkun kanssa jääneet sytostaateista lopussa pois huonojen verenarvojen takia, itselläni heikosta kunnosta huolimatta ne sallineet lisää myrkkyannoksia.
Kaulaan tuli palovamma joka paikkoin meni vereslihalle, tai melkein. Mutta tukka on tallella.
Olen miettinyt kuolema paljon ja välillä olin kuolleille kateellinen.
Toista kerta tälläiseen en lähde, siellä on omat moninkertaisen riskit säteilystä, ja vaikka mitä ikävä ja hyvin tuskallista, jonka kanssa ei ole mitään järkeä enää eläkään -pitää kerata rohkeutta, voimia ja mennä eutanaasiaan - Suomen ulkopuolella. Se tuntui itse asiassa minusta heti järkevältä ja hyvältä ratkaisulta jo ennen hoitoa.
Mutta ajatuksia Jumalasta ja sielusta minä en enää pidä roskana.
Hyvin mahdollista, mutta kyllä moni muukin syöpä uusiutuu ja aina ihminen tulee uudestaan sädehoitoihin ja sytostaattihoitoihin myös esim.virtsarakon syöpän kanssa ja muidenkin syöpien myös, yksi iäkäs nainen käytävässä sanoi että jo toista kerta ylläpidossa sen kanssa, ja ei suostuu enää, riittää, sivuvaikutusten takia. Kaksi vuotta ja aina sama. Sitten edessä on sama tuskainen kuolema morfiineissa. Mutta saapa elää vähäsen lisää. Jokaisen on valinta, jos välillä on parempia päiviä, miksei. Mutta jos menee ihan sairaana makaamiseksi eniten, niin mikä järkeä tälläisessä.