Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Syttyikö kapseli palamaan.
3+ G nousussaOnko mitään tarkempaa tietoa että paljonko Bezos ja kumppanit saivat nauttia G-vitamiinia lähtökiihdytyksen aikana ja paluussa ?
Itse uskon kans, että tämmöisen tyyliset "halvat" avaruuslennot myyvät paremmin kuin nuo Virginin lennot.Hieno suoritus, kirkkaasti yli 100km. Virgininin konsepti on mielestäni muuten tyylikkäämpi, mutta lentoradan lakipiste on niillä niin matalalla, että arvostan ainakin itse tätä suoritusta kokonaisuutena enemmän.
3+ G nousussa
Fly to Space | Blue Origin
Earth, in all its beauty, is just our starting place. Blue Origin is opening the promise of space to all.www.blueorigin.com
Joo, ja kymmenen vuotta liian myöhässä... ei toi pärjää älyllisesti Elon Muskille. Eikä rahallisesti, todellakaan.Mitä Bransonin tulisi tehdä notta sen alus pääsisi edes jonkinlaiselle kiertoradalle? Tuntuu että potku loppuu kesken ja hän ei halua jatkaa sitä vaikka 90km ei tarvitse enään hirveästi delta-vtä. Hänen koneensa voisi olla Single-State-To-Orbit, mutta jää onnettomasti kesken matkan.
Jep, kunhan ei ole miinus-g... siinä on limiitit aika matalissa numeroissa. -1,5 alkaa olla ongelma peruspilotille, -2,5 niin lähtee F-18 Hornetistakin siivet irti.Samaa tasoa siis kuin avaruussukkulalla aikoinaan. Ei paha. Kovimmat omakohtaiset on itselläni olleet 5,5 Fouga Magisterin takapenkillä. Tosin taitolentoliikkeissä se oli lyhytkestoista.
Vaikka Hornetissa, kuten valtaosassa hävittäjiä, julkisuudessa ilmoitettu maksimi on -3?Jep, kunhan ei ole miinus-g... siinä on limiitit aika matalissa numeroissa. -1,5 alkaa olla ongelma peruspilotille, -2,5 niin lähtee F-18 Hornetistakin siivet irti.
Joo, ja kymmenen vuotta liian myöhässä... ei toi pärjää älyllisesti Elon Muskille. Eikä rahallisesti, todellakaan.