baikalille uusi avatar-kilpailu

Tässä olis asenne kohdallaan

1305855837604
Tolla kuvalla voisi kyllä loukata melko tasapuolisesti kaikkia. Jengi liivit yhdistettynä kevyesti hintahtavaan pinkkiin paitaa. toni halmeen ulkomuodolla ja selvästi ollaan lähössä kaatamaan naapurissa olevaa luonnonsuojelu aluetta tuliterällä juuri kaupasta ostetulla kalliilla sahalla muoti lasit päässä. Edustaa aina kokoomuksesta, vihreisiin
 
Tolla kuvalla voisi kyllä loukata melko tasapuolisesti kaikkia. Jengi liivit yhdistettynä kevyesti hintahtavaan pinkkiin paitaa. toni halmeen ulkomuodolla ja selvästi ollaan lähössä kaatamaan naapurissa olevaa luonnonsuojelu aluetta tuliterällä juuri kaupasta ostetulla kalliilla sahalla muoti lasit päässä. Edustaa aina kokoomuksesta, vihreisiin

Eikös tuo paita nykytermein ole metrohtava?
 
Eikös tuo paita nykytermein ole metrohtava?
Eikä ole.
Tässä on hyvä nahkarotsi, jospa se on Baikalin tyyliin sopivampi jos hän oli 70-80 luvulla nuori..
1jD6Z+

Näistä ei saa selvä, onko pari vintagea arvostavaa, vai onko tämä aito kuva 80 luvulta..
 
Näyttäisi hyytyneen ehdotusten tulva. Eli valikoima on tässä.
Ei muuta kuin @baikal valitsemaan mieleinen!
 
Näyttäisi hyytyneen ehdotusten tulva. Eli valikoima on tässä.
Ei muuta kuin @baikal valitsemaan mieleinen!

Veikkaus: Joku musta hevonen sieltä tulee näiden vaihtareiden tilalle. Tässä vielä viimeinen ehdotus - kuuluisa hengenmies jolla todistetusti oli massiivinen meisseli (meisseli on vieläkin näytteillä, yöks...)

MTE5NTU2MzE2MzUzNjI3NjU5.jpg


newspic40cb012a4189a.jpg

Edit2: Ehdotan siis avatariksi miestä, en jortikkaa. Tuota nuljaskaa ei viitsis lähes päivittäin nähdä. Vaikka kuvan nainen on kyllä nätti.
 
Viimeksi muokattu:
Kekkosesta ei nyt vaan päästä eroon.

Näinhän se oikeastikin meni :D
 
Eiköhän ne ehdotukset ole nyt jo kasassa. Tän voisi viedä valintaprosessiin ja aiheen päätökseen.

@baikal - vedä.
 
Jahas, nyt sitten kisa käyntiin. TOMTOM valitsee laajasta valikoimasta komeimman.

Milloin tämä valinta tapahtuu? Kisan alussa jäi aika mainitsematta. Ehdotuksia ei enää tule joten olisko tää nyt sitten valmista päätökseen.
 
Jossain vaiheessa tätä keskustelua veikkasin itsekseni että jahkailu on sen suuntaista, ettei päätöstä tule ainakaan vuoden 2015 aikana.
Vielä olis päivä aikaa saada päätös tän vuoden puolella.

Vai oliko tämä ihan huuli juttu?

.
 
Baikal tehnee ratkaisunsa, mutta tarjontaa on aika vähän. Oma suosikkini kuvana sinänsä on aivan alussa esiintynyt kapteeni Kaarnan jämäkkä naama, tosin Baikalin kirjailijakuvasta, rehevästä kielestä ja älystä minulle tulee aina jonkinlainen Veikko Huovinen mieleen, sellainen Pylkkänen, jota eivät kiertelevät saarnamiehet lumoa.
 
Baikal tehnee ratkaisunsa, mutta tarjontaa on aika vähän. Oma suosikkini kuvana sinänsä on aivan alussa esiintynyt kapteeni Kaarnan jämäkkä naama, tosin Baikalin kirjailijakuvasta, rehevästä kielestä ja älystä minulle tulee aina jonkinlainen Veikko Huovinen mieleen, sellainen Pylkkänen, jota eivät kiertelevät saarnamiehet lumoa.
Tuota noin, kokeile itse jos et usko, mutta minun koneeni antoi hakusanalla "rehevä kieli" tämän kuvan.:eek:

normal__VMS5206_00517Vastavalo__VMS5206.jpg
 
Mites joku noista? Autenttisia sotakuvia Ilves-divisioonan veteraanin albumista.

upload_2015-12-30_23-25-40.png

upload_2015-12-30_23-27-42.png

upload_2015-12-30_23-28-49.png
 
Ehdotuksia on jo riittävästi, aina kuivaksi puristamiseen asti ja aikaakin on kulutettu paljon. Nyt päätöksenteon kyvykkyys esille.

Ollaan ihan riittävästi moitittu valtionjohtoa kyvyttömyydestä. Sehän ei koske mpnet-yhteisöä, eihän?
 
No niin, väliaikatietona huomio kisasta:
- etsittiin @baikal :ille uutta avataria, jonka päätöksen baikal itse tekee
- @TomTom valitsee voittajalle mitalin

Tähän mennessä tapahtunut, että TomTom valinnut itselleen uuden avatarin ;)
 
Back
Top