baikalille uusi avatar-kilpailu

Joo nyt on parran pärinää. Eiköhän tuo baikali saa itse valita tai olla valitsematta.
 
Päätöshän sekin on jos pitää vanhan.

Odotankin päätöksen julkistamista ja kilpailun päätössanoja.

4713.gif
 
Arvostaisin suuresti jos @baikal itse sanoisi jotain tämän ketjun tuloksesta. Kaikki muut ovat nähneet ketjuun vaivaa paitsi itse juhlakalu. Avaa sanainen arkkusi tähän suuntaan.
 


Kuvan ottamisen jalkeen kuvan hirvio pisteli koko Lipun poskeensa.
 

Ja sitten me vain nauroimme ja nauroimme... tarvitsen asianajajan.

Ja C-hepatiitin...
 
Arvostaisin suuresti jos @baikal itse sanoisi jotain tämän ketjun tuloksesta. Kaikki muut ovat nähneet ketjuun vaivaa paitsi itse juhlakalu. Avaa sanainen arkkusi tähän suuntaan.
Onhan tuota päätöstä odoteltu, mutta pitää muistaa, että vanhalla modella ottaa aikansa ennen kuin aivosolut saa ratkaisun aikaan, aivotuksissa pyörii monia rautahousu-asoita kerralla.

:)
 
Juu, tuo Clint olis kyl hyvä. Mä ite katselin ekaks Iistvuudin Armoton-elokuvan kuveja, josko sieltä olis löytynyt sopivaa ehdokasta, mut ei niin ei.
Vaan Grand Torinosta löytyi voittajakuva, sivuplee:
clint.jpg

Ilme on just sopiva modelle. Vähän niinku "Tästä on turha mussuttaa enää!"
:D
Vaikka ite oonkin tuon ehdotuksen postannut, niin edelleen se on paras. :)
 
Tuokin lopputulos on ihan ok kunhan siitä tulee päätös.

Baikal otsikoi tämän kilpailuksi. Kilpailussa on aina lopputuloksen julkistaminen.

Vaadin lopputuloksen julkistamista.

Sinulla on kovin kapeakatseinen ja konformistinen näkemys kilpailuista. Itse ajattelen tämän vähän enemmän sellaisena "Twin Peaks" -henkisenä settinä, joka velloo omia aikojaan ees taas mystisyyden savuverhon peittämänä. Niinku sellaisena EDISTYKSELLISENÄ ja VALVEUTUNEENA eikä TAANTUMUKSELLISENA kilpailumallina.

Itse olen perin tyytyväinen omaan avattareeni. 7-vuotiaan poikani iloksi tuon ruotsalaisen kaivostoiminnallisen neronleimauksen (Onkohan Minecraft muuten pannassa Vihreän liiton kannattajilta? Virtuaalinen kaivostoimintakin on kaivostoimintaa) parissa värkätessäni näin sanan "Rautahousut" ja nanosekunnissa verkkokalvoilleni pamahti Kekkosen yrmeän jämäkkä foto. Vai Baikalin? Ovatko ne sama asia? Joka tapauksessa käsi hapuili pakonomaisesti screenshot-nappulalle.
 
Ihan helvetin hyviä ehdotuksia. Olen nauraa kätkättänyt aivan hitokseen. Tuo Erkin postaama rautahousu aiheutti melkoista käkätystä, ihan hirvee kuva.

Kiitän osallistujia ja Tomppa voi latoa voittajalle hirmuisen mitalin, kiitos.
 
Ihan helvetin hyviä ehdotuksia. Olen nauraa kätkättänyt aivan hitokseen. Tuo Erkin postaama rautahousu aiheutti melkoista käkätystä, ihan hirvee kuva.

Kiitän osallistujia ja Tomppa voi latoa voittajalle hirmuisen mitalin, kiitos.

putosin persiilleni ihan pelosta kun näin tuon kuvan, kyllä minä tämänjälkeen kirjoitan hieman kiltimmin tai ainakin yritän:p:D
 
Back
Top