Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onhan tuota päätöstä odoteltu, mutta pitää muistaa, että vanhalla modella ottaa aikansa ennen kuin aivosolut saa ratkaisun aikaan, aivotuksissa pyörii monia rautahousu-asoita kerralla.Arvostaisin suuresti jos @baikal itse sanoisi jotain tämän ketjun tuloksesta. Kaikki muut ovat nähneet ketjuun vaivaa paitsi itse juhlakalu. Avaa sanainen arkkusi tähän suuntaan.
Sanottakoon, että komppaan tätä, vaikka olen tännekin omia ehdotuksia laittanut. Jotkut avattaret alkavat vaan kertakaikkiaan sopia kantajalleen, ehkä jopa kirjoitustyylin ja juttujenkin suhteen. Ja lisäksi modelle erityisen pätevä avatar.Ei mitään avatarin vaihtoa. Paras avatari mitä on.
![]()
Vaikka ite oonkin tuon ehdotuksen postannut, niin edelleen se on paras.Juu, tuo Clint olis kyl hyvä. Mä ite katselin ekaks Iistvuudin Armoton-elokuvan kuveja, josko sieltä olis löytynyt sopivaa ehdokasta, mut ei niin ei.
Vaan Grand Torinosta löytyi voittajakuva, sivuplee:
![]()
Ilme on just sopiva modelle. Vähän niinku "Tästä on turha mussuttaa enää!"
![]()
Vaikka ite oonkin tuon ehdotuksen postannut, niin edelleen se on paras.![]()
Ei mitään avatarin vaihtoa.
Tuokin lopputulos on ihan ok kunhan siitä tulee päätös.
Baikal otsikoi tämän kilpailuksi. Kilpailussa on aina lopputuloksen julkistaminen.
Vaadin lopputuloksen julkistamista.
Kyllä. Niin on. Ja selkeä.Sinulla on kovin kapeakatseinen ja konformistinen näkemys kilpailuista.
Ihan helvetin hyviä ehdotuksia. Olen nauraa kätkättänyt aivan hitokseen. Tuo Erkin postaama rautahousu aiheutti melkoista käkätystä, ihan hirvee kuva.
Kiitän osallistujia ja Tomppa voi latoa voittajalle hirmuisen mitalin, kiitos.
Ihan helvetin hyviä ehdotuksia. Olen nauraa kätkättänyt aivan hitokseen. Tuo Erkin postaama rautahousu aiheutti melkoista käkätystä, ihan hirvee kuva.
Kiitän osallistujia ja Tomppa voi latoa voittajalle hirmuisen mitalin, kiitos.