Bannit ja varoitukset

Kun otit noin vakavan asian esille, niin sulla on varmaan viestit vielä tallella?
Vakavasta puheenollen. Luuletko että säilyttäisin muiden käyttäjien tonttuiluja, kun olen huomannut jo ajat sitten etteivät samat säännöt selvästikään koske etenkään palstalla suurta suosiota tavoittelevia perussuomalaisia ja uusnatseja.
 
Viimeksi muokattu:
Vakavasta puheenollen. Luuletko että säilyttäisin muiden käyttäjien tonttuiluja, kun olen huomannut jo ajat sitten etteivät samat säännöt selvästikään koske, palstalla suurta suosiota tavoittelevia perussuomalaisia ja uusnatseja.

Dokumentoitu tieto on luotettavampi todistusaineisto kuin HuHu, joten Vanhan Viikingin kysymys on erittäin asiallinen. Suosiota voi tavoitella kuka vain, on eri asia ken sitä saa osakseen ja millaista huomio on.

Tavalla tai toisella tonttuja tässä taidetaan olla vähän itse kukainenkin.
 
Kun olen nettiä käyttänyt joitakin kymmeniä vuosia, ja opin sen jo ensimmäisten tuntien aikana, niin kukaan jolla on harkintakykyä, ei välitä paskan vertaa nimettömän profiilin saamista tappouhkauksista.

Se on aika hyvä harkintakyvyn mittari, että miten suhtautuu esim jääkiekkokaukalossa tokaisuun "vittu mä tapan sut"
 
Lähdetään kuitenkin siitä että tappamisella uhkailu ei tälle foorumille kuulu. Vaikka välillä tekisikin mieli toivottaa "terve menoa saunan taakse" valituille foorumilaisille, suosittelen harkitsemaan sitä entterin painallusta useampaan kertaan.

Ei riitä että moderaattori poistaa nimimerkin keskustelusta, vaan foorumilla vaikuttaa myös viranomaisstatuksen omaavia keskustelijoita. Olisi äärettömän typerää alkaa käymään tutkintaa jostain nettiheitosta.

Pystytään varmaan kaikki pitämään ne typerimmät mölyt edelleen mahassa? Jos ei onnaa, maailma on avoinna muilla foorumeilla joissa mahdollisesti on helpompaa huudella typeryyksiä.

Olen useamman kerran kehottanut keskustelijoita myös nahkan parkitsemiseen. Pitää muistaa että nettikeskustelussa kirjoitettu asia on aina vastaanottajastaan rankemman tuntuinen kuin esimerkiksi keskustelussa ohimennen sanottu.

-setämies-
 
Dokumentoitu tieto on luotettavampi todistusaineisto kuin HuHu, joten Vanhan Viikingin kysymys on erittäin asiallinen. Suosiota voi tavoitella kuka vain, on eri asia ken sitä saa osakseen ja millaista huomio on.

Tavalla tai toisella tonttuja tässä taidetaan olla vähän itse kukainenkin.
Musta tuo ois aika perverssiä erikseen kerätä, dokumentoida ja säilyttää "todistusaineistoa" erinäisten henkilöiden sanomisista täällä, joita en ees tunne. :rolleyes:

Jos jotkut kokevat tarvetta ottaa kaiken täällä sanomani vakavasti, niin siittä vaan.
 
Viimeksi muokattu:
Tästä olen kyllä aivan samaa mieltä.

....eeh...milloinkas tuo r- tägi lähtee pois...?

Röllikkäleimaa tuntuu nyt lentävän ansiokkaasti...pari sellaistakin on sen sunnuntaina saanut ettei sitä voi kyllä enää minään Kremlin palkollisen epäilynä mielestäni pitää. Tai alkaa kyllä jo miettimään että koska itse punatähden "ansaitsen". Ainakin moni rölli täältä on linjoissa jos se ryssä tulee valtakunnan rajan yli.

Mutta tuen kyllä Rauhantekijän pyrkimystä vähintään talouspakotteilla, aseapua tai suoraa interventiota en uskalla tehdä koska muuten vaarannan rauhaisat ja luottamukseen perustuvat naapurisuhteet modejen kanssa :D
 
Röllikkäleimaa tuntuu nyt lentävän ansiokkaasti...ettei sitä voi kyllä enää minään Kremlin palkollisen epäilynä mielestäni pitää.

Niin, ainahan modeilla on mahdollisuus pistää vaikka privaa jos haluavat tarkistella vaikutteita ja motiivia. ......ei ole näkynyt.....
Kuten aikaisemminkin sanoin, niin röllikkä-leima vielä on jotenkin ok jos pitää muita varoitella, sehän on melkein jopa meriitti siitä, että sanan säilä iskee.
Mutta tuo punatähti on perseestä. Vähän niinku koulukiusausta, että leimataan yks olkipukiksi ja sitten kaikki joukolla potkimaan. Kandeis ehkä pohtia.

Röllit linjoissa jos iso pilli viheltää;
Mielestäni siinä ei ole mitään vikaa, että rauhaa tehdään aktiivisesti omalta osalta niin pitkään kuin se on mahdollista. Joutuu hieman taiteilemaan ison naapurin vieressä. Mutta jos tietty raja ylittyy, niin sitten mennään toisella vaihteella. Rauhantekemisen ohella on täysin luontevaa, että verhon takana kuitenkin varustaudutaan.....rauhan tekemiseen.
 
No vihdoinkin. Olen odottanut kuin kuuta nousevaa tuota JOKOn röllikkämerkkiä. Viimeksi eilen meinasin ehdottaa sitä ylläpidolle. JOKO on vuosia yrittänyt vääntää aina kaikkea keskustelua idän puolesta länttä vastaan. Sitä minä en tiedä, että mistä hän kirjoittaa ja kenen piikkiin. Saattaa olla ihan omatoiminen kotikommarikin. Hyvä hyvä ylläpito! Te olette pikku hiljaa valaistuneet ja valinneet puolenne.
 
No vihdoinkin. Olen odottanut kuin kuuta nousevaa tuota JOKOn röllikkämerkkiä. Viimeksi eilen meinasin ehdottaa sitä ylläpidolle. JOKO on vuosia yrittänyt vääntää aina kaikkea keskustelua idän puolesta länttä vastaan. Sitä minä en tiedä, että mistä hän kirjoittaa ja kenen piikkiin. Saattaa olla ihan omatoiminen kotikommarikin. Hyvä hyvä ylläpito! Te olette pikku hiljaa valaistuneet ja valinneet puolenne.

Onko se nyt sitten niin hyvä asia että "valitaan puoli"? Siis tottakai ylläpidolla on omat henk koht mielipiteensä mutta onko se sitten joku arvo jos JOKO vaikkapa potkittaisiin tai savustettaisiin pois koko saitilta? No tietty röllikkämerkin voi laittaa, mutta sitten kyllä menee jo tylsäksi jos koko mies bännätään kukaan ei esitä mitään soraääniä. Annetaan sitten vain kaikki täällä toinen toisillemme pro-NATO, pro-Ukraina, pro-Länsi suihinottoja ja keksitään joukolla toinen toistaan parempia pilkkanimiä ryssille ja Putinille. Kyllä mielestäni keskustelua pitää olla, kunhan se ei ole mitään maksettua propagandaa vaan todellisten henkilöiden omia mielipiteitä. Lähinnä huolestuttaa että saanko itsekin kohta röllimerkinnän kun tämmöistä täällä esitän. Esim. tuo Rauhantekijä mielestäni sai sen lähinnä koska sattui liittymään saitille erään trollirynnistyksen aikana, esitti hieman yleisestä kiihkosta poikkeavia mielipiteitä ja nimimerkkikin oli hieman epäilyksiä herättävä.

Ja tämä siis ihmiseltä joka kuitenkin aika hiton monesta asiasta on eri mieltä kuin mainittu JOKO, mielestäni hän on sellaisen oman tiensä kulkijan oloinen "impivaaralainen". Välillä rasittavakin paasaaja mutta sen määritelmän täyttäviä totuuden torvia mahtuu myös toiseen ääripäähän. Ei kukaan maksettu trolli kirjoittele noin pitkään koska yleensä heillä ei ole muuta mielenkiintoa kuin tienata rahaa joten nimimerkit vaihtuu ja tulee ehkä 10-50 viestiä per aina uusi nimimerkki.

E: Ylläpidon linja on kyllä muuten aika jees, mutta noita punatähtiä tuntuu lentelevän vähän erikoisiin paikkoihin siinä missä mielestäni erittäin vahvaa epäilystä herättävät herrat saavat olla ilman ko. brändäystä.
 
Esim. tuo Rauhantekijä ..... esitti hieman yleisestä kiihkosta poikkeavia mielipiteitä ja nimimerkkikin oli hieman epäilyksiä herättävä.

Niin....olenhan minä muuallakin huomannut että Rauhantekijä virheellisesti sekoitetaan rauhanpuolustajaan, vaikka kyse onkin eri asioista.
Mitäpä tässä lintu muutakaan voi - kyyhkyllä on rastaan kohtalo :(
 
Niin....olenhan minä muuallakin huomannut että Rauhantekijä virheellisesti sekoitetaan rauhanpuolustajaan, vaikka kyse onkin eri asioista.
Mitäpä tässä lintu muutakaan voi - kyyhkyllä on rastaan kohtalo :(

Kyyhkystä voi leipoa kotkan. Kyyhkystä tulee tasa-arvoinen kotkan kanssa, jos sille panee rautakoukut käpäliin ja teräsnokan. Sielu ratkaisee sen jälkeen. Minäkin olen rauhanmies, lähes pasifistikin, mutta valitettavasti maailma on sellainen, että joskus lapiosta pitää takoa miekka. Älä välitä, maailma on pullollaan potentiaaleja haukkoja, normaaleja rauhanmiehiä ja perheenisiä, jotka osaavat pakon edessä myös ryhtyä paiskomaan kiviä, olla julmia vihollisilleen ja sitkeitä pirulaisia. Se kuuluu ihmisluontoon ja osa miehistä pystyy kantamaan vastuunsa ja taakkansa myös kriisissä. Minusta ei ole lainkaan epäsopivaa puhua rauhan puolesta sotaa vastaan, meillä Suomessa tätä asiaa ei kuitenkaan ratkaista. Viime kädessä taas kerran Kreml on se, joka ratkaisee.
 
Hienoa :) Rauhis ei varmaan petä, muista en niin varma, Ukraina-ketjussa muutama nimimerkki joita epäilen oikein aidoiksi Pietarin pojiksi.
 
Onko se nyt sitten niin hyvä asia että "valitaan puoli"? Siis tottakai ylläpidolla on omat henk koht mielipiteensä mutta onko se sitten joku arvo jos JOKO vaikkapa potkittaisiin tai savustettaisiin pois koko saitilta? No tietty röllikkämerkin voi laittaa, mutta sitten kyllä menee jo tylsäksi jos koko mies bännätään kukaan ei esitä mitään soraääniä. Annetaan sitten vain kaikki täällä toinen toisillemme pro-NATO, pro-Ukraina, pro-Länsi suihinottoja ja keksitään joukolla toinen toistaan parempia pilkkanimiä ryssille ja Putinille. Kyllä mielestäni keskustelua pitää olla, kunhan se ei ole mitään maksettua propagandaa vaan todellisten henkilöiden omia mielipiteitä. Lähinnä huolestuttaa että saanko itsekin kohta röllimerkinnän kun tämmöistä täällä esitän. Esim. tuo Rauhantekijä mielestäni sai sen lähinnä koska sattui liittymään saitille erään trollirynnistyksen aikana, esitti hieman yleisestä kiihkosta poikkeavia mielipiteitä ja nimimerkkikin oli hieman epäilyksiä herättävä.

Ja tämä siis ihmiseltä joka kuitenkin aika hiton monesta asiasta on eri mieltä kuin mainittu JOKO, mielestäni hän on sellaisen oman tiensä kulkijan oloinen "impivaaralainen". Välillä rasittavakin paasaaja mutta sen määritelmän täyttäviä totuuden torvia mahtuu myös toiseen ääripäähän. Ei kukaan maksettu trolli kirjoittele noin pitkään koska yleensä heillä ei ole muuta mielenkiintoa kuin tienata rahaa joten nimimerkit vaihtuu ja tulee ehkä 10-50 viestiä per aina uusi nimimerkki.

E: Ylläpidon linja on kyllä muuten aika jees, mutta noita punatähtiä tuntuu lentelevän vähän erikoisiin paikkoihin siinä missä mielestäni erittäin vahvaa epäilystä herättävät herrat saavat olla ilman ko. brändäystä.

Tällaisena aikana ja tällaisissa asioissa on ihan yksiselitteisesti valittava kenen puolella olet. Oletko isänmaan puolella vai sitä vastaan. Toki saa olla montaa eri mieltä siitä miten isänmaan etua milloinkin pidetään. Tahattomat virheet eivät ole anteeksiantamattomia, mutta jos henkilö ajaa tietoisesti vihollisen etuja niin hän ei ole silloin meidän puolellamme. Kirjoitan vihollisesta, koska meillä on sellainen. Meidän vihollisemme on Venäjä. Me emme tahdo pahaa Venäjän kansalle, mutta meidän on tunnustettava Venäjän valtion käyttäytyvän meitä kohtaan siten kuin tänä aikana voidaan katsoa vihollisen käyttäytyvän. Sotakin meillä on päällä, mutta tällä kertaa ja toistaiseksi onneksi vain informaatiosota. Kokemusta ei niistä ole juuri kellään, mutta minulla on epäilys siitä, että jos me hävitään informaatiosodassa taistelu toisensa jälkeen niin me joudutaan kivääritaisteluun. Sitä en tahdo. Siksi kehoitan ja kannustan olemaan lujana tässä informaatiosodassa.
 
Tällaisena aikana ja tällaisissa asioissa on ihan yksiselitteisesti valittava kenen puolella olet. Oletko isänmaan puolella vai sitä vastaan. Toki saa olla montaa eri mieltä siitä miten isänmaan etua milloinkin pidetään. Tahattomat virheet eivät ole anteeksiantamattomia, mutta jos henkilö ajaa tietoisesti vihollisen etuja niin hän ei ole silloin meidän puolellamme. Kirjoitan vihollisesta, koska meillä on sellainen. Meidän vihollisemme on Venäjä. Me emme tahdo pahaa Venäjän kansalle, mutta meidän on tunnustettava Venäjän valtion käyttäytyvän meitä kohtaan siten kuin tänä aikana voidaan katsoa vihollisen käyttäytyvän. Sotakin meillä on päällä, mutta tällä kertaa ja toistaiseksi onneksi vain informaatiosota. Kokemusta ei niistä ole juuri kellään, mutta minulla on epäilys siitä, että jos me hävitään informaatiosodassa taistelu toisensa jälkeen niin me joudutaan kivääritaisteluun. Sitä en tahdo. Siksi kehoitan ja kannustan olemaan lujana tässä informaatiosodassa.

Eli jonkun viisi vuotta sitten kirjautuneen ja 4400 viestiä kirjoittaneen impivaaralaisen merkitseminen punatähdellä on suuri voitto tässä isänmaallisessa informaatiosodassa? Just :) Minä vielä taidan ihan vanhanaikaisesti ajatella että jos tästä sota tulee niin se ratkaistaan muualla kuin MP-netin röllimerkeillä...
 
Voisin ottaa ihan vapaaehtoisesti Daavidin tähdellä varustetun "Mossad"-leiman! :D
 
Jumalaares... miten hemmetissä yhtäkkiä on jotenkin vapaa olo ??
Tuntuu että nyt olis asiaa.....!
 
Jumalaares... miten hemmetissä yhtäkkiä on jotenkin vapaa olo ??
Tuntuu että nyt olis asiaa.....!
Löysin sulle just oivallisen avatarin; :)

soviet-space-program-propaganda-poster-10.jpg
 
Back
Top