Bannit ja varoitukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TomTom
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Mistäs mä pisteen sain? :o
Viimeinen postaus koski twitter viestejä missä oli kuvia venäjän perustamasta Tankkien korjaus tehtaasta syyrisassa.
Eikä siinä ollut mitään tekstiä minun puolesta kirjoitettuna.

Piste tuli syyria ketjun viestistä...

Mistäs mä pisteen sain? :o
Viimeinen postaus koski twitter viestejä missä oli kuvia venäjän perustamasta Tankkien korjaus tehtaasta syyrisassa.
Eikä siinä ollut mitään tekstiä minun puolesta kirjoitettuna.

Piste tuli syyria ketjun viestistä...
Olilo kyseessä mahdollisesti ylennyspiste arvon eversti?

Ainakaan jäähypisteitä ei tilillesi ole ropissut?

Oukei!
Tuli vain se ilmoitus " --- viesti syyria ketjussa " Piste annettu"
Niin kävin miettimään että mites ihmeessä viimeinen viesti oli ns banni pisteen arvoinen viesti mutta ymmärsin ilmeisesti väärin :)

Oukei!
Tuli vain se ilmoitus " --- viesti syyria ketjussa " Piste annettu"
Niin kävin miettimään että mites ihmeessä viimeinen viesti oli ns banni pisteen arvoinen viesti mutta ymmärsin ilmeisesti väärin :)
Olitko sattunut käyttämään raportointitoimintoa k.o. ketjussa?

En varmaankaan. Varmaan joku 1-3viikkoa sitten raportoin ja laitoin et "rölli" uusi tili.

Jäsen @jbp0909alkio pohdiskelee yhden pisteen verran oikeinkirjoituksen saloja ja viestin sisällöllisyyden kaikinpuolista suositeltavuutta.

Mitä tämä tarkoitaa?

Lueppa varoitetun pelaajan viestejä. Tiedätkö, että nämä postaukset ovat kuin hälytyskello moderaattoreiden valvontaseinällä? Muistumia taannoisista osallistujista? Emme ehkä ole ihan niin pöljiä kuin äkkiä luulisi. Joudumme koko ajan katsomaan tekstejä "sillä silmällä", oikeinkirjoitus ei ole mikään ongelma, sisältö voi olla ja sitten se kirottu hälytyskello, jonka olemme oppineet ottamaan ihan tosissamme.

.

Viimeksi muokattu:
Jäsen @jbp0909alkio ei sisäistänyt sitä että viesteissä tulee olla olemassa sisältö ja niiden tulee täyttää alkeellisimmat perusvaatimukset myös oikeinkirjoituksen suhteen. Toinen piste.

Jäsen @jbp0909alkio ei sisäistänyt sitä että viesteissä tulee olla olemassa sisältö ja niiden tulee täyttää alkeellisimmat perusvaatimukset myös oikeinkirjoituksen suhteen. Toinen piste.

Kun tämä oikeinkirjoitus näyttää olevan nyt kynnys kysymys.

Ja siitä antaa ylläpito ristiriitaista tietoa.
...... oikeinkirjoitus ei ole mikään ongelma, sisältö voi olla ja sitten se kirottu hälytyskello.....

Kuinka monta virhettä saa tekstisää olla ja mitä ne saa olla?

Kun tämä oikeinkirjoitus näyttää olevan nyt kynnys kysymys.

Ja siitä antaa ylläpito ristiriitaista tietoa.

Kuinka monta virhettä saa tekstisää olla ja mitä ne saa olla?

Sanotaanko näin, että siinä vaiheessa kun viestin sisällön ymmärtäminen on vaikeaa kirjoitus-, kielioppi- ja välimerkkivirheiden takia, on menty liian pitkälle. Äidinkielen aineita me emme täällä kirjoita emmekä modet arvostele, mutta jotta foorumissa olisi järkeä, olisi suotavaa että lukija pystyy ymmärtämään tekstin.

miten pääsee lahjoittajaksi. mulla on perintöä pikkasen vielä. jos lahjoittaa onko heti sotamarsalkka, onko mahdollista päästä armeijoiden kenraaliksi.
tarkoitan siis että lahjoittaa rahaa, ei toista kivestä.

PS. armeijoiden kenraali on sotamarsalkkojen esimies.

miten pääsee lahjoittajaksi. mulla on perintöä pikkasen vielä. jos lahjoittaa onko heti sotamarsalkka, onko mahdollista päästä armeijoiden kenraaliksi.
tarkoitan siis että lahjoittaa rahaa, ei toista kivestä.

PS. armeijoiden kenraali on sotamarsalkkojen esimies.

Amatööri, is it you?

Eiköhän tuolle ole karttaruudut tutumpia. Varmaan joku suunnistusharrastaja.

Olikos se siis se sama mies joka myös puurakenteisia häätäjiä suunnitteli? Vai kuka tämän karttaruutupommin lanseerasikaan.

Edit: Ai niin, se olikin se Charly. En liiemmin hepun tekstejä ole lukenutkaan kun on ilmeisesti ikibännätty alttereineen jo ennen "minun aikaani".

Viimeksi muokattu:
Back