Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TomTom kirjoitti:Kaukovittuilija +2 (Henkilökohtaisuuksiin meneminen) viestistä (ennen muokkausta).
MIlloinkas minä saan ne elinikäiset bannit, joita olen tässä melko kauan jo yrittänyt hankkia?
Tuo teston rooli esimerkiksi sotareservin "pikakuntoutuksessa" on varmasti mielenkiintoinen aihe. En edelleenkään omaa aiheesta riittävästä ymmärrystä että osaisin sanoa siitä oikein mitään, joten seuraavaa:
[Seuraava viesti ei nyt sovellu perheen pienemmille, eikä kohtuullisen tasapainoisen seksuaalimieltymkset omaavillekaan. Välttämättä.]
****Kuva poistettu ylläpidon toimesta****************
Ps. No onnistuihan se, minä jo säikähdin että on laitettu jonkin sortin estot päälle että ei pysty laittelemaan kuvia ihan mistä vain.
PPs. Antakaas nyt ikibänät niin ei tartte ensi kerralla sitten taas mennä tuonne miehet-tykkää-miehistä sivuille. Tulee jotensakin likainen olo. Ei tämä päivän porttikielto oikein tunnu vielä missään.
Tarvitaan enemmän.
MIlloinkas minä saan ne elinikäiset bannit, joita olen tässä melko kauan jo yrittänyt hankkia?
Eikö siellä tapahdu? Kertoo jotain palstan tasosta, mikäli jopa vihatut käyttäjät saavat jäädä banni-pyynnöstä huolimatta.Kaukovittuilija on toistuvasti pyytänyt ikibannia, myös yksityisesti. Tuntuu hölmöltä, mutta saamansa pitää.
Eikö siellä tapahdu? Kertoo jotain palstan tasosta, mikäli jopa vihatut käyttäjät saavat jäädä banni-pyynnöstä huolimatta.