Bannit ja varoitukset

Jäsen Fiskars bannattu. Röllikkä.
 
SvenDufva 1 pojo, ydinase pakkomielle, ota nyt jatkossa kaaliin mitä varoittelin.
Olitkin ihmeen pitkämielinen. Svenillä on paljon hyvää kamaa, mutta kyllähän me nyt vähemmästäkin saimme kiinni, mitä mieltä hän on ydinaseista.
Tragedia tässä asiassa on, että moni saattaa jopa olla samaa mieltä. Ainakin minä olen. Sain ajatuksesta kiinni kuitenkin viimeistään parin postaamisen jälkeen.
 
Jos saa bannin, miten sen huomaa? Tuleeko ilmoitus rekisteröinnissä käytettyyn sähköpostiin vai huomaako sen vain siitä ettei pysty kirjautumaan foorumille?
 
Jos saa bannin, miten sen huomaa? Tuleeko ilmoitus rekisteröinnissä käytettyyn sähköpostiin vai huomaako sen vain siitä ettei pysty kirjautumaan foorumille?

Ei pysty kirjautumaan ja kertoo miten pitkään tilanne jatkuu.

Olin itse ainoan bännipäiväni vuoden 2015 pakolaisketjun suuressa offtopic-bänniholokaustissa joten tiedän :D
 
Jäsen miikkaj. tuotti lyhyessä ajassa aika monta viestiä. Jo varsin äkkiä alkoi mäkärien pureksima nokkani vetää trollivainua. Valitan vain sitä, että en osaa vieläkään käyttää yhden pisteen varoitusmekanismia. :rolleyes:
 
Jäsen matti 1 piste. Sama syy kuin viimeksikin eli foliohattuiset salaliittoteoriat.
 
Jäsen miikkaj rauhoittuu 1 pisteen verran.
 
Jäsen fakiiri bannattu. Terveisiä Olginoon.
 
Jäsen Springeri 1 piste. Kielenkäytöstä oli varoitettu.
 
hommaboliisi pyysi bannia. Saamansa piti.
 
Siirretty runsaasti sekalaista mussuttelua täältä sinne minne kuuluu. Tämä ketju on tiedotteille banneista ja varoituksista.
 
Springeri 1 piste. Henkilöön käyvää sättimistä Trump-ketjussa.
 
JaakkoVeen banni poiki yks. yhteydenoton ja ehkä on parasta selvittää perusteita. Lukekaa nyt tarkkaan:

Yhdysvallat on käynyt monia sotia VAIN kansallisen turvallisuutensa takia. Yhdysvallat on mallivaltio kaikessa ja se on ylivoimainen kaikilla aloilla ja sen talous kasvaa ainakin 6 prosenttia joka vuosi. Yhdysvallat valmistaa ihmeaseita ja myy niitä vain humanismin hengessä. Yhdysvaltain presidentti on niin pätevä, että kukaan ei halua esittää kritiikkiä hänestä. Yhdysvaltain hallinnon kaikki temput ovat jos eivät hyväksyttäviä niin ainakin ymmärrettäviä. Yhdysvaltojen suorittama vakoilu myös liittolaisia koskien sataa yhteiseen laariin, se on kaikkien etu. Yhdysvaltojen vähemmistöt ovat ehdottoman tasa-arvoisia ja tulonjako maassa toteutuu todella mallikkaasti. Köyhänmiehen hampaat ovat halpamaista panettelua. Jnejne.

Miltä tuo teksti näyttää? Tasapuolisuuden nimissä: eikö tällaisen tekstin kirjoittaja saisi melkoista palautetta ja erittäin todennäköisesti bannin? Ja kun vaihdatte ylläolevaan Venäjän, niin aika ajoin tällaista saitille tulee. Silkkaa skeidaa, johon on siteeksi liimattu pari faktaa.

Ei ole mitään syytä toimia minkään ismin äänitorvena ja ryhtyä tarjoamaan alustaa tällaiselle tuotannolle. Ainakaan silloin, kun tuotanto saa ohjelmallisen sävyn, jota ei voi pitää faktoissa pysyvänä tekstinä.
 
Back
Top