Bannit ja varoitukset

vlad lomailee omasta pyynnöstään.
 
Jäsen eagle sortui sen verran rapsakkaan rasismiin että se on moro josnii aekoo.
 
Jäsen Pihatonttu ei tunnu saavan tänne johtavaa napanuoraa poikki omin voimin, joten pyydän ystävällisiä moderaptoreita lahjoittamaan minulle kuukauden tai kahden mittaiseen ahmimiseen sopivan banaanilastin jossain kohtaa ensiviikkoa.

(Modeavusteisen vieroitushoidon jälkeen varmaan onnistun itse pysymään kuivilla.)

Samalla kiitän raptoreita (liian) mielenkiintoisesta retoriikkaradasta ja toivotan Jumalan siunausta kaikille palstalaisille ja ateisteille vähintään tuplana + on the rocks.
 
Jäsen Pihatonttu ei tunnu saavan tänne johtavaa napanuoraa poikki omin voimin, joten pyydän ystävällisiä moderaptoreita lahjoittamaan minulle kuukauden tai kahden mittaiseen ahmimiseen sopivan banaanilastin jossain kohtaa ensiviikkoa.

(Modeavusteisen vieroitushoidon jälkeen varmaan onnistun itse pysymään kuivilla.)

Samalla kiitän raptoreita (liian) mielenkiintoisesta retoriikkaradasta ja toivotan Jumalan siunausta kaikille palstalaisille ja ateisteille vähintään tuplana + on the rocks.

AA-tukiryhmä evää pyynnön...muutos alkaa itsestä ;)
 
Emme päästä lyyristä ystäväämme Pihistä ihan näin vähällä. :cool:
 
Jäsen Pihatonttu ei tunnu saavan tänne johtavaa napanuoraa poikki omin voimin, joten pyydän ystävällisiä moderaptoreita lahjoittamaan minulle kuukauden tai kahden mittaiseen ahmimiseen sopivan banaanilastin jossain kohtaa ensiviikkoa.

(Modeavusteisen vieroitushoidon jälkeen varmaan onnistun itse pysymään kuivilla.)

Samalla kiitän raptoreita (liian) mielenkiintoisesta retoriikkaradasta ja toivotan Jumalan siunausta kaikille palstalaisille ja ateisteille vähintään tuplana + on the rocks.
Lisää teksteihisi vähän paatosta, väkivalta- ja joukkotuhontafantasioita sekä henkilöön käyvää haukkumista että vihapuhetta niin eiköhän sillä pääse alkuun..
 
Emme päästä lyyristä ystäväämme Pihistä ihan näin vähällä. :cool:

Päästäkää vaan. Jossain kohtaa tällä viikolla.

Lisää teksteihisi vähän paatosta, väkivalta- ja joukkotuhontafantasioita sekä henkilöön käyvää haukkumista että vihapuhetta niin eiköhän sillä pääse alkuun..

Ei ole ihan mun juttu.

Jos napanuoran katkaiseminen edellyttäisi siltojen polttamista, niin tekisin sen ehkä mieluummin vaikkapa komedialliset mittakaavat saavuttavalla off topic -tuotannolla jossa on vähän leikimielisyyttä mukana.

(Tosin harvat tekstejäni lukeneet lienevät huomanneet että nasevat onelinerit ja tarkka aiheessa pysyminen on enemmän alaani, joten pitäisi samalla opetella vähän kaunopuheisempi, monisanaisempi ja aiheesta eksyvämpi kirjoitustyyli.)
 
Ja vielä viskimiehiä tuntuu olevan, eihän tätä voi noin vain jättää, vai ?

Jos nyt satuin olemaan pikkuruisen tuiterissa 1987 - 1995 välisen yön niin ei se oikeuta vihjailemaan mitään allekirjoittaneen alkoholinkäytöstä.

Pakko jättää. Pitää saada tärkeämpiä asioita aikaan.

Pistäkää nyt vaan tällä viikolla se banaanilasti nosturinkoukkuihin ja pudottakaa tohon perätuhdolle.
 
Moro. Päästäkää nyt hyvät modet tuo Tonttu pois päiviltä. Mies tekee sen mitä miehen pitää. Jospa seuraavan HS-gaten jälkeen näemme ja kuulemme Hänet täällä uudelleen.

Minun herkkätuntoinen sieluni ottaa osumaa joka kerta, kun joudun painamaan banninappuloita. Erityisesti silloin, kun syy ei liity sääntöjen rikkomiseen. Mutta huomenna lähtee, että sitä mukaa tuota Pihatonttu sellaista lyhyttä parin lauseen tajunnanvirtaa. :geek:
 
Minun herkkätuntoinen sieluni ottaa osumaa joka kerta, kun joudun painamaan banninappuloita. Erityisesti silloin, kun syy ei liity sääntöjen rikkomiseen. Mutta huomenna lähtee, että sitä mukaa tuota Pihatonttu sellaista lyhyttä parin lauseen tajunnanvirtaa. :geek:

Kiitos.

Moro. Päästäkää nyt hyvät modet tuo Tonttu pois päiviltä. Mies tekee sen mitä miehen pitää. Jospa seuraavan HS-gaten jälkeen näemme ja kuulemme Hänet täällä uudelleen.

Seuraavat 3-5 vuotta on pakko tehdä niin ahkerasti sellaisia asioita, joista perhe edes saattaa kostua jotain, että banaanilastin mussuttamisen jälkeinen paluu on aika epätodennäköinen.
 
Viimeksi muokattu:
Jos nyt oikein näpyttelin niin Pihis huilaa kuukauden.

Valitettavasti ulkoilevan taruolennon banaanit eivät riittäneet edes välipalaksi.

Ole kiltti ja laita vaikka 2 - 3 kuukautta että saan hoidettua tärkeät asiat kuntoon. Pyydän ja ruinaan vaikkapa aprilipäivään eli 1.4. ulottuvaa banaaniproomua tuekseni.
 
Valitettavasti ulkoilevan taruolennon banaanit eivät riittäneet edes välipalaksi.

Ole kiltti ja laita vaikka 2 - 3 kuukautta että saan hoidettua tärkeät asiat kuntoon. Pyydän ja ruinaan vaikkapa aprilipäivään eli 1.4. ulottuvaa banaaniproomua tuekseni.

Paluuta odottellessa.. ;)
 

Anonyymit Anonyymit -vertaistukijärjestön loputtomien askelmien systeemin nimissä pyydän, toivon ja anelen itselleni vähintään huhtikuulle ulottuvaa porttikieltoa ihan siksi että saisin suunnattua ajatukseni, tarmottomuuteni ja aikaansaamattomuuteni itseni kannalta hyödyllisempiin asioihin.

Myönnän toki että maskotin pyrkimys itsenäistyä voi olla ottovanhempina toimivalle yhteisölle kova pala, mutta sellaistahan elämä on. Puutarhatontut lähtevät querilla gardening -retkilleen, saunatontut käyvät ulkomailla kylpemässä, riihitontut - ikävä kyllä - vaihtavat puimalat kulman kuppiloihin ja pihatontut pakenevat lumitöitä sisätiloihin. (Joulutonttujen surkeista kohtaloista sesonkiajan ulkopuolella vaikenemme tässä huomaavaisuussyistä.)

Olkaa nyt armollisia... Mä jopa lahjoitin teille salaisen Kanelichilireseptini etukäteisenä kiitoksena siitä, että autatte mua katkaisemaan tämän kauhean addiktion ja heti tarjotaan sisäänpääsy. Ei, ei, ei...

Ymmärrän toki, että tavoitteet ja toiveet eivät aina kohtaa ja että kaikki on suhteellista, mutta vapauttakaan nyt meikäläinen. Muuten huudan Serious Yahoon avuksi.


Tai vähemmän seriousin vähemmän yahoon.

 
Viimeksi muokattu:
Back
Top