Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jäsen Pihatonttu ei tunnu saavan tänne johtavaa napanuoraa poikki omin voimin, joten pyydän ystävällisiä moderaptoreita lahjoittamaan minulle kuukauden tai kahden mittaiseen ahmimiseen sopivan banaanilastin jossain kohtaa ensiviikkoa.
(Modeavusteisen vieroitushoidon jälkeen varmaan onnistun itse pysymään kuivilla.)
Samalla kiitän raptoreita (liian) mielenkiintoisesta retoriikkaradasta ja toivotan Jumalan siunausta kaikille palstalaisille ja ateisteille vähintään tuplana + on the rocks.
Sitten vasta kun on ollut täysin pohjalla ja omasta halusta haluaa parannusta on toivoa, muuten on vain repsahduksen riski suuri.AA-tukiryhmä evää pyynnön...muutos alkaa itsestä
Lisää teksteihisi vähän paatosta, väkivalta- ja joukkotuhontafantasioita sekä henkilöön käyvää haukkumista että vihapuhetta niin eiköhän sillä pääse alkuun..Jäsen Pihatonttu ei tunnu saavan tänne johtavaa napanuoraa poikki omin voimin, joten pyydän ystävällisiä moderaptoreita lahjoittamaan minulle kuukauden tai kahden mittaiseen ahmimiseen sopivan banaanilastin jossain kohtaa ensiviikkoa.
(Modeavusteisen vieroitushoidon jälkeen varmaan onnistun itse pysymään kuivilla.)
Samalla kiitän raptoreita (liian) mielenkiintoisesta retoriikkaradasta ja toivotan Jumalan siunausta kaikille palstalaisille ja ateisteille vähintään tuplana + on the rocks.
Emme päästä lyyristä ystäväämme Pihistä ihan näin vähällä.
Lisää teksteihisi vähän paatosta, väkivalta- ja joukkotuhontafantasioita sekä henkilöön käyvää haukkumista että vihapuhetta niin eiköhän sillä pääse alkuun..
Ja vielä viskimiehiä tuntuu olevan, eihän tätä voi noin vain jättää, vai ?vähintään tuplana + on the rocks.
Ja vielä viskimiehiä tuntuu olevan, eihän tätä voi noin vain jättää, vai ?
Moro. Päästäkää nyt hyvät modet tuo Tonttu pois päiviltä. Mies tekee sen mitä miehen pitää. Jospa seuraavan HS-gaten jälkeen näemme ja kuulemme Hänet täällä uudelleen.
Minun herkkätuntoinen sieluni ottaa osumaa joka kerta, kun joudun painamaan banninappuloita. Erityisesti silloin, kun syy ei liity sääntöjen rikkomiseen. Mutta huomenna lähtee, että sitä mukaa tuota Pihatonttu sellaista lyhyttä parin lauseen tajunnanvirtaa.
Moro. Päästäkää nyt hyvät modet tuo Tonttu pois päiviltä. Mies tekee sen mitä miehen pitää. Jospa seuraavan HS-gaten jälkeen näemme ja kuulemme Hänet täällä uudelleen.
Jos nyt oikein näpyttelin niin Pihis huilaa kuukauden.
Valitettavasti ulkoilevan taruolennon banaanit eivät riittäneet edes välipalaksi.
Ole kiltti ja laita vaikka 2 - 3 kuukautta että saan hoidettua tärkeät asiat kuntoon. Pyydän ja ruinaan vaikkapa aprilipäivään eli 1.4. ulottuvaa banaaniproomua tuekseni.