Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lukeekos jossain mistä niitä pisteitä jaellaan?
Meinaa jo jännittää et oonko onnistunut huomaamattani kerryttämään jonkun lottorivin itselleni
Varoitukset:Mä käytän palstaa pelkästään puhelimella ja pystyn lukemaan ketjuista pari ekaa tai pari vikaa viestiä (onks tää joku iphonen erikoisuus vai ihan normaalia?) ja mulle ei aukee et mistä niitä bongoja jaetaan. Vissiin jos nyt lähtee asiattomasti herjaamaan, tukkii palstan tussuilla tai propagandalla..
Ja aikaisemmat pisteet siis ei vanhene koskaan... eli synnit kumuloituu tehokkaastiVaroitukset:
1 piste - Banni, 1 päivä.
2 pistettä - Banni, 3 päivää.
3 pistettä - Banni, 1 viikko.
4 pistettä - Banni, 2 viikkoa.
5 pistettä - Banni, 1 kuukausi.
6 pistettä - Banni, 2 kuukautta.
7 pistettä - Banni, 3 kuukautta.
8 pistettä - Banni, 6 kuukautta.
9 pistettä - Banni, 12 kuukautta.
10 pistettä - Ikuinen porttikielto.
Ikuinen porttikielto voi tulla myös suoraan ilman varoituksia.
Ei Kankkunenkaan autoaan myy vaikka kortti olisi kuukauden laitoksellaMustaruuti on palstan suola. Toivottavasti tunnus ei suuntaa pysyvästi autuaammille metsästysmaille.
Joo. Mut mitä ne synnit on?
TomTomin digitaulut :oEivätkö Moseksen kivitaulut ole tuttuja?
Homma selvä. Mooses, palavat pusikot ja ilmestyskirjan pedot. Olishan se nyt pitäny itekkin tajuta, blondi mikä blondi.
Paikkaan uraa uurtavaa jälkeenjääneisyyttäni lausumalla muutaman ave marian ja teen asiaan kuuluvat katumusharjoitukset. Jos myöhemmin tuotokseni muuttuvat entistä sekavimmiksi, se johtuu ave marioiden kyytipoikana nautitusta ehtoollisviinistä. Jos musta ei enää kuulu, olen kännipäissäni naulannut itseni ristin korvikkeena toimivaan pihakoivuun.
Homma selvä. Mooses, palavat pusikot ja ilmestyskirjan pedot. Olishan se nyt pitäny itekkin tajuta, blondi mikä blondi.
Paikkaan uraa uurtavaa jälkeenjääneisyyttäni lausumalla muutaman ave marian ja teen asiaan kuuluvat katumusharjoitukset.
Kevyt ja keskiraska kenttävittuilu on Suomalaista perinnettä. Sillä mielestäni vaan selvitellään kohteen luonetta ja reagointia tilanteisiin ja myös ehkä sitä välittämistä. Kumma, ettei Ruotsalaiset sitä niin osaa, ainoataan kehuvat,halailevat ja tsemppaavat toinen toistaan, joka kuullostaa joskus lapselliselta ja hinttimäiseltä.