Bannit ja varoitukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TomTom
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Mustaruudille 5 pistettä, minä en jaksa katella enää yhtään tuota rölläystä joka lirpakkeessa. Seuraavalla kerralla lähtee kokonaan.

Lukeekos jossain mistä niitä pisteitä jaellaan?

Meinaa jo jännittää et oonko onnistunut huomaamattani kerryttämään jonkun lottorivin itselleni

Mä käytän palstaa pelkästään puhelimella ja pystyn lukemaan ketjuista pari ekaa tai pari vikaa viestiä (onks tää joku iphonen erikoisuus vai ihan normaalia?) ja mulle ei aukee et mistä niitä bongoja jaetaan. Vissiin jos nyt lähtee asiattomasti herjaamaan, tukkii palstan tussuilla tai propagandalla..

Mä käytän palstaa pelkästään puhelimella ja pystyn lukemaan ketjuista pari ekaa tai pari vikaa viestiä (onks tää joku iphonen erikoisuus vai ihan normaalia?) ja mulle ei aukee et mistä niitä bongoja jaetaan. Vissiin jos nyt lähtee asiattomasti herjaamaan, tukkii palstan tussuilla tai propagandalla..
Varoitukset:
1 piste - Banni, 1 päivä.
2 pistettä - Banni, 3 päivää.
3 pistettä - Banni, 1 viikko.
4 pistettä - Banni, 2 viikkoa.
5 pistettä - Banni, 1 kuukausi.
6 pistettä - Banni, 2 kuukautta.
7 pistettä - Banni, 3 kuukautta.
8 pistettä - Banni, 6 kuukautta.
9 pistettä - Banni, 12 kuukautta.
10 pistettä - Ikuinen porttikielto.

Ikuinen porttikielto voi tulla myös suoraan ilman varoituksia.

Varoitukset:
1 piste - Banni, 1 päivä.
2 pistettä - Banni, 3 päivää.
3 pistettä - Banni, 1 viikko.
4 pistettä - Banni, 2 viikkoa.
5 pistettä - Banni, 1 kuukausi.
6 pistettä - Banni, 2 kuukautta.
7 pistettä - Banni, 3 kuukautta.
8 pistettä - Banni, 6 kuukautta.
9 pistettä - Banni, 12 kuukautta.
10 pistettä - Ikuinen porttikielto.

Ikuinen porttikielto voi tulla myös suoraan ilman varoituksia.
Ja aikaisemmat pisteet siis ei vanhene koskaan... eli synnit kumuloituu tehokkaasti

Perimmäinen synti on olla Venäjän trolli, se on automaattisesti virtuaalinen niskalaukaus. Muuten kaikki on ylläpitäjän ja moderaattorien harkinnan varassa, juuston laittamisesta makkaran alle aina kansanmurhaan yllyttämiseen :D

Edit
Ja lisäyksenä. Olen henkilökohtaisesti eri mieltä Mustaruudin banneista.

MUTTA, on myös muistettava, ettei tämä ole demokratia. Emme ole millään valtion sivustolla. Tämä on TomTomin perustama ja ylläpitämä yksityinen foorumi, joten käytännössä olemme kaikki vieraana hänen virtuaalisessa olohuoneessaan. Ja oli vieras isäntänsä kanssa asioista samaa mieltä tai ei, niin isännällä on aina valta omassa kodissaan, eli tässä tapauksessa foorumillaan. Ja sitä on kunnioitettava.

Viimeksi muokattu:
Homma selvä. Mooses, palavat pusikot ja ilmestyskirjan pedot. Olishan se nyt pitäny itekkin tajuta, blondi mikä blondi.

Paikkaan uraa uurtavaa jälkeenjääneisyyttäni lausumalla muutaman ave marian ja teen asiaan kuuluvat katumusharjoitukset. Jos myöhemmin tuotokseni muuttuvat entistä sekavimmiksi, se johtuu ave marioiden kyytipoikana nautitusta ehtoollisviinistä. Jos musta ei enää kuulu, olen kännipäissäni naulannut itseni ristin korvikkeena toimivaan pihakoivuun.

Homma selvä. Mooses, palavat pusikot ja ilmestyskirjan pedot. Olishan se nyt pitäny itekkin tajuta, blondi mikä blondi.

Paikkaan uraa uurtavaa jälkeenjääneisyyttäni lausumalla muutaman ave marian ja teen asiaan kuuluvat katumusharjoitukset. Jos myöhemmin tuotokseni muuttuvat entistä sekavimmiksi, se johtuu ave marioiden kyytipoikana nautitusta ehtoollisviinistä. Jos musta ei enää kuulu, olen kännipäissäni naulannut itseni ristin korvikkeena toimivaan pihakoivuun.

Tässä on minun kantani kaikenlaiseen kärsivällisyyttä koettelevaan käytökseen. Pyhää povea ei turhaan seinälle laiteta.

Kärsivällisyydellä on aina rajansa.

Erinomainen juttu toi "svart-puuteri" banni... Hurraa ja eläköön laudan ylläpito (y)... Nyt palautui uskoni oikeudenmukaisuuden ja hyvyyden olemassaoloon ja sen valtaan tässä pahuuden ja vääryyden valtaamassa "avaruudessa"..

Kevyt ja keskiraska kenttävittuilu on Suomalaista perinnettä. Sillä mielestäni vaan selvitellään kohteen luonetta ja reagointia tilanteisiin ja myös ehkä sitä välittämistä. Kumma, ettei Ruotsalaiset sitä niin osaa, ainoataan kehuvat,halailevat ja tsemppaavat toinen toistaan, joka kuullostaa joskus lapselliselta ja hinttimäiseltä.

Meneppä tekemään tuo japanissa ja katso miten käy, työyhteisössä. Kulttuurieroja, me suomalaiset ollaan jumalan hylkäämästä metsästä ja käytöstavat on sen mukaiset.

Back