Mitkä sensuroidut postit?
Annan olla, koska en jaksa kahlata läpi kaikkia tuhansia viestejä ja nostaa niitä ylös. Kyse on jälkikäteen lisätyistä yliviivauksista viesteissäni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mitkä sensuroidut postit?
Kyse voi olla ohjelmistoviasta. Esimerkiksi käyttömissäni jira - ja wiki -ohjelmistoissa on juuri tuo ongelma. Ohjelma tulkitsee tietyn merkin yliviivaustoiminnan alkumerkiksi. Ja kun tekstissä esiintyy myöhemmin loppumerkki, niin koko väli yliviivataan.
Joudunkin kirjoittamaan usein suomen kielen vastaisesti etten joutuisi automaattiyliviivauksen uhriksi.
Unohdit @Teme :n "disinformaation jakajat" ja nykytermin "Putinin trollit"..Pikkusimo: 1 piste. Jatkuva foorumilaisten kutsuminen punikiksi.
Yleisesti ottaen viimeinen varoitus foorumilaisten haukkumisesta eri termein.
Meidän "natsifoorumilla" kirjoittaa "punikkeja" ja "bolsevikkeja", foorumin modet ovat "fasisteja" ja "ryssänkätyreitä", "viherbolsevikit" ovat vallanneet foorumin, "kuulapäät" kirjoittavat tänne "hommastaan"
(Riittääkö kärjistetysti vai jatkanko?)
Unohdit @Teme :n "disinformaation jakajat" ja nykytermin "Putinin trollit"..
Myö ei hansai olla niin herkkäpeppuisia kuin komisario Peppone, sun ja mun persus kestää pienet haukkumiset.
Myö ei hansai olla niin herkkäpeppuisia kuin komisario Peppone, sun ja mun persus kestää pienet haukkumiset.
Baikal teroittaa ratsuväen sapelin pyyhkäisemällä lapetta pari kertaa takamukseen!
Noo, yleensä kun jokin näyttää paskalta, haisee paskalta, ja maistuu paskalta, se on paskaa. Ja Hesarin jutuissa tämä toistuu 99/100 kerrasta.Onkohan täällä ihmisillä vaikeaa jättää "hassun hauskat" linkit, kuten "hs.paskamedia.." postaamatta? Mä olen painanut noista niin monta kertaa "ilmoita"-nappia että alan kohta turhautua ja postata myös paskottuja linkkejä. Veikkaan vaan että mulle banni napsahtaisi samantien. Kenties Hesaria pidetään palstalla jossain omassa arvossaan siten että ne linkit saa rikkoa "hassuun" muotoon?
Pikkusimo: 1 piste. Jatkuva foorumilaisten kutsuminen punikiksi.
Yleisesti ottaen viimeinen varoitus foorumilaisten haukkumisesta eri termein.
Meidän "natsifoorumilla" kirjoittaa "punikkeja" ja "bolsevikkeja", foorumin modet ovat "fasisteja" ja "ryssänkätyreitä", "viherbolsevikit" ovat vallanneet foorumin, "kuulapäät" kirjoittavat tänne "hommastaan"
(Riittääkö kärjistetysti vai jatkanko?)
@baikal :n "pelipaita" pitää nostaa kattoon ja kunnioittaa. Ei tarvita korvaajaa.Ihan kuin täällä olisi tunkua Baikalin moden pallille?