Bannit ja varoitukset

Kannattaa muistaa, että bannipisteet kumuloituu eli seuraavissa banneissa on aina edellisten pisteet mukana.
 
En ole jaksanut ilmoitella noita varoitus/banni -pisteitä, koska olen aina väärässä, teki sitten ihan mitä tahansa.

Varoitukset:
1 piste - Banni, 1 päivä.
2 pistettä - Banni, 3 päivää.
3 pistettä - Banni, 1 viikko.
4 pistettä - Banni, 2 viikkoa.
5 pistettä - Banni, 1 kuukausi.
6 pistettä - Banni, 2 kuukautta.
7 pistettä - Banni, 3 kuukautta.
8 pistettä - Banni, 6 kuukautta.
9 pistettä - Banni, 12 kuukautta.
10 pistettä - Ikuinen porttikielto.

Ikuinen porttikielto voi tulla myös suoraan ilman varoituksia.

Tämä on edelleen voimassa ja pisteet kumuloituu. Saat todnäk ensimmäisestä häröilystä 3 pistettä, sen jälkeen ehkä taas 3 pojoa, sitten on herran hallussa.

Voit myös saada banaanin ihan vaan koska minusta tuntuu siltä. Jos ei homma maistu, voi jatkaa vaikka vauvafoorumilla.

PS: En jaksa edes ulista siitä, mitä minä näen ja te ette.
 
Voi lainata sen viestin ja liittää toiseen otsikoltaan oikeampaan ketjuun.
Näin tietysti voi tehdä, mutta ongelmana on keskustelun fluidi luonne; välttämättä ei huomaa syyllistyvänsä OT:hen, jos keskustelu siirtyy sivuun otsikon aiheesta.
 
En ole jaksanut ilmoitella noita varoitus/banni -pisteitä, koska olen aina väärässä, teki sitten ihan mitä tahansa.
Ilmeisesti foorumisoftassa ei ole mitään miinuspistetiliä joka näkyisi käyttäjälle? Varsinkin jos muuttaisi tuota asteikkoa niin että yksi pistettä olisi varoitus ja se näkyisi käyttäjälle, niin sen osaisi ottaa varoituksena. Toki kerralla voisi antaa enemmänkin pisteitä jolloin tulisi suoraan bannia, kuten nytkin.

Tämä on edelleen voimassa ja pisteet kumuloituu.
Nollautuvatko pisteet jossain vaiheessa; esim. vuoden alussa tms? Ilmeisesti ainakaan banni ei nollaa saldoa.

Saat todnäk ensimmäisestä häröilystä 3 pistettä, sen jälkeen ehkä taas 3 pojoa, sitten on herran hallussa.
Onko näissä jotain suuntaviivoja tai rangaistusasteikkoja?

Voit myös saada banaanin ihan vaan koska minusta tuntuu siltä. Jos ei homma maistu, voi jatkaa vaikka vauvafoorumilla.
Toki tämä on itselleni tärkeä foorumi eikä tarkoituksena ole keikuttaa venettä. Lähinnä pyrkimyksenä on kehittää foorumia, ja toisaalta ymmärrän sen että foorumin ylläpitäminen vie aikaa ja kaikki ylimääräinen vain lisää työmäärää.
 
Näin tietysti voi tehdä, mutta ongelmana on keskustelun fluidi luonne
Mä ajattelen niin että keskustelu netissä ei ole samalla tapaa fluidi, kuten livekeskustelu ihmisten kesken.
Netissä olevan kirjoitetun tekstin on pysyttävä paremmin sille kirjoitetun otsikon piirissä.

Livekeskustelu muussa ympäristössä kyllä rönsyilee mihin vaan.

.
 
Näin tietysti voi tehdä, mutta ongelmana on keskustelun fluidi luonne; välttämättä ei huomaa syyllistyvänsä OT:hen, jos keskustelu siirtyy sivuun otsikon aiheesta.
Suurin osa OT:sta on a) inttimuisteluja b) trump paskaa, c) meidän omien poliitikkojan haukkumista. Hoksottimissa on vikaa jos näihin päätyy kommentoimaan huomaamatta :)

Ukraina-ketjun osalta olen kehittänyt itselleni varsin toimivan strategian. Jatkan ketjun lukemista aina siitä mihin edellisellä kerralla jäin. Sen sijaan, että vastaisin heti johonkin viestiin, painan tuota '+Quote' (Lainaa?) linkkiä ja jatkan ketjun lukemista.
Kun saan ketjun hännän kiinni, täräytän kerralla kaikki lainaukset tähän viestin kirjoituslaatikkoon ja 90% lainauksista saa tässä vaiheessa poistaa, koska joku muu oli jo ehtinyt postaamaan saman asian mitä itse meinasin kommentoida tai keskustelu lainatusta aiheesta on jo hiipunut, eikä aikomani vastaus ole enää ajankohtainen tai muuten menettänyt lisäarvonsa.
Samalla karsiutuu liuta mukahauskoja onelinereitä, koska pienen viiveen jälkeen siinä hetkessä hauskalta tuntunut heitto ei enää itsestäkään ole enää postaamisen arvoinen.
 
Ukraina-ketju on myös massiivisesti vieraiden seuraama. Best you can get, oikein toteutettuna. Itse puuttuisin lujasti pelkkien Twitter-viestien spämmäämiseen. Pitäisi aina laittaa selite, lyhyt arvio, ja miettiä, mitä lisäarvoa tulee vai tuleeko mitään, ennen kuin painaa nappia. Välillä ketju oli kuin Twitter-purske, erityisesti pari nikkiä liki pelkästään spämmäsi. Twitteriin voi mennä muutenkin sotaa seuraamaan.

Olin jo jyrkästi ilmoittanut jättäväni palstalle kirjoittamisen (seurasin kyllä), mutta suurhyökkäys Ukrainaan veti takaisin kirjoittamaan. Tulin tänne 2013, kun haistoin Euroopan tulevan suunnan.

Jos on useampi mode, ja jos mode on yliaktiivinen, siinä voi tulla myös ristiriitoja. Olin vähän aikaa modena kauan sitten ja tein äkkipikaisia virheitä tilanteessa, jossa Suomi jakautui pakolaisongelman alkaessa. Helpompaa olla rivissä. Nyt antaisin purkaa enemmän höyryä, kunhan lakia ei rikota. Silloin pelkäsin pelon ja epävarmuuden poikimaa ja tahattoman kiihottamisen synnyttämää väkivaltaa. Historia on osoittanut, että väkivaltaa kokevat tavalliset suomalaiset, monet heistä naisia. Se siitä.

Adminin laatikko ja adminin säännöt on sopinut minulle ihan hyvin. Aika monta viestiä olen jos saanut kirjoittaa ilman bannia. Jos joku alkaa ärsyttää, pistän ignoreen enkä jää tappelemaan.
 
En ole jaksanut ilmoitella noita varoitus/banni -pisteitä, koska olen aina väärässä, teki sitten ihan mitä tahansa.



Tämä on edelleen voimassa ja pisteet kumuloituu. Saat todnäk ensimmäisestä häröilystä 3 pistettä, sen jälkeen ehkä taas 3 pojoa, sitten on herran hallussa.

Voit myös saada banaanin ihan vaan koska minusta tuntuu siltä. Jos ei homma maistu, voi jatkaa vaikka vauvafoorumilla.

PS: En jaksa edes ulista siitä, mitä minä näen ja te ette.
Et ole harkinnut moderaatio-iskuryhmää laajentaa? Aiemmin tätä eliittiosastoa täällä useampi ollut. Kuin yksi.
 
Loppuuko Kyylän banni joskus? Vähän myös kiinnostaisi tietää mistä näinkin pitkä banni tuli, en äkkiseltään keksi syytä viestihistoriaa selaamalla.
 
Kerro toki jos tiedät.

Kaksi vaihtoehtoa:

1. Epäsuositut näkemykset politiikkakeskusteluissa. Näkemykset Haaviston presidenttiydestä, Mäenpään poistamisesta festareilta, veronalennuksista jne. eivät miellyttäneet kaikkia.

2. Ukraina-ketjussa höpöttäminen Leo 2R:n ylikuumenemisista ym. liian kauaksi ketjun ytimestä meneminen.
 
Kaksi vaihtoehtoa:

1. Epäsuositut näkemykset politiikkakeskusteluissa. Näkemykset Haaviston presidenttiydestä, Mäenpään poistamisesta festareilta, veronalennuksista jne. eivät miellyttäneet kaikkia.

2. Ukraina-ketjussa höpöttäminen Leo 2R:n ylikuumenemisista ym. liian kauaksi ketjun ytimestä meneminen.
Moi,

Rekisteröidyin ihan vain välittääkseni terveiset Faijalta, eli ”Kyylältä”. Hän sai nähtävästi pysyvän banskun sillä perusteella, että on trolli. Mielenkiintoinen tuomio Kadettikoulun käyneelle ex-meriupseerille. Tämä hymyilytti häntä kovasti. En viitsi näin julkisesti toistaa miksi hän tätä foorumia kutsui :ROFLMAO:

Mut nou hätä. Lähtivät parin kaverinsa kanssa purjeveneellä Välimeren ja Kanarian saarten kautta Karibialle, josta kotiutuvat joskus keväällä. Pitkäaikainen unelma käy toteen.

Eli oikein hyvää jatkoa (lähes) kaikille! Pitäkää lippu korkealla.

-Janne
 
En viitsi näin julkisesti toistaa miksi hän tätä foorumia kutsui :ROFLMAO:
No sitten hän ei varmaan yllättynyt saamastaan kohtelusta jos näin (ilmeisesti) halveksi alustaa ja sen käyttäjiä. Tämä kyllä valkeni ainakin minulle ennenkuin lensi ignoreen.

Mun kummisetänikin kävi kadiksen. Silti kuoli dementikkona paskat housuissa kuten meistä useimmille tulee käymään. Voimia vaan isälle ja pojalle.
 
Back
Top