BCAA - aminohapot palautumisessa - kokemuksia?

mienkoiv

Kersantti
Normi marketti palkkari: n 20g prodea ja 20-40 g hiilaria. Tämäntyyppisten palkkarien on jo tutkimuksissakin todettu kohottavan proteiinisynteesiä ja nopeuttavan palautumista.

Jos haluaa optimoida vielä hitusen, mutta pysytellä markettitavarassa, niin litran hyla-maito palkkariksi on vielä parempi: 32g prodea ja ~47g hiilaria sekä reippaasti enemmän nestehukan paikkausta.
Hyla myös siksi, etta siinä maitosokeri on pilkottu valmiiksi nopeampaan muotoon.

Pelkkä palkkari ei tee autuaaksi, vaan ruokavalio kokonaisuudessaan merkkaa eniten. Tyyliin 1.8 - 2 grammaa prodea / painokilo/päivä + puoli kiloa kasviksia / päivä on hyvä alku, mistä alkaa säätämään.
Hera treenin jälkeen, maitoprotsku illalla. Toki markettitetrat treenin jälkeen parempia kuin ei mitään...
 

Helikopteri

Kersantti
Hera treenin jälkeen, maitoprotsku illalla. Toki markettitetrat treenin jälkeen parempia kuin ei mitään...
Noinhan minä itse teen. Hera palkkariin ja misellaarinen kaseiini kollageenin kanssa iltapalalle.. Lisäksi eaa, gluta, krea, beta-alaniini treenin aikana ja muutenkin on tullut kokeiltua vähän kaikenlaista lisäravinnetta. Tiedän myös että suurin osa koko läjästä on lähempäna uskomushoitoa :ROFLMAO:

Koitin tuossa miettiä sellaista helposti lähestyttävästä mutta toimivasta kulmasta. Olen melko varma että ero kehityksessä kun verrataan litran hyla-maitopalkkaria älyttömään hifistelyyn on korkeintaa kaksi prosenttia. Eli yhtä tyhjän kanssa.

Tietysti, jos intoa on, niin sitten hommaa sheikkerin ja herasäkin, niin pääsee vähän halvemmallakin.
 
Top