Black lives matter (BLM)

Enpä lähe yksittäisen videon perusteella mitään sanomaan, vaikka eihän tuo kieltämättä kovin vaikuta. Poliiseja on kuitenkin sellainen määrä kuvassa, että tuli ekana mieleen, että ovat saaneet kenttäjohtajalta määräyksen vetäytyä syystä tai toisesta. Kyllä tuolla vahvuudella oltaisiin häirikkösakki saatu niputettua jos tarkoitus olisi ollut.
 
Enpä lähe yksittäisen videon perusteella mitään sanomaan, vaikka eihän tuo kieltämättä kovin vaikuta. Poliiseja on kuitenkin sellainen määrä kuvassa, että tuli ekana mieleen, että ovat saaneet kenttäjohtajalta määräyksen vetäytyä syystä tai toisesta. Kyllä tuolla vahvuudella oltaisiin häirikkösakki saatu niputettua jos tarkoitus olisi ollut.
Minkäs teet kun ainoa ase on pamppu.
 
Eihän noille brittiläisille vaippahousupoliiseille voi muuta kuin nauraa.

Ei kai ongelma ole poliiseissa vaan jos ylemmältä tasolta määrätään toimimaan tietyllä tavalla. Siksi tämä eräs ryhmä pyrkii saamaan omaa asiaansa ajavia ihmisiä pormestareiksi ja muihin päätöksentekopositioihin.
 
Eikös kaikki kehitysavut ja sen sellaiset pitäis nyt äkkiväkkiä kieltää? Mä oon nyt tosi huolissani tästä! Siis tollanen rahanlapiointi afrikkaankin on tosi leimaavaa ja rasistista, ikäänkuin ajateltaisi että ne tarttisi meiltä kurjilta valkoihoisilta apua, ettei ne pärjäis omillaan. Eikö samoin sitten tietysti sosiaalietuudet ja ne muut vihapuheeksi luokiteltavat hommat, ihan neutraalisti vaan niillekin oikeus hankkia ja kustantaa itse asumuksensa ja työpaikkansa niinkuin härmäläiselle peruspertsallekin, siis onhan tosi eriarvoistavaa ja leimaavaa joku maahanmuuttajan harkinnanvarainen lisätuki tulkkeineen. Kyllä on nyt mulla tosi huono fiilis tommosesta eriarvoistamisesta. Jostain geishoista ja eskimoista kyllä nyt vouhkataan ja sitten maksetaan kehitysaputsiljoonia.

tää nyt lipes ehkä vähän pusikkoon, mutta mulla on ollu vähän suhtautumisvaikeuksia sen jälkeen kun valtakunnan pääuuutisaiheet on ollut tiina jylhän miehekkäillä harteilla lepäävä huoltovarmuus, huumediilerin, kuminaaman ja perintörahoilla ryyppäävän heppulin suhdedraamat ja eskimopuikot
 
Fittan, missä se maalaisjärki oiken asustaa, jos vapaamatkustajia on lisääntymään päin, niin kyllä se mitta jossain vaiheessa on täysi.
 
Propagandalla toimintakyvyttömäksi tehty poliisi perääntyy väkijoukon edessä


Eivät nuo ole poliiseja.

Poliisi on se organisaatio ja henkilö, joka työnsä puolesta kohtaa periksi antamatta valtion vaarallisimmat sisäiset uhkat. Noi... Ihan siitä riippumatta, mitä palkkanauhassa lukee niin tuo organisaatio ei ole poliisi eivätkä nuo hassusti pukeutuneet henkilöt ole poliiseja. Olivat ehkä joskus menneisyydessä mutta siitä taitaa olla pitkä aika.

Ehkä noiden pitäisi vaihtaa asennetta, taktiikoita, välineitä, johtajia, vaipat ja alaa.
 
Back
Top