Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sitä vaikeutti huomattavasti se, kun auto oli viety piiloon.Malttoivatkohan vallankumoussoturit rankan viikonloppudokaamisen jälkeen odottaa että promillet veressä haihtuivat pois, vai hypättiinkö heti aamusta auton rattiin ?
Senkus tulee. Vapaassa maassa saa olla erimieltä milloin mistäkin asiasta. Eipä tuotakaan mielenilmaisua kaasuin ja kumiluodein hajoitettu, jossakin toisessa maassa näin oltaisiin tehty.Tällaisista viikonloppukapinoista saattaa tulla perinne. Keloapinat tämän aloitti. Tai no olihan niitä pakolaisreilejäkin keskustassa silloin pari vuotta sitten.
Taidat pitää minua peräkylän junttina joka ei tiedä muuta kuin Forssan ABC palveluaseman. Jonkin verran olen kuitenkin nähnyt maailmaa. Bangkokissa olen asunut viikon Shangrila hotellissa. Vuorokausi saman mitä turakaiset maksaa koko kahden viikon lomapaketista.No ei kyllä tasan tarkkaan tiedä, tuskin edes tietää mikä Donbass on
IsäMmaa kunniaan, ööörrrgh
En jaksa tässä pikkutunteina käydä tuota linkittämäsi jutun myöhnää läpi, mutta ihan maistiaisiksi semmoinen juttu, että on ihan odotettua, että tapausmääriin suhteutettuna tehohoitoon joutuvat ovat useammin rokotettuja kuin ei-rokotettuja maissa, joissa lähemmäs tai yli 90% on rokotettu ja joissa rokottamattomat ovat pääosin nuorempaa väkeä.
Uskotko sinä tosissasi, että mikasalmiset tuolla valehtelevat ja muokkailevat tilastoja rokotteille suotuisiksi ja että 99,9% alan tutkijoista on juonessa mukana? Valot - PÄÄLLE!
Hinausta ei ole olemassa, on vain lähi- tai varastosiirtoJep, eli poliisi voi suorittaa lähisiirtoja, kuten kerroin; varsinkin puheena olevassa kontekstissa. Lisäksi aiemmin mainitsemasi syyt (kunto, verot, vakuutus ym) eivät käytännössä ole syitä joiden takia poliisi hinauttaisi ajoneuvon häkkiin.
Hinauttamisen lisäksi poliisi voi siirrättää ajoneuvoja, mitä myös käytettiin.
Yleistä sotkemista. Sotkivat mielenilmauksenkin. Toiseen ketjuun kirjoitin että persujen, jotka toimivat järkevästi ja vastuullisesti, on otettava energia- ja polttoaineasiat työn alle. Ei saa antaa tilaa venäläisperäisille tyrkytyksille.Lähinnä noita joukkojen siirtoja ihmettelen. Ehkä tämä on nyt kuitenkin yleisempää hämmennystä siellä sun täällä.
Niin. Mikähän on todennäköisyys että osa covid19-rokotteista aiheuttaa ihan helvetisti viiveellä tulevia haittavaikutuksia, erityisesti nämä ns. boosterit. Pieni, hyvin pieni - onhan jo testattu ennennäkemättömän suurella testijoukolla. Monia asioita on selvinnut testaamalla miljoonilla ihmisillä kuten kuinka kauan rokotteen teho säilyy. Todennäköisyys pienenee koko ajan kun aika kuluu. Mutta entä jos se olisi 0.1% tai aivan olematon? Silti arpa osuisi ja "vituiksi meni". Mikä olisi siinä tilanteessa täydellisen myrskyn - ja raivon todennäköisyys? Lähestytäänkö sataa prosenttia? Kutsuisitteko sitä isoksi hännäksi joka huitoo ihan perkeleesti??Sitten se että joku THL:ssä kehtaa laittaa tuollaisen itsestäänselvästi epätoden twiitin, jossa väitetään että THL:n palveluntuottajilta keräämän tiedon perusteella avohoidossa näkyvien rokotehaittoja koskevien käyntien voimakas määrän kasvu EI VOI JOHTUA KORONAROKOTTEISTA, samalla kun FIMEA:lla on 16900 käsittelemätöntä koronarokotteiden haittavaikutusilmoa jonossa ja 7176 käsiteltynä (joista 4827 vakavia), niin ei pitäisi olla rakettitiedemies ymmärtääkseen että se ei voi olla muuta kuin paskapuhetta.
Niin. Mikähän on todennäköisyys että osa covid19-rokotteista aiheuttaa ihan helvetisti viiveellä tulevia haittavaikutuksia, erityisesti nämä ns. boosterit. Pieni, hyvin pieni, otettu riskiä ja testattu ennennäkemättömän suurella testijoukolla. Todennäköisyys pienenee koko ajan kun aika kuluu. Mutta entä jos se olisi 0.1% tai aivan olematon? Silti arpa osuisi ja "vituiksi meni". Mikä olisi siinä tilanteessa täydellisen myrskyn - ja raivon todennäköisyys? Lähestytäänkö sataa prosenttia?
Onko missään arvailtu että "entä jos niin ikävästi kävisi" niin kuinka Venäjä ja Kiina mahtavatkaan
sellaisen tilanteen tullessa toimia?
Minä en osaa sanoa vielä mitään. Viisaammilta kyselin ja THL:ää ei edelleenkään pidetä minään valehtelijana. Mitä lieneekin nyt taustalla niin asioihin tulee kevään aikana selkoa. Toivottavasti ei tule mitään yllätyksiä - ei etenkään ikäviä juuri silloin kun Venäjä on tuhoamassa naapurimaitaan.Olen eri yhteyksissä kehunut voimallisesti ja intohimoisesti THL:n toimintaa koronapandemian yhteydessä ja erityisesti Mika Salmista. Kun sitten mielestäni havaitsen suoraa valehtelua THL:n (+ tod.näk. FIMEA:nkin) toimesta, ei se ole hauskaa mutta en suostu pitämään turpaani kiinni ennen kuin se voimallisemmin tukitaan. Tai sitten rationaalisilla argumenteilla osoitetaan, että olen väärässä ja huoleni on turha.
Minä en osaa sanoa vielä mitään. Viisaammilta kyselin ja THL:ää ei edelleenkään pidetä minään valehtelijana. Mitä lieneekin nyt taustalla.
Alan toivoa että olen monessa asiassa väärässä. Miten minä toivonkaan että "vihreä siirtymäkin" vaurastuttaa Suomea entisestään. Maanviljelijätkään eivät enää siinä utopiassa tuota maitoa vaan sitran höpöhunajaa jota kasvaa vain Suomessa ja sitä kysytään kaikkialla. Aivan kaikkialla.
Eikös siellä olisi nuo korona langat erikseen... Täällä seurataa kun KANSAN SYVÄT RIVIT ajaa isämmaan asiaa.
Ajatellaas, jos luvut teoriassa pitäisivät paikkansa niin että syynä olisivat tietyt rokotteet, ja menisi vielä pahemmaksi. Sen jälkeen oltaisiin monessa maassa kusessa. Ei pelkästään ihmisten kiukku vaan juuri samaan aikaan tapahtuva sekä Venäjän että Kiinan reagointi. Kasakka kun ottaa minkä irti saa ja milloinhan sen on helpoin ottaa.Itsekin todella toivon että tammikuun 2022 osalta THL:n Avohilmon luvut ei pidä paikkaansa, koska muutoin olemme todella kusessa.