Convoy Finland tapahtuma

Tänne jutut mielenilmauksesta.

Itse näen tapahtuman hyvänä, siniristilippu heilui ja hastatellut ihmiset ovat huolissaan veroista, rajoituksista ja hallituksen politiikasta.
Mitä katsoin livenä niin hyvä meininki ja poliisin ei tarvinnut puuttua tapahtumaan.

Harvoin toivoo että tulispa läjä kasakoita miekkoin ja ruoskin.
 
Viimeksi muokattu:
Tuota mietin kun elokapina laittoi perseet ajotielle. Nyt tuo kansalaistottelettomuus on hyväksytty tapa vaikuttaa hallituksen politiikkaa kuten Ohisalo antoi silloin ymmärtää.

Onko mielenilmaisu vain vihervassareiden oikeus?

Jos joku kusee yhteisiin muroihin, niin onko sinne viksua laittaa oma pää sekaan
 
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että hallitus kaatuisi. Ja sekin kävisi, että energian hintaa halvennettaisiin. Ja minun sympatiani ovat niiden puolella, jotka ovat noiden takia rauhallisessa mielenosoituksessa. Niitäkin siellä on ollut. Ikävää, että vaatimuslistalla on järjettömiä vaatimuksia koronan suhteen. Ja ikävää, että tapahtuman järjestäjissä ja varmaan osallistujissa on henkilöitä, joiden agendalla on vain riidan ja eripuran kärjistäminen.

Yleisesti ottaen ilmeisesti kohtalaisen siististi käyttäydytty, vaikka autot on jätetty aika sikin sokin. En ole nähnyt sellaista paikkojen särkemistä, mitä normaalisti näkee vasemmistolaisten mielenosoituksissa itsenäisyyspäivänä.

Miten olisi yleislakko hallituksen kaatamiseksi toukokuusta alkaen? Sellaiseen voisin osallistua...
 
No niin, poliisi nyt tulee pistämään sekoilulle lopun. Jos eivät ymmärrä hajaantua niin saavat sitä vaan mitä itse kerjäävät - siinä vaiheessa on sitten turha uhriutua.:camo:
 
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että hallitus kaatuisi. Ja sekin kävisi, että energian hintaa halvennettaisiin. Ja minun sympatiani ovat niiden puolella, jotka ovat noiden takia rauhallisessa mielenosoituksessa. Niitäkin siellä on ollut. Ikävää, että vaatimuslistalla on järjettömiä vaatimuksia koronan suhteen. Ja ikävää, että tapahtuman järjestäjissä ja varmaan osallistujissa on henkilöitä, joiden agendalla on vain riidan ja eripuran kärjistäminen.

Yleisesti ottaen ilmeisesti kohtalaisen siististi käyttäydytty, vaikka autot on jätetty aika sikin sokin. En ole nähnyt sellaista paikkojen särkemistä, mitä normaalisti näkee vasemmistolaisten mielenosoituksissa itsenäisyyspäivänä.

Miten olisi yleislakko hallituksen kaatamiseksi toukokuusta alkaen? Sellaiseen voisin osallistua...

Myöhemmin helmikuussa on polttoainekuluja vastustavia mielenosoituksia vähemmällä sekoilulla ja ilman poliittisia puuhastelijoita. Toivottavasti tämä Convoy ei tahraa heidän mainettaan ja kyllästytä median huomiota.
 
Pitäis hinata kaupungin varikolle ja takas saa lunastaa hinauskuluja vastaan. Näin oli ainakin joissain kaupungeissa ennen Järjestyslakia.
Väärin pysäköidyn auton lähisiirto Helsingissä 118/162€ (2-veto/4-veto).
Jos viedään varikolle 177/213€. Iltalisät päälle, firmasta riippuen 26-138€.

Tuonne Tattarisuolle kun saa autonsa, alkaa tulemaan Convoy-keikalle hintaa: kallis bensa, uusi Karjala-lippis kun lähtee isolle kirkolle, auto hinataan ja sen saa vasta maanantaina, ei muutaku hotelli viikonlopuksi, maanantailta menettää ansion (tai tuurilla työpaikan). Karma - stadissa ei kannata tukottaa katuja…
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top