Convoy Finland tapahtuma

Valkoroskan kokoontuminen. Liput, maamme laulut jne häpäisty. Hyi, saatana.
Oli sitten ilmeiseti väärän väriset liput. Lauluna olisi pitänyt olla ilmeisesti

Johtuuko tuo, kun kutsut suomalaisia "valkoroskaksi" jostain sinuun kohdistuneesta loukkauksesta?

Itse koin ylpeyttä suomenlippujen määrästä, haastatteluissa ihmiset antoivat ymmärettäviä lausuntoja miksi ovat mielenilmaukseen tulleet, katsoitko livelähetystä?
 
Oli sitten ilmeiseti väärän väriset liput. Lauluna olisi pitänyt olla ilmeisesti

Johtuuko tuo, kun kutsut suomalaisia "valkoroskaksi" jostain sinuun kohdistuneesta loukkauksesta?

Itse koin ylpeyttä suomenlippujen määrästä, haastatteluissa ihmiset antoivat ymmärettäviä lausuntoja miksi ovat mielenilmaukseen tulleet, katsoitko livelähetystä?
täh, mitä vittua? miten sait minusta ryssäläisen? Ollaankohan me katottu samoja lähetyksiä ollenkaan?:ROFLMAO:

"Minä tahdon kaikkialla ja kaikissa tilanteissa, rauhan ja sodan aikana puolustaa isänmaani koskemattomuutta, sen laillista valtiojärjestystä sekä valtakunnan laillista esivaltaa. "
 
täh, mitä vittua? miten sait minusta ryssäläisen? Ollaankohan me katottu samoja lähetyksiä ollenkaan?:ROFLMAO:

"Minä tahdon kaikkialla ja kaikissa tilanteissa, rauhan ja sodan aikana puolustaa isänmaani koskemattomuutta, sen laillista valtiojärjestystä sekä valtakunnan laillista esivaltaa. "
Keitä luokittelet "valkoroskaksi", oletko jotenkin parempi ihmisenä vai miksi pystyt luokittelemaan jotkut ihmiset roskaksi, ihonvärinkö takia?

Emme varmaan katsottu samoja lähetyksiä, itse näin niissä normi suomalaisia joilla hätä nykytilanteesta.
 
Oli sitten ilmeiseti väärän väriset liput. Lauluna olisi pitänyt olla ilmeisesti

Johtuuko tuo, kun kutsut suomalaisia "valkoroskaksi" jostain sinuun kohdistuneesta loukkauksesta?

Itse koin ylpeyttä suomenlippujen määrästä, haastatteluissa ihmiset antoivat ymmärettäviä lausuntoja miksi ovat mielenilmaukseen tulleet, katsoitko livelähetystä?
Siitäkin, että lippuihin oli kirjoitettu iskulauseita?
Olitko siitäkin ylpeä?
 
Keitä luokittelet "valkoroskaksi", oletko jotenkin parempi ihmisenä vai miksi pystyt luokittelemaan jotkut ihmiset roskaksi, ihonvärinkö takia?

Emme varmaan katsottu samoja lähetyksiä, itse näin niissä normi suomalaisia joilla hätä nykytilanteesta.

Siellähän parhaillaankin kaljotellaan ja niskotellaan poliisille (jopa tönittiin) vaikka selvät ehdot annettu aikaisemmin. Tämä liike koostuu kaiken maailman kuplassa elävistä ryssänmielisistä, salaliittoporukoista ja muista hörhöistä, jotka minä yhdistän valkoroskaksi, oli ne sitten vasemmalta oikealta tai vaikka virtahepoja, niin samaa paskaa.

Suomessa ei mikään tämmöinen porukka päätä miten asiat menee, eikä varsinkaan saisi vaatia hallituksen eroa.

jne....:camo:
 
Onko nyt niin, kuten jotkut täällä sanovat, että jokainen mielenosoitus on jotain Putinismia ja hybridiä?

Ei vastauksena, mutta yleisesti.

Ottakaapa nyt huomioon, että on Venäjän etu, että homma menee tällaiseksi. Ei ollut luvassa mitään muuta.
Onko ihmisillä oikeus osoittaa mieltään vai pitääkö olla kaikista asioista hiljaa koska venäjä?

Saako puhua vielä vai pitääkö olla hiljaa koska venäjä?

Haluatko kertoa listan asioista, joista ei saa keskustella koska venäjä?

Ja tiedoksi: En aio totella sinua.

Jokainen, joka on hiljaa haluamistaan asioista suomessa koska "Venäjä" on paljon pahempi Putinsti kuin Bäckman.
 
Jokainen, joka on hiljaa haluamistaan asioista suomessa koska "Venäjä" on paljon pahempi Putinsti kuin Bäckman

Yleisöön upattu pelko johtaa helposti myös tähän. Pelon kautta ja metodilla johdettu kansa on vallanpitäjälle helppoa kauraa. Kun Suomessa vähänkään risahtaa edes jonkinlainen mielenilmaus kiidetään se paljastamaan putinilaiseksi hybridioperaatioksi. Tavattoman työteliäs ja taitava on tuo putini. Mutta leimaaminen toimii ja kuta harvempi nostaa nokkaansa ilmaisemaan mieltään. Kuten on tarkoituskin.

Tähän convoy-tapahtumaan en ota kantaa, pitää seurata vallankumouksen toteutumista, että ehtii sitten vaihtaa tapetin värit tarvittaessa. :cool:
 
Kun Suomessa vähänkään risahtaa edes jonkinlainen mielenilmaus kiidetään se paljastamaan putinilaiseksi hybridioperaatioksi. Tavattoman työteliäs ja taitava on tuo putini.
Tätä juurikin illalla yritin nostaa pohdintaan, että mikä on oikeasti järjestävän tahon osuus tämän tapahtuman suosioon. Nämä aiheet, varsinkin polttoaineen hinta on helppo "yleis" aihe, mutta sivuagendoina on kyllä epämääräisempiä tavoitteita.

Tämä on vähän kuin Joulupukki(putin) ja avuliaat tontut(anus&co)..olisin kyllä tämän kyseisen mielenilmauksen osalta melko valmis ainakin osan agendasta laittamaan kotikutoiseksi hybridioperaatioksi..
 
Onko siis vain vasemmistolla oikeus mielenilmauksiin, kuinka pitkään sinä jaksat hymyillä kun sinun muroihisi kustaan?

Kaikilla on oikeus mielenosoituksiin.

Mutta miten, missä ja milloin ne tapahtuvat on tyylilaji. Joka ratkaisee paljon menestyykö mielen ilmaus kansan syvissä riveissä

Tässä tapauksessa "muroihin kusemisella" tarkoitin Elokapinan tapaa järjestää mielenosoituksia. Jos he järjestävät mielenosoituksia, jotka jakavat kansaa. Niin onko muiden järkevää lähteä järjestämään samanlaisia mielenosoituksia.
 
Back
Top