Ilmoitin männä-iltana vaimolle että perheemme autokanta massavanhenee tulevien vuosien aikana ja ilmoitin Fiat ja Volvo henkilöautojen korvaamisesta. Elinkaariajatelun perusteella olin päätynyt siihen että Saksalainen Mercedes-Bentz A kuljetusjärjestelmä tulee kokonaiskustannuksiltaan edullisimmaksi, naapurin Reiska käyttää myös samaa ja voimme yhteishankinnoilla alentaa kustannuksia. Samalla ulkoistamme määräaikaishuollot merkkikorjaamolle ja minulta loppuu Motonetin osien kanssa rassaaminen ja voin keskittyä ydintoimintoihini, näin sitä säästöä syntyy.
Vaimo huomautti ettei hankintabudjetti riitä kahteen mersuun ja miiläs hän sitten käy töissä ja kuljettaa kuopusta lätkäharjoituksiin. Minä vastasin että kaluston laatu korvaa määrän, lisäksi vanhimmainen muuttaa pikapuoliin opiskelemaan, joten ikäluokkien pienentyessä kuljetuksen tarve vähenee, lisäksi voimme vähentää yhden petipaikan velkaisesta omakotitalostamme joka pienentää kustannuksia merkittävästi.
Valiokuntakäsittelystä tulee vaikea, mutta Tämä ON Ainoa Vaihtoehto (TONAVA)
Vaimo huomautti ettei hankintabudjetti riitä kahteen mersuun ja miiläs hän sitten käy töissä ja kuljettaa kuopusta lätkäharjoituksiin. Minä vastasin että kaluston laatu korvaa määrän, lisäksi vanhimmainen muuttaa pikapuoliin opiskelemaan, joten ikäluokkien pienentyessä kuljetuksen tarve vähenee, lisäksi voimme vähentää yhden petipaikan velkaisesta omakotitalostamme joka pienentää kustannuksia merkittävästi.
Valiokuntakäsittelystä tulee vaikea, mutta Tämä ON Ainoa Vaihtoehto (TONAVA)