Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä helpompi olisi tuhota niiden optiikat laserilla.Ottaakohan lankaohjattavien dronejen valokuidut lämpöä vastaan, jos niitä skannailis polttavalla laserilla halki taivaan?
Havujen lisääminen varustukseen/ghillieen on vanha temppu ihan tavallistakin tähystystä vastaan.Kun puhutaan siitä mikä suojaa ?
Suomalainen HAVU suojaa ja häivyttää lämpönäkymää. Reserviläisen tulee harjoitella havumajoitteen ja havupeitteisen tuliaseman tekoa.
Lämpökameroita saa jo kaupoista edullisesti.
Olishan se hyvä jos olis vaikka havupuku, mutta eihän se kovin realistista ole.
Pressuille ja kaiken maailman taikaviitoille en kovasti laittaisi painoarvoa ns. jokamiehen välineenä. Menkää ulos testailemaan kaverin kanssa, niin kyllä asia selkenee.
.
DJI - Niihin saa omat tuunatut softat ja ne on arkipäivää molemmin puolin rintamaa.Versioita on paljon googlaamalla saa avattua matopurkin kannen. Nuo kilkkeet jättää suuren määrän DJI rajoitteita eli mä en ole omalla kapealla osaamisella hyvää löytänyt (korjatkaa jos hyviä löytyy).Sen takia en ole itse kokeillut ja mun halpa dji on ”puhdas” ja on perus metsän hoito ja riistan tarkkailukäytössä - kiinnostaa tällä hetkellä arduino yms avoin drone tuunaukseen.Kaupallisten dronejen tietoturvaan liityen: sekä Ukraina, että Venäjä taitavat käyttää paljon ihan kiinalaisen DJI:n kaupallisia droneja. Mitä luulette, onkohan niihin jotenkin laitettu omat softat pyörimään vai käyttävätkö niitä ihan DJI:n omien softien kautta?
https://www.sats-saff.fi/rakettikurssi/Tämä tosiaan on noin. Kaikenlainen luovuus ja innovointikin on Suomessa tapettu. Amerikassa kannustetaan lapsia rakettiharrastuksiinkin - täällä kauhistellaan ja varmaan kohta sakotetaan!
Ongelmana on että kun naamiointi on niin hyvä että on suojattu lämpötähystykseltä niin liikkuminen on hankalampaa