Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eniten minua miellytti se että paksalaki-Lehtomäki jäi valitsematta eduskuntaan..ja olihan hän Suomi-Venäjä seuran puheenjohtajanakin..onneksi Kepun kannattajissakin on isänmaallista väkeä.
Ei olisi vaikea muuttaa äänestyslippua Postin pakettikortin kaltaiseksi nivaskaksi, josta lähettäjä, siis äänestäjä, saa itselleen kuitin.
Olen erittäin tyytyväinen siihen, että Susanna pääsi läpi. Suomi tarvitsee näiden internationalististen hoipertelijaporvarien sijaan sinimustia isänmaanystäviä.
Katso liite: 4091
Ja sitten Kokoomuksen naiset voisivat olla uhkeita anteliaasti pukeutuvia naisellisia naisia uhkeiden Kokoomusurosten kainalossa.
Tämä miellytti minuakin. Ja jos nyt vaalitulosta tulkitsee, niin kaiken toivon mukaan Väyryselläkään ei ole rahkeita vaatia ulkoministerin salkkua itselleen. Kun ei ollut Lapin äänikuningas.
Oli suuri ilo nähdä se Lehtomäen kärsimys naamasta haastateltaessa, vitutti aivan äärettömästi. Osaakohan raukka koskaan tajuta, ettei Suomen kansa diggaa tuollaista vanjan perseennuolijaa.
Aistin että TurPo-asioilla on ollut jonkin verran vaikutusta näihin vaaleihin. Lehtomäki tippui ja Väykän saalis keskinkertainen. Vasemmisto kokonaisuutena ja TurPo-asioissa lussu SDP murskatappioon, esim. Ex-ylipäällikön rouva P.Arajärvi todella löperöine kantoineen jäi rannalle (Suomen paras puolustus on jakaa vastikkeetonta rahaa ulkomaille?). Haglundille kova äänisaalis. Jne.
Miten kävi legendalle?
Tälleen nuorena ihmisenä on ollut ihan kiva seurata tuttujen turhautumista muun muassa persujen äänisaaliiseen. Tuntuu vähän siltä, että porukka ei tajua kuinka turhia abstraktit henkilökohtaiset arvot (esimerkiksi "tasa-arvo", varsinkin nyt kun tasa-arvoinen avioliittolaki on mennyt läpi) ja "kaikilla pitää olla kivaa" ajattelu on. Moni näistä nuorista pitää itseään älykkäinä ja mediakriittisinä yhteiskunnan jäseninä, jotka luovat itse omat mielipiteensä asioista ja sitten kun mainitaan nyt vaikka esimerkkinä ne persut, niin isketään rasistikorttia pöytään perusteluina lähinnä "nokun ne haluaa kaikki maahanmuuttajat pois suomesta, kun kaverit/iltapäivälehdet/naapurin koira sano niin". En yhtään ihmettele, jos opiskelemaan tulleet tyttöraukat luulee, että heidät heitetään nyt ulos maasta, jos niiden kivojen suomalaisten kaverienkin mielipiteet perustuu lähinnä "clickbait" uutisiin ja mutu tuntumaan. Voisiko näille itkupotkuraivari twiiteille ja facebook päivityksille perustaa uuden aiheen, johon voidaan sitten kerätä kaikki demokratiaan tyytymättömien ihmisten valitukset. Olisi kiva nähdä esimerkiksi, paljonko "entäs koulutus ja kaikki muu kiva" huutelua kun (ja toivottavasti jos) PV saa lisämäärärahoja.
Niin ja itsehän täällä uudellamaalla äänestin varusmiesliiton puheenjohtajaa Henrik Vuornosta. Ei mennyt läpi.
Persun menestys näytti saavan aikaan paskahalvauksia. Onhan tätä teatteria ihan kivaa seurata.
Se minua aina kiinnostaa, että mitä tapahtuisi, jos äänestysprosentti olisi 80?
Olettaisin Vihreillä olevan laiskin äänestäjäkunta.