Eduskuntavaalit 2015

@Tykimies Okei. Pointtini oli joka tapauksessa vähentää tulonsiirtoja kokonaisuudessaan ja opintotuki on siellä yksi potentiaalinen pölkky, johon kirves osuu. Minä en siitä saa enempää päättää, mutta en erityisesti haluaisi rankoa opiskelijoita vaan juurikin yleisesti antaa keppiä painottuen työtä vieroksuviin sosiaalipummeihin, jotta ihmiset menevät pakon edessä niihin huonosti palkattuihin paskaduuneihin himassa loisimisen sijaan. Saitko? :solthum:

Tässä komppaan. Minulla ei ollut sponsoria ja opiskelin lainaa ottamatta. Olin koko ajan ilta- ja yötöissä. Kesät päiväduunissa. Kovia töitä, osa ns. paskaduuneja. Niitä sai. En ymmärtänyt koskaan avuttomuutta ja pehmeyttä. Mutta toisaalta olen leppynyt ja ymmärtänyt, ettei kaikilta voi vaatia, että painii yöllä rosvojen kanssa ja menee aamulla tenttiin.
 
@Tykimies Okei. Pointtini oli joka tapauksessa vähentää tulonsiirtoja kokonaisuudessaan ja opintotuki on siellä yksi potentiaalinen pölkky, johon kirves osuu. Minä en siitä saa enempää päättää, mutta en erityisesti haluaisi rankoa opiskelijoita vaan juurikin yleisesti antaa keppiä painottuen työtä vieroksuviin sosiaalipummeihin, jotta ihmiset menevät pakon edessä niihin huonosti palkattuihin paskaduuneihin himassa loisimisen sijaan. Saitko? :solthum:

Tajusin kyllä. Sitten voi myös sanoa, että nuo legendaariset sossupummit ovat marginaalissa. Ei se ole niin, että hommista tuosta vaan kieltäydytään. Katsos, kun tarpeeksi pitkään kieltäytyy koulutuksista ja työstä, katkeavat myös tuet. Tiesitkö muuten sitä, että jos toisen asteen jälkeen ei hae opiskelupaikkaa jokaisessa haussa tai saa töitä, ei myöskään ole oikeutettu työmarkkinatukeen. Käytännössä siis tuet ovat melko vähissä. Ei ole siis elämä ruusuilla tanssimista, ilman opiskelupaikkaa tai työpaikkaa.
 
Ennuste 81,5%: persut ja kokkarit tasoissa paikkaluvussa.
gw-timo-soini-ilmakitara-3-o.gif
 
Lehtomäki on melko rasittavan oloinen muija.
 
Tajusin kyllä. Sitten voi myös sanoa, että nuo legendaariset sossupummit ovat marginaalissa. Ei se ole niin, että hommista tuosta vaan kieltäydytään. Katsos, kun tarpeeksi pitkään kieltäytyy koulutuksista ja työstä, katkeavat myös tuet.

Jos pummilla on kaupungin vuokrakämppä alla ja jos omaa rahaa ei ole, niin sossu kyllä maksaa ja häätöä ei tule. Ulkomaan matkoja ei ehkä tarvitse tehdä ja pihalla ei ole uutta eikä välttämättä vanhaakaan autoa, mutta katto pysyy pään päällä, kaapissa on ruokaa ja kaljaa sekä voi katsoa päivät Big Brotheria ja Temptation Islandia.

Näitä on nähty riittävästi ja esimerkiksi minä en ikipäivänä saisi kaupungin vuokra-asuntoa, koska olen terve, vaaleaihoinen, työssäkäyvä ja suht nuori suomalaismies. Eipä tosin saa sossupummikaan häätöä ja sossu maksaa kiltisti osin minun ja osin teidän muiden rahoilla.

Tiesitkö muuten sitä, että jos toisen asteen jälkeen ei hae opiskelupaikkaa jokaisessa haussa tai saa töitä, ei myöskään ole oikeutettu työmarkkinatukeen. Käytännössä siis tuet ovat melko vähissä. Ei ole siis elämä ruusuilla tanssimista, ilman opiskelupaikkaa tai työpaikkaa.

En tiennyt.
 
@Tykimies Okei. Pointtini oli joka tapauksessa vähentää tulonsiirtoja kokonaisuudessaan ja opintotuki on siellä yksi potentiaalinen pölkky, johon kirves osuu. Saitko? :solthum:


Minä ainakin sain ja samaa mieltä.

Mielipiteeni on, että tulevaisuuden keskusteluissa ->aivan kaikki<- on pölkyllä. Siitä sitten päätetään kylmästi tulo-meno laskelmalla (korjattuna tietenkin tietyssä määrin sosiaalisilla syillä ja tulevaisuuden vaikutuksilla) mitä otetaan pois pölkyltä ja mihin kohtaan kirves isketään ja kuinka kovaa.
 
Ok. Persut on selkeästi Suomen kakkospuolue. Eihän tällaista nousua ole ennen vaalipäivänä nähty!!!
 
Back
Top