Tämä on aina hyvä pitää mielessä, että on vain yksi joka voi aina yllättää...Paavo
Minä en ainakaan ylläty enää mistään mitä Paavo tekee...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on aina hyvä pitää mielessä, että on vain yksi joka voi aina yllättää...Paavo
Minä en ainakaan ylläty enää mistään mitä Paavo tekee...
Toivottavasti tämän palstan pahin persuöyhötys tai suoranainen hegemonia painuu takaisin Hommalle.
Päästään vähän paremmin keskustelemaan.
Varmaan siksi, että vaalikoneesta on tullut ykkösehdokkaaksi joku Nyttiläinen?Ilmeisesti liike nytistä on Hjallis menossa läpi. Kertokaapa minulle miksi kukaan ääneistäisi liike nytiä?
Tuo on ollut näiden vaalien suuri epäonnistuminen.
On kai se vähän eri juttu sijoittaa rahaa tuottavaan yksikköön, kuin ottaa syömävelkaa.En minäkään verkkojen myyntiä kannata, jostain ne rahat vain piti ottaa.
Jos velka olisi ratkaisu kaikkeen, lopetetaan verot.
Aaltojako sinisille pitäisi tehdä?Palsta oli kuitenkin kuin hommafoorumi mm Sinisille itkemässä niin hieman provosoin.
Tasaisen vauhdin taulukolla ennen syyskyntöjä puolueen kannatus olisi saavuttanut jo nollan. On nimittäin melkoinen fakiiri tuo Rinne. Olen varma, että puolueen elimissä on pyyhitty hikeä viimeiset viikot ja napsittu rauhoittavia ainakin ennen tv-tenttejä. Jos vaalit olisivat olleet kahden viikon kuluttua olisi sos.demi menettänyt piikkipaikkansa, ihan varmasti, niin pätevästi Rinne hoiti kampanjaa.
Aaltojako sinisille pitäisi tehdä?
Puolustusministeri on hoitanut hommansa hyvin. Siinä ainoa positiivinen asia.
Ilmeisesti liike nytistä on Hjallis menossa läpi. Kertokaapa minulle miksi kukaan ääneistäisi liike nytiä?
En ymmärtänyt miksi Rinne alkujaan piti puheenjohtajaksi nostaa eikä asia kyllä ole myöhemminkään minulle valjennut
Ei todellakaan. Donald on sentään viihdyttävä persoona, Hjallis on tylsä.Samasta syystä kuin Donald Trumpia...
Toivottavasti tämän palstan pahin persuöyhötys tai suoranainen hegemonia painuu takaisin Hommalle.
Päästään vähän paremmin keskustelemaan.
Ei todellakaan. Donald on sentään viihdyttävä persoona, Hjallis on tylsä.
Puolueen ikämiehet, nimenomaan kentän ikämiehet halusivat äijää. Urpilainen kengittiin ulos ja Rinne juntattiin lujaa sisään. Sitä saa mitä tilaa. Näin mulle on sos.demi-tuttavat asiaa valaisseet.
Ihan totta, eikös siinä suvussa eletä satavuotiaaksi. Monet vaalit vielä edessä!Tuskin ura noin vähällä loppuu. Eurovaalit tulossa ja pian valitaan taas pressaakin.
Ei todellakaan. Donald on sentään viihdyttävä persoona, Hjallis on tylsä.