Eduskuntavaalit 2019

Tuo on ollut näiden vaalien suuri epäonnistuminen.

Tasaisen vauhdin taulukolla ennen syyskyntöjä puolueen kannatus olisi saavuttanut jo nollan. On nimittäin melkoinen fakiiri tuo Rinne. Olen varma, että puolueen elimissä on pyyhitty hikeä viimeiset viikot ja napsittu rauhoittavia ainakin ennen tv-tenttejä. :cool: Jos vaalit olisivat olleet kahden viikon kuluttua olisi sos.demi menettänyt piikkipaikkansa, ihan varmasti, niin pätevästi Rinne hoiti kampanjaa.
 
En minäkään verkkojen myyntiä kannata, jostain ne rahat vain piti ottaa.

Jos velka olisi ratkaisu kaikkeen, lopetetaan verot.
On kai se vähän eri juttu sijoittaa rahaa tuottavaan yksikköön, kuin ottaa syömävelkaa.

Toisin päin ajateltuna, onko viisasta myydä omaisuutta ja rahoittaa sillä juoksevia menoja.

Jos taas myyntitulot sijoitettiin, niin mikä oli paremmin ja varmemmin tuottava.

Että verojen keruu...
 
Tasaisen vauhdin taulukolla ennen syyskyntöjä puolueen kannatus olisi saavuttanut jo nollan. On nimittäin melkoinen fakiiri tuo Rinne. Olen varma, että puolueen elimissä on pyyhitty hikeä viimeiset viikot ja napsittu rauhoittavia ainakin ennen tv-tenttejä. :cool: Jos vaalit olisivat olleet kahden viikon kuluttua olisi sos.demi menettänyt piikkipaikkansa, ihan varmasti, niin pätevästi Rinne hoiti kampanjaa.

En ymmärtänyt miksi Rinne alkujaan piti puheenjohtajaksi nostaa eikä asia kyllä ole myöhemminkään minulle valjennut.
 
Aaltojako sinisille pitäisi tehdä?

Puolustusministeri on hoitanut hommansa hyvin. Siinä ainoa positiivinen asia.

Siniset törmäsivät politiikan evoluutioon, turha itkeä. Ihmiset mielsivät sen kokoomuksen apupoikaryhmäksi ja täysin syystä. Ei mikään puolue vaan eräs surullinen pätkä suomalaista -demokratiaa-. Viittä ministerinpaikkaa miehitettiin melko ohuella kannatuksella......
 
Toivottavasti tämän palstan pahin persuöyhötys tai suoranainen hegemonia painuu takaisin Hommalle.

Päästään vähän paremmin keskustelemaan.

Onhan täällä joo vähän mopo keulinut viime päivinä. Vauhdikasta kampanjointia joka varmaan tuotti muutaman äänen puolueelle. Ei kylläkään minulta.
 
Jumaleissön persut nousee kuin kukko tunkiolla! Ja kokkarit + demit laskee.
 
Näyttää siltä ettei oma ehdokas mennyt läpi.

Mutta näyttäisi siltä että tärkein eli persut eivät päässeet pääministeripuolueeksi tapahtui.
 
Puolueen ikämiehet, nimenomaan kentän ikämiehet halusivat äijää. Urpilainen kengittiin ulos ja Rinne juntattiin lujaa sisään. Sitä saa mitä tilaa. Näin mulle on sos.demi-tuttavat asiaa valaisseet.

Siinä tosiaan keskityttiin hoitamaan Urpilainen ulos eikä juuri vaivattu päätä sillä mitä tulee tilalle.
 
Ei todellakaan. Donald on sentään viihdyttävä persoona, Hjallis on tylsä.

Hjallis on menestyvä liikemies samaan tapaan kuin Donald. Tai ainakin hän pystyy esiintymään sellaisena. Ihmiset haluavat äänestää voittajaa, kukaan ei halua kaveerata häviäjän kanssa.
 
Back
Top