Jaa-a. Onkos muunlaisia poliitikkoja?Koska ainakin minulle on muodostunut kokoomuslaisesta kuva että kiinnostaa vain oma etu ja tilin kasvu.
Keskusta on ihan rakenteellisestikin oman edun ja eturyhmien tavoittelupuolue. RKP on sitä myös mutta ymmärtää toki myös reaalitaloutta. SDP ajaa sitä mitä ammattiyhdistykset vaatii jotka puolestaan ajavat vain omaa etuaan ja varsinkin yhdistyksen johtajien ja vaikka kansantalouden kustannuksella. Sen lisäksi SDP ja Keskusta ovat aina valmiita myymään meistä osan Venäjälle jos itse kokevat siitä hyötyvänsä. Persut lupaavat jos vaikka mitä mihin eivät voi edes vaikuttaa ja ovat puolestaan valmiit myymään nämä lupauksensa jos vain saavat ääniä. Vasemmistolla ja vihreilläkin on omat haavekuvansa joita voi toki luvata ajavansa mutta jotka eivät ole yhtälönä edes toteutettavissa eivätkä itse ole valmiita haavekuviensa mukaan toimimaan. Jne...
Kokoomus sentää ehkä eniten ymmärtää puolustuksen ja Naton merkityksen, läntisten sidosryhmien ja viennin merkityksen ja tukevat yrittäjyyttä. Ja tietävät mitä tarkoittaa tase, tulot ja menot.
Viimeksi muokattu: