Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Noo, nämä pappiasiat lienee siis agendalla. Varmaan fanaattisuuskin on sitä osaamisaluetta. Täytyy myöntää, että kumpikaan ei minulle kolahda vaikka kirkollisveroa maksankin.Olen KD:n äänestäjä, en Persu..eikä ole yhtään vaikeaa tai kipeää.. toisin kuin kypäräpappipuolueen fanaatikoilla![]()
Minä en ole kirkon jäsen enkä usko mihinkään henkiolentoihin ja silti minulle ovat muslimit kipu perseessä (poislukien meidän tataariyhteisö). Joten ei siihen tarvitse olla uskovainen ja/tai kristitty.muslimit on niin iso kipu perseessä!
Ei minullekaan, enkä ole kirkollisveroa maksanut ainakaan 10 vuoteen..Noo, nämä pappiasiat lienee siis agendalla. Varmaan fanaattisuuskin on sitä osaamisaluetta. Täytyy myöntää, että kumpikaan ei minulle kolahda vaikka kirkollisveroa maksankin.
Montako neitsyttä islaminuskoiset naiset saavat?
Jaha, kristillisjihadisti-osaston porukkaa. No mä vähän ihmettelinkin, että minkä takia ne muslimit on niin iso kipu perseessä, mutta kilpailijan tulo reviirillehän siellä on motiivina.Myyvät perhana halvempia taivaspaikkoja!
Sitä olen joskus miettinyt, että onko tuo 70 vai kuinka paljon se oli, neitsytmälli kertaluontoinen vai onko siellä paratiisissä sellainen "Päiväni murmelina"-meno, että joka aamu niinkuin uudet hymenit mimmeille ja silleen? Tokihan sitä sanotaan että "ei järvi soutamalla kulu", mutta kyllä siinä varmaan jotain välystä syntyy iäisyydestä iäisyyteen polkiessa? Se on tuollainen miljardikin vuotta kosmisessa mittakaavassa aika pieni pätkä, joten miten siinä luku-ja laskutaidoton Abdi oikein osaa neitsytkatraansa oikein jakaa ja annostella?Eivät yhtään. He saavat, allahin armosta, palvella aviomiehiään ikuisesti, sillä islamissa suurin onni mikä naisella voi olla, on olla miehensä palvelija aina ja ikuisesti.
Ja samalla katsella sivusta kun aviomies köyrii neitsytkatrastaan. Mutta elämä on, ja ikuinen elämä erityisesti.
Eikö noiden neitsyiden sukupuolijakauma ole miesoletettujen suuntaan? Ihan vain siitä syystä että keskimäärin molempia sukupuolia syntyy karkeasti ottaen yhtä paljon ja jos vaimoja saa olla useita, todennäköisyys naissukupuolisten neitsyiden osalta laskee avioliittojen kautta. Siitä seuraa että ne neitsyet on todennäköisimmin miehiä. Kuolema korjaa taas yleensä ja yleistyen vanhemmalla iällä, joten ikäjakauma on näin ollen ikääntyneempään suuntaan. Tietty jos joku scifimurmelihomma on käytössä nimenhuuto tuo ei päde.Sitä olen joskus miettinyt, että onko tuo 70 vai kuinka paljon se oli, neitsytmälli kertaluontoinen vai onko siellä paratiisissä sellainen "Päiväni murmelina"-meno, että joka aamu niinkuin uudet hymenit mimmeille ja silleen? Tokihan sitä sanotaan että "ei järvi soutamalla kulu", mutta kyllä siinä varmaan jotain välystä syntyy iäisyydestä iäisyyteen polkiessa? Se on tuollainen miljardikin vuotta kosmisessa mittakaavassa aika pieni pätkä, joten miten siinä luku-ja laskutaidoton Abdi oikein osaa neitsytkatraansa oikein jakaa ja annostella?
Sitä olen joskus miettinyt, että onko tuo 70 vai kuinka paljon se oli, neitsytmälli kertaluontoinen vai onko siellä paratiisissä sellainen "Päiväni murmelina"-meno, että joka aamu niinkuin uudet hymenit mimmeille ja silleen? Tokihan sitä sanotaan että "ei järvi soutamalla kulu", mutta kyllä siinä varmaan jotain välystä syntyy iäisyydestä iäisyyteen polkiessa? Se on tuollainen miljardikin vuotta kosmisessa mittakaavassa aika pieni pätkä, joten miten siinä luku-ja laskutaidoton Abdi oikein osaa neitsytkatraansa oikein jakaa ja annostella?
Eikö noiden neitsyiden sukupuolijakauma ole miesoletettujen suuntaan? Ihan vain siitä syystä että keskimäärin molempia sukupuolia syntyy karkeasti ottaen yhtä paljon ja jos vaimoja saa olla useita, todennäköisyys naissukupuolisten neitsyiden osalta laskee avioliittojen kautta. Siitä seuraa että ne neitsyet on todennäköisimmin miehiä. Kuolema korjaa taas yleensä ja yleistyen vanhemmalla iällä, joten ikäjakauma on näin ollen ikääntyneempään suuntaan. Tietty jos joku scifimurmelihomma on käytössä nimenhuuto tuo ei päde.
Mutta vaaleista. Kenellä ehdolla olevalla on parhaat pullatarjoilut ja kenellä suurimmat lupaukset? Väykkää ei lasketa.
Eikö noiden neitsyiden sukupuolijakauma ole miesoletettujen suuntaan? Ihan vain siitä syystä että keskimäärin molempia sukupuolia syntyy karkeasti ottaen yhtä paljon ja jos vaimoja saa olla useita, todennäköisyys naissukupuolisten neitsyiden osalta laskee avioliittojen kautta. Siitä seuraa että ne neitsyet on todennäköisimmin miehiä. Kuolema korjaa taas yleensä ja yleistyen vanhemmalla iällä, joten ikäjakauma on näin ollen ikääntyneempään suuntaan. Tietty jos joku scifimurmelihomma on käytössä nimenhuuto tuo ei päde.
Mutta vaaleista. Kenellä ehdolla olevalla on parhaat pullatarjoilut ja kenellä suurimmat lupaukset? Väykkää ei lasketa.
Kertoo aika paljon uskonnosta tuo neitsyt vouhotus. Minä en ole ikinä pannut neitsyttä eikä tee mielikään. Enemmänkin kiinnostaa ns. Horny mature osasto...
^ Ja vaikka Cordoban kaverilla ei ihan putkeen mennytkään niin 800 vuotta myöhemmin Istanbulista kajahti kun 44:1 liitoarvolla Galatasta Üsküdariin Bosborin salmen yli liideltiin.
Mitään tekemistähän näillä ei toki vaalien kanssa ole.