En pääsee Maisaan sovelluksen kautta..

Maidan

Respected Leader
Heittää minua jostain syystä safarin puolelle. Ja aukea siellä, ei sovelluksess. Onko paha ongelma?
Tää on jotenkin ihan sekaisin

Viimeksi muokattu:
Onko nyt niin, että Suomen tasavallassa - väitetysti yhtenäisvaltiossa - on alkanut osavaltiokehitys? Maakuntalehdissä ei tuollaisista palveluista hiiskutakaan.

Viimeksi muokattu:
Mikä virka tuolla Maisalla on?

Kirjauduin kokeeksi, ja tauluun lävähti ajanvarausehdotus sukuopolitautien klinikalle :rolleyes:

Hyvä kai siellä olisi käydä, ehkä Maisa on kuullut vaimosta jotain, mistä minä en tiedä mitään. Tapahan se kai tuokin on vihjata asiasta.

Tai ehkä se on vihjaus, että papparainsen kannattaa pistää toimeksi, ennen kuin on myöhäistä. Viimeinen tsäänssi?

Mikä virka tuolla Maisalla on?

Kirjauduin kokeeksi, ja tauluun lävähti ajanvarausehdotus sukuopolitautien klinikalle :rolleyes:

Hyvä kai siellä olisi käydä, ehkä Maisa on kuullut vaimosta jotain, mistä minä en tiedä mitään. Tapahan se kai tuokin on vihjata asiasta.

Tai ehkä se on vihjaus, että papparainsen kannattaa pistää toimeksi, ennen kuin on myöhäistä. Viimeinen tsäänssi?

Vielä ysärillä tuo käyntikokemus oli sellainen, ettei se unohdu, vaikka eläisin 150 vuotta ja niistä viimeiset 50 dementoituneena.

Back