Epidemiat maailmalla

Tässä Singaporen uudet tapaukset tältä ja eiliseltä päivältä. Kiinnitäkää huomiota sarakkeeseen Exposure. SG:ssä ei taideta yksityisyydestä välittää niin paljoa mitä Suomessa.

Screenshot_10.png
 
Nykin ja Philadelfian lentokentät meni kiinni
Edit: varmistelen oikeellisuutta.
 
Viimeksi muokattu:
NYC. Tässä on venäjän kieli taustalla. Manhattan On lähes tyhjä, Puistossa kuitenkin myydään kannabista, kun kuvaaja on kieltäytynyt, kysyttiin haluako kokaiinia. Ikkunoista joku huutaa vihaisesti kaduilla käveleville, että lähteneet hakemaan taudin.

Maanantaista lähtien ihmisiä kehotetaan hoitamaan vain elintärkeän asiat, ruoka ja apteekki.
(Mitään Putlerin paskapropaganda ole)

Kanadalainen kaverini sanoi eilen "Terrible" tilanteesta Kanadassa.
 
  • Tykkää
Reactions: e7i
Ei kauhean suuria varastoja näköjään löydy sieltäkään valmiusvarastoista.
missäs nuo suojavälineiden tehtaat sijaitsevat? Joko tuotanto mobilisoitu täydelle kapasiteetille?



Kiinassa tuotetaan 200 miljoonaa maskia per päivä + muut valtiot joten arvelisin että väh 300 miljoonaa saadaan valmistettua päivittäin.
China now makes 200 million face masks a day — more than twenty times the amount it made at the start of February. The leap has been spurred by the outbreak of a new coronavirus. The masks include the lightweight ones that people like to wear in the hope of protection against coronavirus as well as the heavy-duty N95 masks used by health-care workers.
 
  • Tykkää
Reactions: e7i
Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon :ROFLMAO:

– Älkää menkö töihin, älkää yskikö muita kohti. Älkää käyttäkö julkisia kulkuvälineitä, jos olette sairaita. Pysykää kotona. Ihmisillä on sosiaalinen vastuu sekä omasta että muiden terveydestä, oli Sannikova ohjeistanut.


Hän matkusti lomalle Madridiin, josta palasi edellisen viikon torstaina. Hän sai oireita ja tällä viikolla keskiviikkona testeissä varmistui, että tohtorilla on koronavirustartunta.

Sannikova ei ollut kertonut matkastaan eikä myöskään asettanut itseään karanteeniin, niin kuin olisi pitänyt.

Nyt ainakin 11 ihmistä on saanut häneltä tartunnan, noin 700 ihmistä on testattu. Lisäksi 500 professorin kanssa tekemisissä ollutta ihmistä on paikallisen median mukaan seurannassa. Sannikovaa kutsutaan ”supertartuttajaksi”.

Sannikova itse on tehohoidossa. Hänen tilaansa kuvataan vakavaksi, mutta ei henkeä uhkaavaksi.

Stavropolin alueen kuvernööri Vladimir Vladimirov on tapauksesta järkyttynyt.

– Sannikova on täydellisen vastuuton henkilö. Kun hän toipuu, nostan häntä vastaan syytteen.
 
Italiassa liki 800 kuollut koronavirukseen vuorokauden aikana


Tämä on pysäyttävä kuva...

b39c7e2412b24dc5bfc08768e346c6ea.jpg
 
Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon :ROFLMAO:

– Älkää menkö töihin, älkää yskikö muita kohti. Älkää käyttäkö julkisia kulkuvälineitä, jos olette sairaita. Pysykää kotona. Ihmisillä on sosiaalinen vastuu sekä omasta että muiden terveydestä, oli Sannikova ohjeistanut.


Hän matkusti lomalle Madridiin, josta palasi edellisen viikon torstaina. Hän sai oireita ja tällä viikolla keskiviikkona testeissä varmistui, että tohtorilla on koronavirustartunta.

Sannikova ei ollut kertonut matkastaan eikä myöskään asettanut itseään karanteeniin, niin kuin olisi pitänyt.

Nyt ainakin 11 ihmistä on saanut häneltä tartunnan, noin 700 ihmistä on testattu. Lisäksi 500 professorin kanssa tekemisissä ollutta ihmistä on paikallisen median mukaan seurannassa. Sannikovaa kutsutaan ”supertartuttajaksi”.

Sannikova itse on tehohoidossa. Hänen tilaansa kuvataan vakavaksi, mutta ei henkeä uhkaavaksi.

Stavropolin alueen kuvernööri Vladimir Vladimirov on tapauksesta järkyttynyt.

– Sannikova on täydellisen vastuuton henkilö. Kun hän toipuu, nostan häntä vastaan syytteen.

 
Järkyttävä. Seurasin videoita asken. Olen nähnyt tyhjät puistot videolla, ei varsinaista kieltoa, sinne saa mennä, mutta lasten leikkitelineet yms vedetty ympäri varoitusnauhalla, ei näy ketään.

Ranskassa joissakin kaupoissa vartijat desinfioi kauppakärryjen kahvoja asiakkaille ennen kun tämä ottaa, vaikka asiakailla on käsineet. Tälläinen voi kyllä tehdä Suomessakin. Kaikki eivät kanna desia mukana ja kauppaan tullaan sairaanakin.
 
Tässä pitkä juttu kuin nälkävuosi, täynnä tilastoja ja grafiikkaa. Täytyy lukea ajatuksella kun on vähän pirteämpi.
Kirjoittaja suhtautuu kriittisesti hysterian ilmapiiriin USA:ssa
 
Back
Top