Kysytkö nyt ihan tosissasi?
Melkein 20 miljooaa ihmistä yhdessä kaupungissa. 32.000 per neliökilometri. 4. eniten maailmassa. Suomen tiheimmin asutulla alueella eli Helsingissä on vajaa kymmenesosa tuosta, noin 3.000 ihmistä per km2.
Ei tosissaani.
Liika on aina liika. Mutta voiko ylipäänsä sanoa että teitä on,kuulkaa, liika? Tai, no voi tietenkin, kai. Olen kuullut useinkin että "ihmisiä maapallolla aivan liika".
Liika voi olla saasteita, sairauksia aiheuttavia bakteereita vedessä ja vaikka missä, mutta voiko olla ihmisiä..
Luomisen "kruunuista", kehittyneimmästä ja ylitse muiden olevasta ei saa sanoa mitään paha
Minua kyllä itse asiassa naurattaa kun kirjoitan tätä
Mutta kokevatko intialaiset että heitä on liika? En tiedä..tuskin. Korona niittää siellä ihmisiä eniten kun missään muualla, infektioon menehtyneitä poltetaan, heti saman tien. Polttopuista pula.
Mutta kun poltetun ihmisen kalloa pitää lisäksi murskata jollain vasaralla, muuten kuulemma sen henki ei pääse jonnekin.
Sukulaisen, esim.pojan, jonkun miespuolisen joka tapauksessa, pitää hajota kallon rikki.
Koska uskonto.
Ja se on heidän silmissä ihan jes. Vaikka täällä kukaan voisi kuvitellakaan että poika rupea esim.kuolleen äidin kalloa hajottamaan vasaralla.
Näin järkyttävän videon: kaksi koronapositiivista suojauspuvuissa juhli omia häitä, siellä ne hyppää ilosta bengaalivalot kädessä, että naimisiin, jeee, korona ei este, ja niin hyppivät/tanssivat satoja häävieraita tiivissä joukossa. Kasvosuojat parhaissa tapauksessa jossain kaulassa. Tämä on siistiä heidän mielestä ja ne ovat selvästi onnellisia.
Mutta rajat kiinni vaan ja pitkäksi aika ja sen kun hyppivät siellä ja polttaa kuolleita toisia vasaroita heiluttamalla murskaten jäännöksiä. Se on heidän valinta.
Sen jälkeen kun olen katsonut miten joukko puolialastomia suoritti pyhän pesun pyhässä Gang joessa pandemian riehuessa, minulle on ihan yksi hailee, rokotetaanko heitä vai ei.