Kongossa riehuva ebola).
Ja madagasgarissa se mutatoitunut rutto, mutta se ei ole päässyt sieltä karkuun tähän mennessä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kongossa riehuva ebola).
?Ja madagasgarissa se mutatoitunut rutto, mutta se ei ole päässyt sieltä karkuun tähän mennessä.
Ahaa. Ei kuitenkaan näytä olevan PHEIC?Viime vuonna sitten he ilmoittivat että siellä on perna tai paiserutto, joka on mutatoitunut ja jossain oli kalapaliikkia siitä että leviääkö se esim somaliaan laivojen mukana. Se on piinannut paikallisia vuosikausia.
Ahaa. Ei kuitenkaan näytä olevan PHEIC?
Noh, lähinnä se näytti siltä miltä kiinalaiset suurkaupungit yleensä näyttävät... sateellla. Ja sitten näkyi dronen varjokuva maassa, eli selkeästi kuvattu auringossa, eli eri päivinä, ja eri keleillä, koska tuolla monsuuni keväällä joka on varsinainen sadekausi jne.Onko siellä oikeasti näin aavemaista vai kuvattu tarkoitushakuisesti?
Minua on ilahduttanut kuinka aktiivisesti ja tiukasti meidän hallitus on ottanut mediassa kantaa tähän epidemiaan. Tullut turvallinen olo.
Minua on ilahduttanut kuinka aktiivisesti ja tiukasti meidän hallitus on ottanut mediassa kantaa tähän epidemiaan. Tullut turvallinen olo.
Meidän hallitus vaan seuraa kansainvälisiä elimiä. Totus on se että tämäkin flunssa on globaali ilmiö. Siihen voi poistua pelistä vähän kovemmalla prosentilla kuin perus-influessaan, mutta suurin uhka on paniikki ja pelko.Minua on ilahduttanut kuinka aktiivisesti ja tiukasti meidän hallitus on ottanut mediassa kantaa tähän epidemiaan. Tullut turvallinen olo.
Ihminen kestää. Hymyilkää, se pitää vastustuskyvyn hereillä.
Juu. Voimaa ilosta vaan kaikille.
Tottahan se toki on, että aikanaan tuo basilisko/hornanhirmu näillekin raukoille rajoille ilmestyy oikein kunnolla. Se ei kuitenkaan mielestäni ole syy olla tekemättä käytännössä mitään ts. olisi ne loputkin kinkki-turret voinut varoiksi kaapittaa jne.
Sitä riemua riitti minulle eilen koko illaksi, onneksi on englanninkielisiä uutisia ja tiedottamista.Minua on ilahduttanut kuinka aktiivisesti ja tiukasti meidän hallitus on ottanut mediassa kantaa tähän epidemiaan. Tullut turvallinen olo.