Lepukki
Eversti
Antaa tulla vain, purkakaa nyt kaikki traumat pois. Ei se mitään, minä kuuntelen. Kyllä se siitä hellittää - huomaamatta olettekin jo pökkimässä ladulla uudet hikilaudat alla vauhdista nauttien. 
Samaan aikaan toisaalla: @Lepukki käärii massejaan hikilautojen valmistajien nousseista osakkeista

Samaan aikaan toisaalla: @Lepukki käärii massejaan hikilautojen valmistajien nousseista osakkeista

Eikun wassbergillä vaan mäkeen....ja koko hiihtokomeuden kruununa olivat sitten joutoaikoina suksisulkeiset. Niiden tavoite on edelleen minulle epäselvä, mutta tuolloin se koettiin paljaana v----luna. Ja jotta koko homma kirkastuu vielä, niin suksinippua kuljetettiin olalla....kaiken varalta, jos sattuu jossain olemaan keväällä lunta.....

, tosiaan minulle täysin tuntematon sotataiteenlaji. Tuntuu, että oma kokemukseni BTR:stä on jonkinlaista eksotiikkaa tällä saitilla kohtuullisen marginaalisena laitteena, mutta hiihtohinaus on meikäläiselle vähintään yhtä erikoisen kuuloista hommaa. Jaa että sitä on pimeälläkin tehty